کارآموز
تجربهٔ کاری کارآموز در گلدیران سنتر — امتیاز ۵.۰ از ۵.
به مدت 2 ماه است که در این شرکت به عنوان کارآموز مشغول به فعالیت هستم. محیطی کاملا دوستانه و آرام با همکارانی خوب. در این مدت مطالبی با موضوع های تولید محتوا، سئو و تولید محصول را یادگرفتم. با تشکر از آقای ف.م، ج.ش که در طول این مدت جهت یادگیری یاری رساندند.
امتیاز چندمعیاره
تجربههای مشابه
بنده مدت یکسال در این مجموعه مشغول به فعالیت بودم. شرکت خیلی خوب و با برنامه ای هستن. محصولاتشون هم برند هستش و هم اینکه قیمت هاشون تو فروش بهتر از باقی شرکت ها بود.
من در این شرکت حدود دو سال به عنوان کارشناس فروش و پشتیبان سایت مشغول به کارم. از محیط کاری و همکارانم بسیار راضی هستم و در طول این مدت پیشرفت کاری بسیار خوبی داشتم. در این شرکت امکان یادگیری و رشد وجود دارد و علاوه بر انجام وظایف خود در حال اموزش و یادگیری در حوزه IT نیز هستم. در این مجموعه از اقای ف . م و بقیه همکاران نهایت تشکر را دارم که به من فرصت تجربه کاری در این مجموعه را دادند.