من در حال حاضر در این شرکت کار میکنم. محیط به لحاظ کاری محیط کار راحتیه و یک جورایی بی درو پیکره. همه در ظاهر با هم خوبن ولی پشتت نمیخوان سر به تنت باشه. برنامه خاصی رو دنبال نمیکنن. یهو فردا میبینی باید با همکار بغلیت خداحافظی کنی. خلاصه که یه منشی نداره میخوای نامه بنویسی میگن برو به مالی بگو. میری پیش مالی میگه بمن چه کار من نیست. میری پیش منابع انسانی ده بار باید بهش یادآوری کنی یا نیست که کلا این کاره نیست. میخوای امضای نامه بگیری مدیرعامل میگه من امصا نمیکنم مدیرعامل یکی دیگه س. خلاصه دیوونه خونه س.
استخدام، تجربهٔ کاری و مصاحبه در اتاقک، صنعت کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت، تهران: بر اساس ۱۲ نظر ثبتشدهٔ کارمندان، میانگین امتیاز ۲.۵ از ۵؛ ۲۵٪ از کاربران اتاقک را به دیگران توصیه میکنند. ۱۲ تجربهٔ کاری و ۰ تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام در دسترس است.
تجربهها
اتاقک با اختلاف افتضاح ترین و غیرحرفهای ترین شرکت از لحاظ محیط کاری و افراد هست که از باقی کامنتها هم میتوان این رو متوجه شد. فضای حاکم در شرکت فضای خاله زنک بازی و رویکرد افراد و مدیران هم رویکرد دیمی و هیئتی هست، به طوری که هیچکس نمیدونه داره چیکار میکنه و هرکس ساز خودشو میزنه و سیستم هیچ معنایی در آنجا نداره. افراد مستعد و کاربلد هم بخاطر پلشت بودن و مشوش بودن فضا، نمیتوانند بازدهی خوبی داشته باشند و درنهایت یا استعفا میدهند و یا بصورت اجباری ادامه میدهند. درکل اتاقک اصلا جای مناسبی برای کار کردن نیست اما بعنوان مکان مناسبی برای پاک کردن سبزی جای خوبیست.
آشغال و داغون حقوقا رو دیر به دیر میدادن تازه اگر کامل میدادن . نظافتچی ای داشت به اسم صفیانی ... فضول و خاله زنک از این حرف میبرد به اون یکی بعد از اون یکی بعد میگفت به این یکی . اصلا تمیز نمیکرد جایی رو باهات بد هم حرف میزد . منابع انسانی که منابع غیر انسانی بود . ولی خدایی بگم کارمندا بد نبودن و هوای هم و داشتن .
آشغال و داغون حقوقا رو دیر به دیر میدادن تازه اگر کامل میدادن . نظافتچی ای داشت به اسم صفیانی ... فضول و خاله زنک از این حرف میبرد به اون یکی بعد از اون یکی بعد میگفت به این یکی . اصلا تمیز نمیکرد جایی رو باهات بد هم حرف میزد . منابع انسانی که منابع غیر انسانی بود . ولی خدایی بگم کارمندا بد نبودن و هوای هم و داشتن .
استخدام در اتاقک
از مجموع ۱۲ تجربهٔ ثبتشدهٔ کارمندان فعلی و پیشین در ویکیتجربه، ۱۲ مورد تجربهٔ کاری و ۰ مورد تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام است. این دادهها از منابع عمومی و کاربران ناشناس جمعآوری میشود و امتیاز چندمعیاره بهصورت شفاف نمایش داده میشود. ۲۵٪ از کاربران اتاقک را به دیگران توصیه میکنند.
- تجربههای کاری ثبتشده: ۱۲
- تجربههای مصاحبهٔ استخدام ثبتشده: ۰
- میانگین امتیاز حقوق و مزایا: ۲.۵ از ۵
- میانگین امتیاز فرصت رشد شغلی: ۲.۵ از ۵
- میانگین امتیاز تعادل کار-زندگی: ۲.۵ از ۵
- برای دیدن آخرین فرصتهای شغلی به وبسایت رسمی اتاقک مراجعه کنید.
سؤالات متداول دربارهٔ اتاقک
آیا اتاقک در حال استخدام است؟
هنوز تجربهٔ مصاحبهای از اتاقک ثبت نشده است. اولین نفر باشید که تجربهٔ استخدام را به اشتراک میگذارد.
تجربه کاری در اتاقک چگونه است؟
بر اساس ۱۲ نظر کارمندان فعلی و پیشین، میانگین امتیاز ۲.۵ از ۵ است؛ ۲۵٪ از کاربران شرکت را به دیگران توصیه میکنند. برای جزئیات بیشتر، تجربههای کاری بالا را بخوانید.
حقوق و مزایا در اتاقک چقدر است؟
میانگین امتیاز حقوق و مزایا در اتاقک از نگاه ۱۲ کارمند: ۲.۵ از ۵. این عدد بر مبنای نظر مستقیم کارمندان فعلی و پیشین محاسبه شده است.
مصاحبهٔ استخدام در اتاقک چطور است؟
هنوز تجربهٔ مصاحبهای از اتاقک ثبت نشده.
شفافسازی
دادههای پایه این شرکت (نام، صنعت، شهر، توضیح) از منابع عمومی وارد سامانه شده است. تمام تجربهها پس از بررسی توسط ادمین منتشر میشوند و قابل گزارش هستند. اطلاعات هویتی نویسندهها هرگز نمایش داده نمیشود مگر کاربر صراحتاً انتخاب کرده باشد.
- منبع دادهها: منابع عمومی (وارداتی) و کاربران (ناشناس)
- سیاست انتشار: قبل از انتشار، ادمین بررسی میکند. تجربههای گزارششده در صف بررسی مینشینند.
- سیاست ویرایش: پیشنهاد ویرایش اطلاعات شرکت توسط هر کاربر تأییدشده قابل ارسال است.
- آخرین بهروزرسانی: