ویکی‌تجربهجستجو
گروه خدمات بازار سرمایه کاریزما
تجربهٔ کاری

توسعه دهنده

تجربهٔ کاری توسعه دهنده در گروه خدمات بازار سرمایه کاریزما — امتیاز ۵.۰ از ۵.

۵.۰· توسعه دهنده

تجربه کاری من تو این شرکت تا به الان خوب بوده و راضی هستم ، مشکلات و حاشیه تو همه شرکت ها هست ، ولی حداقل اینجا تا اونجا که بتونن کنترلش میکنن. با وجود حجم کار بالا ، زمان و فضا برای یادگیری وجود داره و حس کرختی بهم نمیده.

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۵.۰
مدیریت
۵.۰
حقوق و مزایا
۵.۰
تعادل کار-زندگی
۵.۰
فرصت رشد
۵.۰
توصیه به دیگران
۵.۰

تجربه‌های مشابه

گروه خدمات بازار سرمایه کاریزما
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویسی بک اند
۱.۰
برنامه نویسی بک اند

امروز داشتم توی جاب اینجا گشت میزدم ببینم چه خبره دیدم اه اه اون ****** کاریزما هم هست من نه ماه اونجا برنامه نویسی بودم دونه به دونه موارد اگهی شون میگم براتون : -امنیت شغلی بالا => این که اصلا روش حساب نکنین چون فقط زیراب زنی هست (یعنی یه اعتراض کنین شک نکنین سر هفته با شما قطع همکاری میکن) تا دلتون هم بخواد خبرچین دارن. اونایی که تعریف تمجید میکنن خودشون خبرچین هستن -پرداخت منظم حقوق => شکر زیادی میخورن چون هم حقوق دو تیکه میدن هم این هیچ وقت سر وقت نیست به خدا -بیمه تکمیلی => از حقوق تون هر چی برای بیمه تکمیلی دادن کم میکنن -همکاری بلندمدت => همین پارسال یه هفته اخر سال بدون هیچ دلیلی با کلی از حرفه ای ها قطع همکاری کردن(کلاً عاشق ****** هستن شاید فک کنین دارم شوخی میکنم ولی واردش بشین می فهمین چه ****** هست) -آموزش صحیح و محیطی ایده آل برای تقویت مهارت ها => اراجیف به خدا خدا شاهده چند بار ما رفتیم گفتیم اصلا توجه نکردن تازه تشر هم زدن همیشه برای انتخاب شرکت نگاه کنین ورود خروج شرکت کیا بودن هستن

گروه خدمات بازار سرمایه کاریزما
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مالک محصول
۱.۰
مالک محصول

من با اکثر دوستان موافق هستم این شرکت بسیار در فرآیند و تحویل پروژه بسیار ضعیف و دچار نواقص بسیاری هست، از دلایل اون میشه به عدم اعتماد و اطمینان مدیران بالادستی به مدیران میان دستی اشاره کرد. البته که مدیران میان دستی هم به قدری افتضاح هستن که شاید دلیل خوبی برای همین کار باشه! از باند بازی و یارکشی تیم ها و اعضای اونها هم که نگم براتون تو این شرکت ****** نداره، هر طرفی میری ******، اصلا یه وضعی نصف شرکت با نصف دیگه شرکت تو رابطه هستن، فکر کنم اگه لو بره کیا با کیا تو رابطه هستن به علت ارتباط خانوادگی شرکت مجبور میشه یه نفر از زوجین رو به خاطر سیاست های شرکت بیرون کنه! هر کی از جاش بلند شده یه دپارتمان زده و برای دپارتمان خودش هم نیاز بوجود آورده، مثلا دپارتمان اجایل یکی از مسخره ترین این دپارتمان هاست، هیچ کاری نمیکنن و هر مشکلی هم داشته باشی و بهشون بگی، فقط شونه بالا میندازن و میگن ما کاری از دستمون برنمیاد خب یکی نیست بگه اگه کاری از دستتون برنمیاد برای چی جلسات مسخره تر از خودتون مثل رترو رو برگزار میکنید، شما که جرات تغییر رو ندارید غلط میکنین راست راست راه میرید و به این و اون گیر میدید جالبتر اینکه هر کی با این دپارتمان کار نمیکنه اوضاع اش بهتره و شرایط پروژه خوب پیش میره! دوستان به شخصی به نام ****** اشاره کردن، خیلی طولانی اش نمی‌کنم، ایشون جز ****** و ادعا کردن هیچ کار دیگه ای تو سازمان نمیکنه خروجی پروژه های تیم های دیگه هم که کامل مشخصه، محض رضای خدا یه پروژه درست و درمون که جای دفاع داشته باشن، وجود نداره البته خب مشخصه این شرکت شده نون دونی یه سری آدم و اون بالادستی هم به همین دلیل داره سهام داره و هلدینگ رو میدوشه. خلاصه اگه اهل کار نیستید و دوست داشتید مسخره بازی در بیارید و برید به این شرکت

گروه خدمات بازار سرمایه کاریزما
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس بک اند
۱.۰
برنامه نویس بک اند

خدارو شکر میکنم که بهترین تصمیم گرفتم و 8 ماه پیش از لجن زار کاریزما اومدم بیرون. همون موقع هم به خیلی دوستان گفتم این شرکت سال بعد سر سوزنی قابل تحمل نخواد بود. امروز داشتم کامنت بچه هارو میخوندم به خودم گفتم: دمت گرم که به موقع فرار کردی. ناف مدیرای کاریزما رو با دروغ بریدن

گروه خدمات بازار سرمایه کاریزما
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارجو بک اند
۱.۰
کارجو بک اند

خیلی ممنون از برنامه نویسان شرکت پردازش کاریزما که اینجا نظرات شون ثبت کردن و باعث شدن که ما به شرکت خسیس و پرحاشیه و سمی و قدرنشناس و دروغ گوی "پردازش مالی کاریزما" رزومه ندیم. شفاف سازی بهترین گزینه است.

گروه خدمات بازار سرمایه کاریزما
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس
۱.۰
برنامه نویس

من مدتی هستش که از مجموعه کاریزما جدا شدم. راستش از بعد از عید نوروز که متوجه شدیم خیلی از دوستان و همکارانمون به شکل بسیار بدی از شرکت کنار گذاشته شدن. باقی بچه ها که در شرکت باقی مانده بودن هیچکدومشون حال دلشون خوب نبودش و ناراحت دوستان و همکاران گذشته خودشون بودند. فکرش رو بکنید به خیلی از دوستان توی اسفند ماه و یکسری ها هم توی فرودین ماه بهشون گفتند که اردبیهشت ماه آخرین روز همکاری شماها هستش و بگردید دنبال کار. همه میدونند که اسفند و فرودین و اردبیهشت موقع جا به جایی نیروها نیستش و موقعیت شغلی بسیار کمی هستش. شرکتها معمولاً بعد از اردبیهشت ماه شروع میکنند به جذب نیرو حالا شما فکر کنید دوستانی که متاهل بودند بچه داشتند یا قسط و وام داشتند چه فشاری بهشون اومدش اینجا که رنج حقوق پایینی دارد اضافه کاری بچه هارو هم که قبلاً بهشون قول داده شده بود رو هم پرداخت نکردند و بعدش هم اعلام کردند که اصلاً پرداخت نمیکنند و حتی مناسبت ها هم که شرکت زیاد خوب عمل نکردش حتی از یکسری از مفاد قرارداد هم کم کردند مثل ناهار و صبحانه که اصلاً اون چیزی که روزهای اول بهمون میدادن نبود آخرسر کمیت و کیفیتش مثل غذاهای زندان بودش شاید بهتر بودش که بیشتر قدر دوستان همکار میدونست و با این بی اخلاقی همه رو اخراج نمیکرد یکسری ها راجب فسادهای اخلاقی نوشتند که باید بگم این همه قضیه نیست حتی من شاهد روابط همجنس بودم که حتی روابط شخصی و عاشقانه اشون رو هم در ملع عام بهم ابراز میکردند و حتی از بروز لحظات احساساتی شون در جمع احتناب نمیکردند. دوستان اسم یکسری از تیم لیدها رو اوردن با اینکه اسم اوردن رو اصلاً تایید نمیکنم چرا که شاید اون انسان هم بعدها تغییر کردش ولی با اسم اوردن مسیر برگشت رو میبندیم. ولی میتونم تایید بکنم بیشتر موارد عنوان شده درست هستش اگر مدیرهای ارشد این پست رو میخوانند ازشون درخواست میکنم که به رفتار تیم لیدها بیشتر رسیدگی بکنند چرا که در جلسات رترو و یا در طول دوره کار تیم لیدها به خودشون اجازه میدند که با نیروها هر طوری که میخواهند رفتار بکنند هر حرفی که میخواهند بزنند و کاملاً به صورت دیکتاتوری حرفهاشون رو به کرسی بشونند اضافه کاری نگهشون دارند و اشتباهات خودشون رو گردن نیروهاشون بندازند