کارمند
تجربهٔ کاری کارمند در گرایش تازه کیش — امتیاز ۱.۰ از ۵.
فوق العاده محیط سمی داره، مخصوصا قدیمی ها که محیط و تنگ کردن واسه جدیدا البته مدیر عامل هم خودش خواسته که شرکت اینجور باشه به قدری نیروهای قدیمی اونجا بی سوادن که اگر در بیان از اون شرکت و برن جایی دیگه کار کنن مثل اصحاب کهف میمونن جالبه اصلا منابع انسانی این شرکت نداشت و بعد از کلی اوردن یک نفر رو و اون نفر فرار کرد و رفت به عنوان واحد اداری منابع انسانی رو میشناسن😂 مدیران هم نالایق هر مدیری که داره توی جی اس اس کار میکنه واقعا نالایقه مخصوصا مدیر منابع انسانی جدید جدیدا هم که جنگ قدرت توش داره اتفاق میوفته بین مدیرا هرکی یار خودشو داره میاره یه مشت بی لیاقت داره به شرکت اضافه میشه با حقوقای زیاد بعد میخوان به حقوق ما اضافه کنن جونشون بالا میاد
امتیاز چندمعیاره
تجربههای مشابه
حقوق بسیار پایین در حد کارآموزی ولی سر وقت! سطح فنی شرکت و پروژه ها بسیار پایین (این چیزهایی که تو توضیح شرکت نوشته فقط حرف های قشنگی هستش که اصلاً پروژه های واقعی و ادعای پوچی بیش نیستند) . منابع انسانی دقیقاً صفر ، در واقع تا چند ماه پیش که اصلاً واحد منابع انسانی نداشت ، و یک نفر هم به عنوان مدیر منابع انسانی وارد GSS شد و فهمید که همون بهتر که نداشته باشه و بلافاصله استعفا داد و رفت! مدیران در GSS فک میکنن که اربابانی هستند و بقیه پرسنل رعیت انها هستند. اگر قصد انتخاب جایی برای فسیل شدن دانش و تجربه و شخصیت با حداقل دریافتی (در حد کارآموزی) نسبت به دیگر شرکت ها را دارید، GSS بهترین گزینه است. انتخاب مدیران ارشد نالایق حاصل از باند بازی را به تمام ارزش های نداشته GSS اضافه بفرمایید.