ویکی‌تجربهجستجو

استخدام، تجربهٔ کاری و مصاحبه در آی تی ساز، صنعت کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت، تهران: بر اساس ۱۳ نظر ثبت‌شدهٔ کارمندان، میانگین امتیاز ۱.۳ از ۵؛ ۰٪ از کاربران آی تی ساز را به دیگران توصیه می‌کنند. ۱۳ تجربهٔ کاری و ۰ تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام در دسترس است.

اپراتور دانش بنیان آی تی ساز، ارائه‌دهنده مجوزهای دولت و خدمات عمومی و خصوصی در دفاتر پیشخوان دولت و شبکه‌های ICT روستایی است. کارگزار احراز هویت بر خط ارباب رجوع با نقش آفرینی در قوه قضاییه و نمایندگی معاونت علمی در توسعه خدمات غیر دولتی در دفاتر و پلتفرم‌های آنلاین محسوب می‌شود. همچنین نقش کارگزار درگاه خدمات احراز هویت آنلاین را بر عهده دارد. ١) تامین‌کننده خدمات دولتی و خصوصی و قوه قضاییه، با اجرای بیش از ١٣٠ خدمت دولتی در بیش از ٤٠٠٠ دفتر در سراسر کشور و تحت نظارت سازمان تنظیم و مقررات. ٢) ایجاد خدمات غیردولتی در بستر دفاتر و فضاهای آنلاین، از ثبت شرکت‌ها به صورت اینترنتی تا دفاتر اجرایی پست‌های خصوصی، دفاتر فروش اشتراکی سیم‌کارت، دفاتر بیمه و سایر خدمات مشابه به‌صورت آنلاین. ٣) ارائه همراه هوشمند برای دسترسی آسان مردم به تمامی خدمات دفاتر پیشخوان و الکترونیک قضایی به‌صورت غیرحضوری و از طریق اپلیکیشن‌های مشهور کشور همچون سکه، ایوا، ایرانسل من و غیره. ٤) درگاه ملی احراز هویت آنلاین با عنوان احراز شو، ارائه خدمات احراز هویت از طریق سایت ehrazsho.ir، و احراز هویت آنلاین ثنا، سجام و کارگزاری‌های کشور، همچنین احراز هویت کارگری و کارفرمایی و احراز هویت بانکداری دیجیتال و موارد مرتبط. وجود کتابخانه تشخیص چهره و دوربین‌های مدار بسته نیز بخش دیگری از خدمات است. ٥) پنجره واحد ارائه خدمات دفاتر کاریابی به عنوان پیشکار، که امکان دسترسی هم‌زمان به چند سرویس را برای کاربران فراهم می‌کند.

تجربه‌ها

آی تی ساز
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·Full Stack·۷ مهر ۱۳۹۹·مهر ۱۳۹۸ تا مهر ۱۳۹۹
۳.۰
Full Stack

چند روز پیش از طرف مدیر فنی شرکت برای مصاحبه دعوت شدم.وقتی تجربیات کاری و همچنین نمونه کارهامو بهشون گفتم خیلی استقبال کردن و قرار شد شنبه سرکار برم.اولین روز کاری خیلی برام جالب بود مدیر فنی گفت ما بیش از نیم ساعت رو یک باگ وقت نمیزاریم و بعد از نیم ساعت باید گزارش بدین تا تصمیم بدی گرفته بشه!یاد فیلم زاکربرگ (فیسبوک) یا دره سلیکون افتادم که بارها ساعت ها بر رویه باگ کار میکردن و برام خیلی گنگ بود و اصلا درک نکردم!اخر وقت روز اول بهم یک تمپلت .net core دادن و قرار شد من با پترن cqrs برای مدلی که دارم CRUD بزنم بدون هیچ توضیح و نمونه ای!سری اول چون دیدی از پترنی که داشتن نداشتم و خودش هم نبود تصمیم گرفتم به صورت موقت با یک پترن ساده تر برم جلو تا بعدن ریفکتور کنم! همین که کدارو دید سریع ازم خواست باهام صحبت کنیم و گفت اگه یک کاراموز اسخدام میکریم میتونست این کار رو انجام بده و گفت تمام تجربیاتی که گفتم خلاف اون بوده با اینکه نمونه کار هام رو گیتاب بود .بعد همین که اومدیم پایین دیقیقا 15 دقیقه برنامه نویس دیگه بهم یک سمپل داد و یک توضیح و دقیقا با همون سمپل CRUD رو زدم ولی کمی تخصصی تر بگم من در لایه بالاتر که نمیدونستم ! از یک پترن دیگه استفاده کردم که از یک سایت خارجی یاد گرفته بودم و مطمنم بودم اشتبا نیست اونم چون دید مناسبی نداشتم و نمیدونستم خودشون چجوری پیش رفتن اولین روز CRUD رو تا اخر وقت زدم(CRUD رو یک تسک در نظرر بگیرید) فرداش ک امروز بود اومد ندید همشو پاک کرد و با لحن ناجالب گفت باید یکو استخدام کنیم کارای تورو تمیز کنه و ... و ازم خواست دوباره بریم بالا اونجا یکم صحبت کردیم و من گفتم نباید کدارو پاک میکردید و باید قبل پاک کردن چک میکردیم و باهم صحبت میکردیم بعد با هم به نتیجه میرسیدیم !اخرش گفت از فردا نیایین و من با کمال خونسردی گفتم از امروز نمیام و خدا حافظی کردم. چند نکته : من سنیور نبودم و ولی جنیور هم نیستم حتی اونجا گفتم اس کیو ال اشنایی دارم و همه تجربیاتی که داشتم تو گیتاب هست ولی همون روز اول انتظار داشتن بدون هیچ سمپلی دقیقا مث پتررن خودشون پیش برم. اینکه نیم ساعت بیشتر روی یه باگ نمیشه وقت گزاشت واقعن تو کتم نرفت و اینکه اولین روز انتظار داشته باشی تسک بزنی یکم جالب نیس و باید سمپل پروژه رو داشته باشن حداقل دو روز با کدا کار کنی تا دستت بیاد.

آی تی ساز
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·developer
۱.۰
developer

من به عنوان دولوپر حدود 8 ماه در این شرکت مشغول به کار شدم که محل شرکت هم در نوآوری شریف بود. همه ی صحبت های منفی دوستان قبلی رو تایید میکنم شرکت اصلا ساختار مشخص برای پیشبرد تسک ها نداره (معمولا از چندین نفر تسک میگیرین که خود ان ها اشرافی به بیزینس ندارند و گاها اصلا دید فنی ندارند) شرکت هیچ نظمی نداره مدیران معمولا اخلاق حرفه ای ندارند (اکثرا فامیل هستند) و با هر لحن و کلمات زشت کارمندا و دولوپرا رو مورد عنایت قرار میدن (که جدایی بیشتر نیروها هم بابت همین موضوع هست البته یکی از موضوعات هست ..) در مورد حقوق اخر و سنوات هم دو دفتره هستند و معمولا بعد از خروج نیرو که در اکثر موارد با دلخوری صورت میگیرد . حقوق و مزایا را نمیدن با مرخصی قانونی در ماه که 2.5 روز است مشکل دارند و به صورت کلی اگر در ماه استفاده نشود (که با استفاده همین هم مشکل دارند) اخر ماه پرداخت میشوند که جمع نشوند (البته چون دو دفتره هستند با حقوق پایه وزارت پرداخت میشوند) چیزی به اسم اضافه کار ندارند ولی انتظار اضافه کار دارند چون دو دفتره هستند در صورت عدم نیاز به نیرو سریعا نیرو رو اخراج میکنن بر خلاف قرار داد کاری کلا به قرار داد پایبند نیستند به شدت نیرو رفت و آمد داره تو این شرکت باور کلی مدیران اینه که نیرو اهمیتی نداره و هر کسی با هر دانشی میتونه این کار رو انجام بده ... اصلا نیرویی در شرکت وجود ندارد که بیش از 1 سال سابقه داشته باشد (به ندرت رخ میده . همین نشانگر همه چیزه) تسک ها به صورت دسته ای به افراد داده میشه و هر 30 دقیقه یک بار مدیر با استرس میاد پیگیر تسک ها میشه کلا این شرکت برای برنامه نویس ها کاملا فرسایشی هستش در اخر اصلا توصیه نمیشه و اگر رفتین به هیچ عنوان سفته ندین

آی تی ساز
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۳.۰

مزخرف ترین شرکتی که میشه رفت سرکار همین شرکته و تمام . محیط مذهبی و مدیران مذهبی که با خندیدن و گفتگو کردن بچه ها با هم مشکل دارند .حقوق باید بین یکم تا پنجم پرداخت میشد طبق گفته خودشون ولی بجاش 15 ببعد با کلی منت پرداخت میشه . اضافه کاری ها رو پرداخت نمیکنن بصورت کامل و تا میتونند از سر وته حقوق میزنند . بعد اگه بگی میخوای از شرکت بری و استعفا بدی حقوق ماه های اخرتو نمیدن و چون دیر هم حقوق میدن همیشه یک ماه طلبی ازشون و مجبوری با شکایت حقوق و سنوات رو بگیری . امکان نداره کسی از شرکت بیرون اومده باشه و حق و حقوقشو کامل داده باشن . اگه یک دختر و پسر حتی صحبت کاری هم کنند براش حرف در میاد و باید به مدیریت پاسخگو باشه . ناهار و بیمه تکمیلی و هیچ مزایایی نداره . کارشون به شدت زیاده . رفتار با پرسنل بسیار غیر محترمانه هست و حس این رو دارن چون حقوق میدن برده گرفتن . بابت قرارداد ازت سفته میگیرن و هیچ برگه ای از قرارداد بهت نمیدن

استخدام در آی تی ساز

از مجموع ۱۳ تجربهٔ ثبت‌شدهٔ کارمندان فعلی و پیشین در ویکی‌تجربه، ۱۳ مورد تجربهٔ کاری و ۰ مورد تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام است. این داده‌ها از منابع عمومی و کاربران ناشناس جمع‌آوری می‌شود و امتیاز چندمعیاره به‌صورت شفاف نمایش داده می‌شود. ۰٪ از کاربران آی تی ساز را به دیگران توصیه می‌کنند.

  • تجربه‌های کاری ثبت‌شده: ۱۳
  • تجربه‌های مصاحبهٔ استخدام ثبت‌شده: ۰
  • میانگین امتیاز حقوق و مزایا: ۱.۳ از ۵
  • میانگین امتیاز فرصت رشد شغلی: ۱.۳ از ۵
  • میانگین امتیاز تعادل کار-زندگی: ۱.۳ از ۵
  • برای دیدن آخرین فرصت‌های شغلی به وب‌سایت رسمی آی تی ساز مراجعه کنید.

سؤالات متداول دربارهٔ آی تی ساز

آیا آی تی ساز در حال استخدام است؟

هنوز تجربهٔ مصاحبه‌ای از آی تی ساز ثبت نشده است. اولین نفر باشید که تجربهٔ استخدام را به اشتراک می‌گذارد.

تجربه کاری در آی تی ساز چگونه است؟

بر اساس ۱۳ نظر کارمندان فعلی و پیشین، میانگین امتیاز ۱.۳ از ۵ است؛ ۰٪ از کاربران شرکت را به دیگران توصیه می‌کنند. برای جزئیات بیشتر، تجربه‌های کاری بالا را بخوانید.

حقوق و مزایا در آی تی ساز چقدر است؟

میانگین امتیاز حقوق و مزایا در آی تی ساز از نگاه ۱۳ کارمند: ۱.۳ از ۵. این عدد بر مبنای نظر مستقیم کارمندان فعلی و پیشین محاسبه شده است.

مصاحبهٔ استخدام در آی تی ساز چطور است؟

هنوز تجربهٔ مصاحبه‌ای از آی تی ساز ثبت نشده.

شفاف‌سازی

داده‌های پایه این شرکت (نام، صنعت، شهر، توضیح) از منابع عمومی وارد سامانه شده است. تمام تجربه‌ها پس از بررسی توسط ادمین منتشر می‌شوند و قابل گزارش هستند. اطلاعات هویتی نویسنده‌ها هرگز نمایش داده نمی‌شود مگر کاربر صراحتاً انتخاب کرده باشد.

  • منبع داده‌ها: منابع عمومی (وارداتی) و کاربران (ناشناس)
  • سیاست انتشار: قبل از انتشار، ادمین بررسی می‌کند. تجربه‌های گزارش‌شده در صف بررسی می‌نشینند.
  • سیاست ویرایش: پیشنهاد ویرایش اطلاعات شرکت توسط هر کاربر تأییدشده قابل ارسال است.
  • آخرین به‌روزرسانی: