ویکی‌تجربهجستجو
گروه فناوری مبتکر
تجربهٔ کاری۱۲ مرداد ۱۳۹۹ · شهریور ۱۳۹۸ تا شهریور ۱۳۹۹

برنامه نویس اندروید

تجربهٔ کاری برنامه نویس اندروید در گروه فناوری مبتکر — امتیاز ۱.۰ از ۵ (شهریور ۱۳۹۸ تا شهریور ۱۳۹۹).

۱.۰· برنامه نویس اندروید

مدیریت شرکت به شکل افتضاحی بده و خیلی از وعده وعید هاشون دروغه مثل داشتن کافه و اینجور داستانش

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۱.۰
مدیریت
۱.۰
حقوق و مزایا
۱.۰
تعادل کار-زندگی
۱.۰
فرصت رشد
۱.۰
توصیه به دیگران
۱.۰

تجربه‌های مشابه

گروه فناوری مبتکر
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی
۲.۰
تخصص مخفی

در مبتکر همه خانواده هستن پس خودتون تا آخر قضیه برید. مدیریت از اونهاست که تخصص خاصی در مدیریت نداره و تمام بار مشکلاتی که به خاطر این نبود تخصص به وجود میاد رو از جانب توسعه‌دهنده‌هاش می‌دونه و منابع انسانی و تیم محتوا و غیره هم تقصیری ندارن؛ فقط اونایی که کد می‌زنن تقصیر دارن. موافق هستن با روشِ بهینهٔ دستمال‌به‌دستی در مورد کارمندهاشون.

گروه فناوری مبتکر
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس
۱.۰
برنامه نویس

مبتکر تیم فنی خیلی خوب و یکدستی داشت همه بهم کمک میکردن و تیم خیلی خوب پیشرفت میکرد اما مدیریت بسیار ضعیف بود خیلی جو بدی در شرکت ایجاد کرده بودن با وعده های الکی که میدادن انگیزرو از تیم میگرفتن اگر سر تایم کاریت میرفتی و میومدی حتما به مشکل میخوردی و به گوشت میرسید که از زیر کار داری در میری تاخیر رو 3 برابر میکردن فشار کاری بسیار زیاد برگه قرداد رو دست خودشون نگه داشتن و به ما ندادن تمامی سیستم ها مانیتور میشد تنها نکته ای که میشد این حجم از فشار کاری رو اونجا تحمل کرد تیم ها و بچه های شرکت بودن که همه بچه ها امدن بیرون از اونجا و بنظرم اصلا جای مناسبی نیست