همکارحسابدار
تجربهٔ کاری همکارحسابدار در گنجینه پاوان — امتیاز ۱.۰ از ۵.
مدیردروغگوی گنجینه پاوان:درسال 403 مدیرگنجینه پاوان باشریک اداری وضدمنابع انسانی که جرات حرف زدن ودفاع ازحقوق کارکنان رونداره،بادروغگویی،بی تعهدی درتوافق حقوق،بی اخلاقی،حروم خواری،حق الناس روبالاکشیدن،لقمه حرام،سیاه نمایی،محیطی بسیارناامن وپراسترس،سروصداهای چاله میدانی،...کوچکترین شرکت باکمتراز15حقوق بگبرولی بزرگترین وبیشترین معترض در«ویکی تجربه»دزدیدن حق حقوق مردم،عملکردسیاه وخرابی درجامعه کاری ،حرومش بشه،بایکماه کارکردن ریالی پرداخت نکرد،خداوندعادل ازعزیزانشون پس یگیره،لعنت ونفرین خدابراوناباد،پاگذاشتن دراون شرکت حماقت ست.پشیمون می شین
امتیاز چندمعیاره
تجربههای مشابه
شرکت گنجینه پاوان بامدیریت فعلی،رتبه اول دربدترین شرکتها این شرکت درحال حاضرهیچگونه صلاحیت کاری بامشارکت تیم گروهی واخلاق مداررونداره،پیشنهادمی کنم مدیراصلی شرکت ومدیراداری که شریک کاریش بحساب میادبجای بازی باانسانهاکه مثل توپ بهم پاس میدن،دروغگویی،ندادن یاتضییع حقوق کارمندا،ایجادناامنی شغلی درمحیط کار،سروصداهای درحدکوچه بازارمیدان شوش،دهن بینی وحرف شنوی ازپرسنل ناشی ونابلد،نتیجه ش میشه نارضایتی که همگان ودیگران درسایتها نوشته یامیگن،بهتره به وجدان خودشون رجوع کنن،منطقی ومعقول عمل کنن،تابتونن راه پیشرفت وبزرگ شدن راگام به گام یامرحله به مرحله،طی کنن،باپیچوندن،دروغ گفتن،هیچ وقت بزرگ یاادامه دارنمی تونن باشن،هیچ چیز بهترازراستی درستی صداقت نیست،ماه هیچ وقت پشت ابرنمی مونه،باخداوصادق باش تاپادشاهی ومدیریت کنی،بادل شکوندن،نادرستی،نمیشه بزرگ شد. یک ژاپنی درطول زندگیش حتی یک دروغ نمی گه ولی دراین شرکت روزانه ده هایاصدهادروغ میگن. بنده یکماه درمردادکارکردم ولی ریالی حقوقم روبهم ندادن،بارهاپی گیری کردم،هرگزنمی بخشم،حق حقوق خودم وزن بچه ام راخوردن،حق الناس به گردن شون.
مدیر گنجینه پاوان :یه روانی خودشیفته دروغگو،مال مردم خور،باخانواده بی سروته ش،مزخرف وداغونه،دراین شرکت پانذاریدهیچ مدرک مستندمحکمه پسند برای ادعای فنی تخصصی داخل کشور وحارج ازکشورنداره وتماما"دروغ محضه،خالی بندی بیش نیست.
مدیردروغگوی گنجینه پاوان:بابی تعهدی،خالی بندی،بدقولی،ندادن حقوق توافق شده،حروم خوری،بی پدرمادری بزرگ شدن،گوش ندادن به حرف پدرمادر،ضداخلاقی،حق الناس بالاکشیدن،محیط پرسروصدا،...آه ونفرین برتووهمدستان همکاران،مدیرضدمنابع انسانیت،ننگ برخانواده نداشته ات،داغ حرام خوری،برعزیرانت واجرای عدالت الهی برخانوادت برهمگان نمایان وقابل رویت باشه،شرکتی کوچک باکمتراز15حقوق بگیرولی بیشترین نارضایتی،تجربه تلخ راتجربه نکنید،دراین شرکت پانگذاریدوکارنکنید.
مدیرگنجینه پاوان باشریک اداری ضدمنابع انسانی که جرات دفاع ازحقوق کارکنان رونداره،یک دزد وروانی به تمام معنی ست،ازندادحقوق ،حروم خواری،بی تعهدی ،بالاکشیدن حقوق دیگران،مسندوتخت خودرابنانموده،حق الناس رابالاکشیده،...الهی که عدالت الهی ازعزیزانش جلوی چشم نابینایش تقاصش رابدهد
سلام من در این شرکت سه ماه تپنستم دوام بیارم و چقدر اشتباه کردم که همون چند روز اول که رفتارهای زشت مدیر مثلا عامل رو دیدم، به کار قبلیم برنگشتم، اگر میخواید هر مدل توهینی بشنوید، هر لحظه استرس داشته باشید، یه ادم بی سواد و بی خانواده هر مدلی باهاتون خرف بزنه، آخرشم پولتون رو ندن و سفته هم ازتون بگیرن حتما برید گنجینه پاوان یا اسم جدیدشون کیو پی کت کیوپیکت، حروم خور و خودشیفته و مریض به معنای واقعی، اخه کدوم شرکتی رو دیدی که بعد بیشتر از دو سال نتونسته باشه یه منشی یا مسئول دفتر بگیره و مدام در حال اگهی دادن باشه؟؟؟؟؟ مدام با دوربین و شنود از لحظه ای که وارد شرکت میشید کنترل میشید، همه نیروها موظفن موقع اتمام ساعت کاری با شازده تماس بگیرن و اجاره رفتن بگیرن!!!!اونم معمولا میگه نه بیا کار دارم باهات، میری یکی دو ساعت علافت میکنه و جلوی چشمت به کارای خودش میرسه بعد میگه برو... عقده داره
سلام من در این شرکت سه ماه تپنستم دوام بیارم و چقدر اشتباه کردم که همون چند روز اول که رفتارهای زشت مدیر مثلا عامل رو دیدم، به کار قبلیم برنگشتم، اگر میخواید هر مدل توهینی بشنوید، هر لحظه استرس داشته باشید، یه ادم بی سواد و بی خانواده هر مدلی باهاتون خرف بزنه، آخرشم پولتون رو ندن و سفته هم ازتون بگیرن حتما برید گنجینه پاوان یا اسم جدیدشون کیو پی کت کیوپیکت، حروم خور و خودشیفته و مریض به معنای واقعی، اخه کدوم شرکتی رو دیدی که بعد بیشتر از دو سال نتونسته باشه یه منشی یا مسئول دفتر بگیره و مدام در حال اگهی دادن باشه؟؟؟؟؟ مدام با دوربین و شنود از لحظه ای که وارد شرکت میشید کنترل میشید، همه نیروها موظفن موقع اتمام ساعت کاری با شازده تماس بگیرن و اجاره رفتن بگیرن!!!!اونم معمولا میگه نه بیا کار دارم باهات، میری یکی دو ساعت علافت میکنه و جلوی چشمت به کارای خودش میرسه بعد میگه برو... عقده داره