کلا فضای شرکت شلوغه همه تو هم وول میخورن و اصلا پرایوسی نخواهید داشت جای شرکتم پارک ویه که همیشه چه صیح چه عصر ترافیکه ۲ ساعت بدون جا پارک کار فقط حضوریه از ساعت ۹ صبح تا ۶ مثل سگ فشار زیاد نسبت به حقوق کلا از اسمس که اسنپ روشه سو استفاده میکنن مراحل منم عجیب بود زنگ زدن یه خانومی به اسم پرنیان امدادی بعد گفتن حتما باید حضوری بیای تو ترافیک بعد ۲ ساعت رسیدم وقتی وارد شدم انگار وارد طویله شدی همه تو هم دارن سر و صدا و کار میکنن البته اکه اسمشو بشه گذاشت کار دو نفر اومدن مصاحبه تو یه اتاق به اسم اهواز بردنم (اسم اتاق اسم شهرا بود دیگه ببین اتاق قزوین برای چیه)سوالای پرسیدن ۳ تام الگوریتم که یکیشو ج ندادم و قرار گذاشتم حتما اگر منفیه جواب فیدبک بدن چون حداقل ۴ ساعت برای این مصاحبه وقت گذاشتم بعد از یه هفته معطلی یه جواب رد اومد و بای شاید بگین پیگیر نشدم و همه همین نه دوستان من به این خانم پرنیان امدادی که تا قبلش همه جور ج میدادن هر چی زنگ اس ام اس و ایمیل دادم نه که نه و اینم بگم هیچ شرکتی دیگه وقتتو مثل اینا نمیگیره بگه حتما حضوری بیا بعدم رفتار زشت جواب ندادن رو در پیش بگیره من ۶ سال سابقه دارم از کار در کافه بازار زیرساخت تا شرکت های ریز و در تمامشون چنین بی احترامی به من نشده بود شده بود حقوق ندن ولی جواب ندیو و مردمو علاف کنی نه
استخدام، تجربهٔ کاری و مصاحبه در اسنپ گروسری، صنعت کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت، تهران: بر اساس ۷ نظر ثبتشدهٔ کارمندان، میانگین امتیاز ۱.۱ از ۵؛ ۰٪ از کاربران اسنپ گروسری را به دیگران توصیه میکنند. ۷ تجربهٔ کاری و ۰ تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام در دسترس است.
تجربهها
ما جزو نیروهای فروشگاه اسمارت بودیم،اسنپ گروسری (اسنپ مارکت،اکسپرس سابق) چهار شعبه توی مشهد داره،دو شعبه در اصفهان و یک شعبه در کرج اکثریت افراد متاسفانه گول نام برند رو میخورن،فکر میکنن قراره توی یکی از بزرگترین استارتاپ های ایرانی مشغول به کار بشن و تجربه ای مشابه یه شرکت در حد استاندارد های شرکت های خارجی داشته باشن،اما زهی خیال باطل از مصاحبه بگم ک هیچ سوالی از شما پرسیده نمیشه،مهم نیست که شما تا قبل از درخواست این شغل چکاره بودید،فقط یه سری وعده در مورد حقوق و مزایا و پاداش میدن تا شما برای شروع کار مشتاق بشید روز بعد برای شروع کار از شما صد میلیون سفته میگیرن بدون امضای قرارداد ک کاملا غیرقانونیه شما در این فروشگاه باید همه کار انجام بدین،از تخلیه ی بار تا چیدمان،نظافت،جمع اوری و بسته بندی سفارش،تحویل به پیک،ثبت موارد سیستمی و... در کنار شیفت های ۹ ساعته ی چرخشی ک سه روز در هفته تا ساعت ۱۲ شب باید اونجا بمونید و هیچ تعطیل رسمی رو تعطیل نیستید و مواردی پیش اومده ک بخاطر عدم مراجعه ی پیک برای تحویل گرفتن سفارش تا سی دقیقه ی بامداد توی فروشگاه حضور داشتیم و البته این ها هیچکدوم اضافه کاری حساب نمیشه برخلاف وعده هایی ک روز مصاحبه داده میشه نحوه ی محاسبه ی اضافه کاری،تعطیل کاری و جمعه کاری طوریه ک حقوق شما اگر مجرد باشید نهایتا از ۸م بیشتر نمیشه یک ساعت از ۹ ساعت کاری رو ک قانونا اضافه کاریه حساب نمیکنن،تعطیل کاری قانونا باید جزو اضافه کاری حساب بشه ولی نمیکنن همینطور وعده میدن ک شما ۲/۵ روز در ماه مرخصی داری اما وقتی درخواست میدی رد میکنن قراردادی هم هیچوقت نداری شما و سرپرست فروشگاهو با یکسالونیم سابقه بدون دلیل اخراج کردن تا خانم مدیر رده بالاتر دوست پسر خودشو بزاره به عنوان سرپرست فروشگاه،هیچ امنیت شغلی وجود نداره کلا هیچ نکته ی مثبتی توی این اسمارت وجود نداره،فقط و فقط آزار و اذیت پرسنل و بی توجهی ب مشکلاتشون در کل بدونید هرجایی ک مدام آگهی جذب نیرو میده و هیچوقت نیروهاش تکمیل نیست اساسا مشکل داره و حتی یک روز وقتتونو اونجا تلف نکنید
اول از همه به ساعت کاری و حجم سنگین کار می پردازیم که اصلا کار راحتی نیست ولی خب بالاخره کار مال مرده ولی سوپر وایزر های کاملا بی سواد و حتی مدیر منابع انسانی که فاقد هیچگونه سواد مدیریتی و تجربه است کارو سخت تر میکنه به راحتی از نیروی کار سو استفاده میشه و به راحتی نیروی کار رو با کوچک ترین دلیل دلخواهی اخراج می کنند اونم صرفا بر اساس منفعت و مدیران شعب به دنبال له کردن افراد زیر مجموعه هستن تا خودشون رو به بالایی ها نشون بدن توی اسنپ گروسری به نیروی کار صرفا به عنوان نیروی انسانی ( اونم هیچ به عنوان یک برده بیشتر ) نگاه میشه تا عنوان سرمایه انسانی واقعا برای اسنپ به عنوان یک استارت آپ به صورت عجیبی با این مجموعه هاشون باید باید احساس شرمندگی کرد
استخدام در اسنپ گروسری
از مجموع ۷ تجربهٔ ثبتشدهٔ کارمندان فعلی و پیشین در ویکیتجربه، ۷ مورد تجربهٔ کاری و ۰ مورد تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام است. این دادهها از منابع عمومی و کاربران ناشناس جمعآوری میشود و امتیاز چندمعیاره بهصورت شفاف نمایش داده میشود. ۰٪ از کاربران اسنپ گروسری را به دیگران توصیه میکنند.
- تجربههای کاری ثبتشده: ۷
- تجربههای مصاحبهٔ استخدام ثبتشده: ۰
- میانگین امتیاز حقوق و مزایا: ۱.۱ از ۵
- میانگین امتیاز فرصت رشد شغلی: ۱.۱ از ۵
- میانگین امتیاز تعادل کار-زندگی: ۱.۱ از ۵
سؤالات متداول دربارهٔ اسنپ گروسری
آیا اسنپ گروسری در حال استخدام است؟
هنوز تجربهٔ مصاحبهای از اسنپ گروسری ثبت نشده است. اولین نفر باشید که تجربهٔ استخدام را به اشتراک میگذارد.
تجربه کاری در اسنپ گروسری چگونه است؟
بر اساس ۷ نظر کارمندان فعلی و پیشین، میانگین امتیاز ۱.۱ از ۵ است؛ ۰٪ از کاربران شرکت را به دیگران توصیه میکنند. برای جزئیات بیشتر، تجربههای کاری بالا را بخوانید.
حقوق و مزایا در اسنپ گروسری چقدر است؟
میانگین امتیاز حقوق و مزایا در اسنپ گروسری از نگاه ۷ کارمند: ۱.۱ از ۵. این عدد بر مبنای نظر مستقیم کارمندان فعلی و پیشین محاسبه شده است.
مصاحبهٔ استخدام در اسنپ گروسری چطور است؟
هنوز تجربهٔ مصاحبهای از اسنپ گروسری ثبت نشده.
شفافسازی
دادههای پایه این شرکت (نام، صنعت، شهر، توضیح) از منابع عمومی وارد سامانه شده است. تمام تجربهها پس از بررسی توسط ادمین منتشر میشوند و قابل گزارش هستند. اطلاعات هویتی نویسندهها هرگز نمایش داده نمیشود مگر کاربر صراحتاً انتخاب کرده باشد.
- منبع دادهها: منابع عمومی (وارداتی) و کاربران (ناشناس)
- سیاست انتشار: قبل از انتشار، ادمین بررسی میکند. تجربههای گزارششده در صف بررسی مینشینند.
- سیاست ویرایش: پیشنهاد ویرایش اطلاعات شرکت توسط هر کاربر تأییدشده قابل ارسال است.
- آخرین بهروزرسانی: