کارمند فروش
تجربهٔ کاری کارمند فروش در کیک خونه — امتیاز ۳.۰ از ۵ (مهر ۱۳۹۸ تا مهر ۱۳۹۹).
تجربه کار تو کیک خونه برای من اینطور بود که از 8 صبح تا 9 شب کار بود و فقط یک هفته درمیون روزهای جمعه تعطیل بودم و تعطیلی های رسمی هم باز باید سرکار باشین عملا شما هیچ زمانی برای خودتون ندارید و این همه کار با حداقل حقوق پرداختی. با این که ساعت کاری زیاد و حقوق کم داشت ولی امنیت شغلی داری و واقعا جو مهربون و خوبی داره همینطور همکارهای خوبی پیدا میکنید . مخصوصا مسئول آشپزخونه که مثل مادر دلسوزه . یعنی اگر این جو کاری خوب رو نداشت فکر کنم یک ماه هم نمیتونستم این حجم از فشار کاری رو تحمل کنم. حقوق همیشه به موقع پرداخت میشد. گاهی با کیک و شیرینی تولیدی شرکت ازتون پذیرایی میشه. و در آخر اینکه چون شرکت کوچیکیه چیز جدیدی برای یاد دادن به افراد با تجربه نداره ولی خوب به نظرم برای کسایی که تازه وارد بازارکار شدن و تجربه کمی دارن خوبه.
امتیاز چندمعیاره
تجربههای مشابه
باهاتون مثل برده برخود میکنن. فقط بچه هایی که تجربه کاری ندارن یا تجربه کاری کمی دارن رو استخدام میکنن که بتونن سرشون کلاه بزارن. خیلی حواستون باشه در ظاهر ادم های خوب و منصفی هستن ولی در اصل کلاه بردارن