ویکی‌تجربهجستجو

آخرین تجربه‌ها

۲ تجربه منتشرشده · صفحه ۱ از ۱
تجارت الکترونیک سه نیک
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · شیراز
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس بک اند·۱۴ دی ۱۳۹۹
۲.۰
برنامه نویس بک اند

نکات مثبت: نظر تیم فنی خیلی محترم هستزمان کافی برای جلسه و بحث پیرامون فیچرهای مورد نیاز در اختیار تیم قرار داده میشه. ولی عجله برای لانچ هم داشتننکات منفی: تمرکز کردن توی فضای کاری اونجا خیلی سختهنیروی فنی کافی توی تیم نبود و نتیجتا حجم کاری بالا بودپرداخت حقوق تنها چند ماه اول به موقع بودعجله! عجله! عجله! محصول باید هرچه زودتر لانچ بشه ولی نیروی کار جدید هم نمی تونیم استخدام کنیم!تیم فنی اکثر زمانش رو صرف پاسخ به سوالات مدیریت میشهعلت جدایی من و قطع همکاری عدم پرداخت به موقع حقوق بود که برام بسیار مهم بود.

آفرکالا
کالای مصرفی و خوراکی · شیراز
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس فروش و بازاریابی·۲۵ اسفند ۱۳۹۸
۵.۰
کارشناس فروش و بازاریابی

فقط میتونم بگم در خدمات به مردم عالی و منصف و در برخورد با پرسنل خوب هستن . یک تیم یکپارچه و دوستانه . حرفه ای و همیشه در حال پیشرفت . بدون حامی ...

مدیریت بسیار منظم
کار با آخرین تکنولوژی ها
زمان کاری شناور
کار در محیط مطبوع و به روز
تعهد بالای پرسنل به کار
همکاری با بهترین ها
تیم حرفه ای
تیم جوان و با انگیزه
برگزاری دوره های آموزشی
تیم صمیمی
جلسات کاری بیش از اندازه
شرکت کوچک
تجارت الکترونیک سه نیک
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · شیراز
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس بک اند·۱۴ دی ۱۳۹۹
۲.۰
برنامه نویس بک اند

نکات مثبت: نظر تیم فنی خیلی محترم هستزمان کافی برای جلسه و بحث پیرامون فیچرهای مورد نیاز در اختیار تیم قرار داده میشه. ولی عجله برای لانچ هم داشتننکات منفی: تمرکز کردن توی فضای کاری اونجا خیلی سختهنیروی فنی کافی توی تیم نبود و نتیجتا حجم کاری بالا بودپرداخت حقوق تنها چند ماه اول به موقع بودعجله! عجله! عجله! محصول باید هرچه زودتر لانچ بشه ولی نیروی کار جدید هم نمی تونیم استخدام کنیم!تیم فنی اکثر زمانش رو صرف پاسخ به سوالات مدیریت میشهعلت جدایی من و قطع همکاری عدم پرداخت به موقع حقوق بود که برام بسیار مهم بود.

آفرکالا
کالای مصرفی و خوراکی · شیراز
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس فروش و بازاریابی·۲۵ اسفند ۱۳۹۸
۵.۰
کارشناس فروش و بازاریابی

فقط میتونم بگم در خدمات به مردم عالی و منصف و در برخورد با پرسنل خوب هستن . یک تیم یکپارچه و دوستانه . حرفه ای و همیشه در حال پیشرفت . بدون حامی ...

مدیریت بسیار منظم
کار با آخرین تکنولوژی ها
زمان کاری شناور
کار در محیط مطبوع و به روز
تعهد بالای پرسنل به کار
همکاری با بهترین ها
تیم حرفه ای
تیم جوان و با انگیزه
برگزاری دوره های آموزشی
تیم صمیمی
جلسات کاری بیش از اندازه
شرکت کوچک