ویکی‌تجربهجستجو

آخرین تجربه‌ها

۱ تجربه منتشرشده · صفحه ۱ از ۱
سالیار صنعت پارس
تولید و صنایع · مشهد
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۵ مرداد ۱۴۰۲
۵.۰

سلام دوستان حدود ۳ سال پیش برای پوزیشن طراح سایت به این شرکت اومدم و شروع به کار کردم، امروز به عنوان مدیر واحد It مشغول به فعالیت هستم، شرکت با وجود تحریم ها و سختی های داخلی، پیش رفت خیلی خوبی تو این مدت داشته، مدیران این شرکت عقیده دارن که همینطور که شرکت پیش رفت میکنه باید کارکنان شرکت هم پیش رفت کنن و تو این زمینه خیلی به کارکنان کمک کرده. تا این لحظه همیشه هوای کارکنان رو داشته و تجربه من تو این شرکت بسیار عالی بوده و همچنان هست.

سالیار صنعت پارس
تولید و صنایع · مشهد
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۵ مرداد ۱۴۰۲
۵.۰

سلام دوستان حدود ۳ سال پیش برای پوزیشن طراح سایت به این شرکت اومدم و شروع به کار کردم، امروز به عنوان مدیر واحد It مشغول به فعالیت هستم، شرکت با وجود تحریم ها و سختی های داخلی، پیش رفت خیلی خوبی تو این مدت داشته، مدیران این شرکت عقیده دارن که همینطور که شرکت پیش رفت میکنه باید کارکنان شرکت هم پیش رفت کنن و تو این زمینه خیلی به کارکنان کمک کرده. تا این لحظه همیشه هوای کارکنان رو داشته و تجربه من تو این شرکت بسیار عالی بوده و همچنان هست.