ویکی‌تجربهجستجو

آخرین تجربه‌ها

۱ تجربه منتشرشده · صفحه ۱ از ۱
دارو بهداشت آسیا
خدمات درمانی، پزشکی و سلامت · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۹ مرداد ۱۴۰۳
۱.۰

دوست دارم در چند سطر به تجربه کاریم تو شرکت دارو بهداشت آسیا بپردازم به امید اینکه این تجربه بکار کسی بیاد،مدیر داخلی شرکت از دانش مدیریت مطلقا آگاهی نداشت، پرداخت حقوق ماهانه نامنظم بود به طوری که بعضی وقتا دو سه روز مونده به موعد پرداخت مدیر داخلی شرکت غیبش میزد! نقش حسابداری در پرداخت حقوق پرسنل در حد یه میرزا بنویس بود به طوری که فقط ساعت کاری پرسنل رو میزاشت جلو دست مدیر و اون برحسب فرمولهایی که فقط خودش سر در میاورد حقوق پرسنل رو مشخص میکرد!! از مزایا و میزان پول پرداختی برای ناهار و بقیه موارد هم حرف نزنم سنگین تره !! نیروی انبار شرکت بسیار کم بود و با وجود حجم کار زیاد و طاقت فرسا سعی میکردن برای اینکه نفرات جدید استخدام نکنن فشار کار را روی نفرات موجود بذارن !! از نیروها سفته میگرفتن و اجازه نمیدادن بجز اثر انگشت و امضا هیچ چیز دیگه ای تو سفته بنویسی!! کولر ماشینهای توزیع رو برای کم کردن استهلاک و کاهش مصرف سوخت قطع میکردن که همین باعث میشد در تابستان به نیروهای توزیع که باید سفرهای کاری زیادی میرفتن فشار زیادی وارد بشه، در یک مورد بسیار نادر که در هیچ جایی قبل از این ندیده بودم برای پرداخت حقوق یسری از افراد بقیه پرسنل رو به صورت نوبتی به یک هفته مرخصی اجباری فرستادن!! و در موردی دیگر بنا به مشاهدات عینی یسری از افراد برای تعدادی از پرسنل که باهاشون به مشکل خوردن و از شرکت رفتن به سایر شرکت های پخش نامه عدم جذب افراد مورد نظر رو زدن!! خلاصه هر چه بدان دارند این جماعت یکجا داشتند،امیدوارم هیچ کس تو زندگی گذرش به همچین شرکتایی نخوره

دارو بهداشت آسیا
خدمات درمانی، پزشکی و سلامت · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۹ مرداد ۱۴۰۳
۱.۰

دوست دارم در چند سطر به تجربه کاریم تو شرکت دارو بهداشت آسیا بپردازم به امید اینکه این تجربه بکار کسی بیاد،مدیر داخلی شرکت از دانش مدیریت مطلقا آگاهی نداشت، پرداخت حقوق ماهانه نامنظم بود به طوری که بعضی وقتا دو سه روز مونده به موعد پرداخت مدیر داخلی شرکت غیبش میزد! نقش حسابداری در پرداخت حقوق پرسنل در حد یه میرزا بنویس بود به طوری که فقط ساعت کاری پرسنل رو میزاشت جلو دست مدیر و اون برحسب فرمولهایی که فقط خودش سر در میاورد حقوق پرسنل رو مشخص میکرد!! از مزایا و میزان پول پرداختی برای ناهار و بقیه موارد هم حرف نزنم سنگین تره !! نیروی انبار شرکت بسیار کم بود و با وجود حجم کار زیاد و طاقت فرسا سعی میکردن برای اینکه نفرات جدید استخدام نکنن فشار کار را روی نفرات موجود بذارن !! از نیروها سفته میگرفتن و اجازه نمیدادن بجز اثر انگشت و امضا هیچ چیز دیگه ای تو سفته بنویسی!! کولر ماشینهای توزیع رو برای کم کردن استهلاک و کاهش مصرف سوخت قطع میکردن که همین باعث میشد در تابستان به نیروهای توزیع که باید سفرهای کاری زیادی میرفتن فشار زیادی وارد بشه، در یک مورد بسیار نادر که در هیچ جایی قبل از این ندیده بودم برای پرداخت حقوق یسری از افراد بقیه پرسنل رو به صورت نوبتی به یک هفته مرخصی اجباری فرستادن!! و در موردی دیگر بنا به مشاهدات عینی یسری از افراد برای تعدادی از پرسنل که باهاشون به مشکل خوردن و از شرکت رفتن به سایر شرکت های پخش نامه عدم جذب افراد مورد نظر رو زدن!! خلاصه هر چه بدان دارند این جماعت یکجا داشتند،امیدوارم هیچ کس تو زندگی گذرش به همچین شرکتایی نخوره