با سلام بنده مدت طولانی از این شرکت آشنایی کامل دارم. زندگی باغ وحش را می خواهید تجربه کنید این شرکت مناسب همه جوانان است. 1)صبحانه خوردن با عصبانیت 2)ناهار و کار باهم خوردن یک نوع فضیلت تمام عیار هست. 3)خندیدن و مذاکره کردن در مجموعه با خانم در قرارداد کاری منوط به اخراج همکار مرد میشه. 4)حقوق را از یکم ماه به دهم ماه انتقال می دهند. 5)میخواستید اضافه کاری وانستی. 6)چرا دیر اومدی؟ و... توصیه می کنم به جوانان برومند کشور به هیچ عنوان در این شرکت مشغول به کار نشوید چونکه عمرتون پیش آقایان مذهبی نما و مدیران بی سوادی چون متقی زاده-نراقی-کجباف والا-سیدی مدیرانی که به اصلاح خود مدیریت بلدند و سیگار کشیدن بلد هست.
استخدام، تجربهٔ کاری و مصاحبه در آی تی ساز، صنعت کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت، تهران: بر اساس ۱۳ نظر ثبتشدهٔ کارمندان، میانگین امتیاز ۱.۳ از ۵؛ ۰٪ از کاربران آی تی ساز را به دیگران توصیه میکنند. ۱۳ تجربهٔ کاری و ۰ تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام در دسترس است.
تجربهها
به جرئت عرض میکنم این بدترین تجربه کاری بنده در این شرکت بی سر و ته بود. نظر همه دوستان را تایید میکنم و امیدوارم هیچ وقت پاتون یکبار هم به این شرکت باز نشه مدیران بسیار نالایق (مجموع متقی زادگان) که رفتار زشت و زننده را به سر حد خود میرسانند و باید گفت بلانسبت الاغ که قطعا فهم شعور یک الاغ از آن ها بیشتر است
واقعا بدترین شرکتی که میشه توش کار کرد، افتضاح افتضاح افتضاح. ۳ ماه اول که بیمه رد نمیکنن به اسم آزمایشی، باقیشم وزارت کاری رد میکنن، قرارداد نمیدن به شما، سفته بر نمیگردونن، تسویه نمیکنن، سنوات نمیدن. از الهیات خوندن و حوزه خوندن رسیدن با پارتی به اینجا که یه شرکت بزنن. متقیا الهیات و حوزه خوندن. سیدی که ادعاش تا آسمون هفتم میره سر ۱۷ تومن سنوات من داشت میگفت من پشتم به وزیر گرمه نمیدم سنواتتو. 🤣🤣 آدمای عقب افتاده و احمق. من بلا فاصله بعد از این که از شرکت اومدم بیرون شکایت کردم هم سنوات گرفتم، هم سفته رو پس گرفتم با شکایت خیانت در امانت، هم ۳ ماه اول و که بیمه نشده بودم اداره کار رای داد بیمه رد کردن. جریمه هم دادن. بدترین جای ممکن برای کار کردن. یه عده آدم کثیف و احمق و کج.
قطعا در طولانی مدت بیماری روحی و روانی میگیرید در این شرکت نیرو براشون پشیزی ارزش نداره و حتی این موضوع رو نمیخوان پنهان کنن سیستموشون به این شکله که فقط ۵-۶ ماه اول خوبه
استخدام در آی تی ساز
از مجموع ۱۳ تجربهٔ ثبتشدهٔ کارمندان فعلی و پیشین در ویکیتجربه، ۱۳ مورد تجربهٔ کاری و ۰ مورد تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام است. این دادهها از منابع عمومی و کاربران ناشناس جمعآوری میشود و امتیاز چندمعیاره بهصورت شفاف نمایش داده میشود. ۰٪ از کاربران آی تی ساز را به دیگران توصیه میکنند.
- تجربههای کاری ثبتشده: ۱۳
- تجربههای مصاحبهٔ استخدام ثبتشده: ۰
- میانگین امتیاز حقوق و مزایا: ۱.۳ از ۵
- میانگین امتیاز فرصت رشد شغلی: ۱.۳ از ۵
- میانگین امتیاز تعادل کار-زندگی: ۱.۳ از ۵
- برای دیدن آخرین فرصتهای شغلی به وبسایت رسمی آی تی ساز مراجعه کنید.
سؤالات متداول دربارهٔ آی تی ساز
آیا آی تی ساز در حال استخدام است؟
هنوز تجربهٔ مصاحبهای از آی تی ساز ثبت نشده است. اولین نفر باشید که تجربهٔ استخدام را به اشتراک میگذارد.
تجربه کاری در آی تی ساز چگونه است؟
بر اساس ۱۳ نظر کارمندان فعلی و پیشین، میانگین امتیاز ۱.۳ از ۵ است؛ ۰٪ از کاربران شرکت را به دیگران توصیه میکنند. برای جزئیات بیشتر، تجربههای کاری بالا را بخوانید.
حقوق و مزایا در آی تی ساز چقدر است؟
میانگین امتیاز حقوق و مزایا در آی تی ساز از نگاه ۱۳ کارمند: ۱.۳ از ۵. این عدد بر مبنای نظر مستقیم کارمندان فعلی و پیشین محاسبه شده است.
مصاحبهٔ استخدام در آی تی ساز چطور است؟
هنوز تجربهٔ مصاحبهای از آی تی ساز ثبت نشده.
شفافسازی
دادههای پایه این شرکت (نام، صنعت، شهر، توضیح) از منابع عمومی وارد سامانه شده است. تمام تجربهها پس از بررسی توسط ادمین منتشر میشوند و قابل گزارش هستند. اطلاعات هویتی نویسندهها هرگز نمایش داده نمیشود مگر کاربر صراحتاً انتخاب کرده باشد.
- منبع دادهها: منابع عمومی (وارداتی) و کاربران (ناشناس)
- سیاست انتشار: قبل از انتشار، ادمین بررسی میکند. تجربههای گزارششده در صف بررسی مینشینند.
- سیاست ویرایش: پیشنهاد ویرایش اطلاعات شرکت توسط هر کاربر تأییدشده قابل ارسال است.
- آخرین بهروزرسانی: