پس از 5 سال همکاری با شرکت محترم ادصاب از فضای کاری صمیمی و شرایط مساعدی که وجود داره خوشحالم و امیدوارم فضایی که بابت آموزش پرسنل ایجاد شده رو به گسترش باشه تا لذت پیشرفت رو تمام پرسنل حس کنند. واقعا پیشنهاد میکنم هرکسی که میخواد برای کار با شرکت ادصاب تصمیم بگیره یکبار بیاد و از نزدیک فضا رو ببینه، اینجا با مطالعه نظرات حس میکنم یک نفر که به هر دلیلی با شرکت ادصاب مشکل داره در قالب افراد مختلف نظرات یکنواخت و توام با توهین رو بیان میکنه، امیدوارم که به آرامش برسه :)
استخدام، تجربهٔ کاری و مصاحبه در ادصاب، صنعت کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت، تهران: بر اساس ۱۴ نظر ثبتشدهٔ کارمندان، میانگین امتیاز ۳.۳ از ۵؛ ۵۰٪ از کاربران ادصاب را به دیگران توصیه میکنند. ۱۴ تجربهٔ کاری و ۰ تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام در دسترس است.
تجربهها
متاسفانه همونطور که دوستان گفتن شرکت مشکل حقوق داره همیشه حقوقها با تاخیره ولی فضای رشد در شرکت موجوده، محیط شرکت به علت نادانی مدیران بسیار بد شده در حالی که کارمندان بسیار خوبی داره. مدیران سر همه چیز با هم دعوا دارن در واقع مشکل شرکت مدیریت زیاده نه عدم مدیریت. به نظرم باید شرکت یه مدیر عامل استخدام میکرد نه از سهامداران مدیر بگیره. در کل تجربه برای من بد نبود اما در کل برخورد دوگانه با کارمندان کاملا مشهوده. این که مدیر در اتاق برنامهنویسان اقامت داره بسیار تجربهی بدی هستش. مدیر بسیار برخورد بدی با کارمند داره و اگه بهترین کارم بکنه هیچ تشویقی وجود نداره. اگر باگی به وجود بیاد برای کسانی که نورچشمی نیستن برخورد بسیار بد هستش و برای کسایی که نورچشمی هستن حتی بدترین باگ در نرمافزار هیچ تاثیری نداره. از حقوق یه مقداری برمیدارن و میگن بعد از اتمام کار داده میشه علاوه بر سفته. قرارداد بلند مدته بعد از اتمام قرارداد باید بدویید دنبال پولتون علاوه بر دوماهی که ازشون طلب دارید. در کل اون کسایی که کاملا به شرکت امتیاز بالایی دادن عجیبه برام چون هیچ کارمندی انقدر راضی نبوده از اون شرکت. حجم کار هم بسیار بالاست گاهی ممکنه تا ده الی یازده شب سرکار مجبور باشید بمونید و نیروی جدیدی استخدام نمیشه.
من الان حدود چند ماهه از این مجموعه جدا شدم هدفم از ثبت این نظر راهنمایی برای اشخاصی هست که ممکنه بخوان توی اون شرکت همکاری کنند معایب: بزرگترین مشکل کمبود نقدینگی و تاخیر در پرداخت حقوق هست عدم همکاری در صنایع بزرگ دیگر بجز صنعت برق باتوجه به اینکه شرکت واقعا پتانسیلش رو داره و خب شما فقط توی موارد مرتبط با صنعت برق میتونید تجربه کسب کنید. جلسات کاری خیلی زیادی برگزار میشه مزایا: میزان حقوق ها برابر با شرایط روز بازار کار هست سالن ناهارخوری جداگانه که با توجه به ابعاد شرکت امتیازه امکان رشد و اتقای شغلی سطح بالای عملی پرسنل عدم نیاز به اضافه کاری های طولانی سال گذشته حتی برای کسانی که اضافه کاری برای یک پروژه اصلی شرکت داشتند علاوه بر مبلغ اضافه کاری پاداش قابل ملاحظه ای پرداخت کردند که البته از تیم توسعه بودند.
من با بررسی نظرات یک روند صعودی رو توی رضایتمندی پرسنل دارم میبینم، نمیدونم چند سال پیش اینجا چطور بوده اما از نظر من الان مشکل خاصی بجز اختلال در پرداخت حقوق نیست که اون هم توی خیلی از شرکتهایی که لااقل من کار کردم در این حد بوده اما خب اینکه فضای کافی برای رشد میدن و وقتی هم که رشد میکنی متناسب با رشد حقوقت رو افزایش میدن نکته مثتبی هست ضمن اینکه به نظر من حقوق پرداختیشون به پرسنل از جاهای مشابه بالاتره و این خودش یه امتیازه.
استخدام در ادصاب
از مجموع ۱۴ تجربهٔ ثبتشدهٔ کارمندان فعلی و پیشین در ویکیتجربه، ۱۴ مورد تجربهٔ کاری و ۰ مورد تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام است. این دادهها از منابع عمومی و کاربران ناشناس جمعآوری میشود و امتیاز چندمعیاره بهصورت شفاف نمایش داده میشود. ۵۰٪ از کاربران ادصاب را به دیگران توصیه میکنند.
- تجربههای کاری ثبتشده: ۱۴
- تجربههای مصاحبهٔ استخدام ثبتشده: ۰
- میانگین امتیاز حقوق و مزایا: ۳.۳ از ۵
- میانگین امتیاز فرصت رشد شغلی: ۳.۳ از ۵
- میانگین امتیاز تعادل کار-زندگی: ۳.۳ از ۵
- برای دیدن آخرین فرصتهای شغلی به وبسایت رسمی ادصاب مراجعه کنید.
سؤالات متداول دربارهٔ ادصاب
آیا ادصاب در حال استخدام است؟
هنوز تجربهٔ مصاحبهای از ادصاب ثبت نشده است. اولین نفر باشید که تجربهٔ استخدام را به اشتراک میگذارد.
تجربه کاری در ادصاب چگونه است؟
بر اساس ۱۴ نظر کارمندان فعلی و پیشین، میانگین امتیاز ۳.۳ از ۵ است؛ ۵۰٪ از کاربران شرکت را به دیگران توصیه میکنند. برای جزئیات بیشتر، تجربههای کاری بالا را بخوانید.
حقوق و مزایا در ادصاب چقدر است؟
میانگین امتیاز حقوق و مزایا در ادصاب از نگاه ۱۴ کارمند: ۳.۳ از ۵. این عدد بر مبنای نظر مستقیم کارمندان فعلی و پیشین محاسبه شده است.
مصاحبهٔ استخدام در ادصاب چطور است؟
هنوز تجربهٔ مصاحبهای از ادصاب ثبت نشده.
شفافسازی
دادههای پایه این شرکت (نام، صنعت، شهر، توضیح) از منابع عمومی وارد سامانه شده است. تمام تجربهها پس از بررسی توسط ادمین منتشر میشوند و قابل گزارش هستند. اطلاعات هویتی نویسندهها هرگز نمایش داده نمیشود مگر کاربر صراحتاً انتخاب کرده باشد.
- منبع دادهها: منابع عمومی (وارداتی) و کاربران (ناشناس)
- سیاست انتشار: قبل از انتشار، ادمین بررسی میکند. تجربههای گزارششده در صف بررسی مینشینند.
- سیاست ویرایش: پیشنهاد ویرایش اطلاعات شرکت توسط هر کاربر تأییدشده قابل ارسال است.
- آخرین بهروزرسانی: