به نظر بنده ایجاد چنین محیطی یک طرفه و غیر قابل دفاع جهت ثبت نظرات در مورد یک سازمان با سابقه بالای 30 سال کار غیر حرفه ای است و حتما نیاز به پیگیری مناسب در مورد چگونگی ایجاد چنین فضایی وجود دارد. چه شماران چه هر شرکت دیگری افراد زیادی می آیند و میروند با طرز فکر های مختلف. معیار ارزیابی اگر متن هایی است که عزیزان چه مثبت چه منفی در این صفحات می نویسند باید کاملا دو طرفه و قابل دفاع برای طرفین باشد. واضح است که دوستانی که اینچنین تخریب می فرمایند هر کدام کارنامه ای در این شرکت ها دارند که اگر مطرح شود حتما نقاط تاریک و روشنی در آنها وجود دارد که خود قابل ارزیابی و تفکر است. شما در حال حاضر در حال خواندن این نظرات هستید در حالی که هیچ شناختی نسبت به شخص نظر دهنده ندارید و یا از کارنامه ایشان در آن شرکت مطلع نیستید. نظر هر انسانی بسیار محترم است اما وقتی ملاک قضاوت قرار میگیرد نباید یکطرفه و غیر قابل دفاع باشد. کوبیدن و تخریب آدم ها پس از خروج از هر سازمانی آسان ترین کاری است که یک شخص میتواند انجام دهد اما آیا خود آن شخص ارزیابی درستی شده است و کارنامه روشنی دارد؟! آیا مدت همکاری او در آن سازمان بدون حاشیه و سالم بوده است؟! آیا کسی دانش و شخصیت شخص محترم نظر دهنده را ارزیابی کرده است که به راحتی میتواند در این فضا متن تخریب بنویسد؟ً!!! کاش همه ماها یاد بگیریم اگر چیزی مطابق میل ما و تفکرات ما نیست لزومآ نشانه بد بودن آن چیز یا آن شخص نیست! چه این سازمان و چه هر سازمان دیگری که دوست عزیز به راحتی تخریب میفرماید دارای پرسنلی هستند که بالای 3 یا 4 سال است در آن مشغول به کارند. دوست عزیز وقتی دست به قلم میشوی و به راحتی پشت این صفحه بی نام و نشان خودت رو پنهان میکنی و به شدت شخصیت ها و افراد را تخریب میکنی بدان که اگر خودت هم مورد قضاوت قرار بگیری اون چهره پاک و اون شخص حرفه ای که نشون میدهی نیستی!! همونقدر که شما از یک سازمان که یه مدت توش همکاری داشتتید اطلاعات دارید این سازمان هم می تواند شما را قضاوت کند! هر جایی نقاط ضعف و نقاط قوتی دارد که همواره در حال تلاش برای رفع و بهبود آنها است. حال توی این مسیر اخلاق حرفه ای حکم میکند وقتی چیزی رو نمی پسندیم هم مسیر نمیشویم نه اینکه پشت این صفحه قایم شویم و به شدت تخریب کنیم! اگر هدف رشد است با تخریب شخصیت ها و سازمان ها به جایی نمیرسیم. این متن کاملا بدون جهت گیری نوشته شده است. بنده به عنوان یک نفر نظر دهنده نه دفاعی میکنم نه تخریب. بد یا خوب بودن معیاری است که هر انسان باید خودش تجربه کند و مطمینآ همه آدم ها یک جور فکر نمیکنند. همان قدر که برخی اعتقاد دارند نظرات منفیشان درست است همان قدر هم شماران نسبت به این دوستان تجربه ای دارد که اگر مطرح شود شاید حق به شماران هم داده شود. چیزی که یک طرفه مطرح میشود معیار و ملاک درستی نیست!! پیشنهاد من این است که بجای تخریب به فکر آینده خود باشیم و اگر خود را شخصیتی بسیار با ارزش تر از این میبینیم به مسیر خود در راه پیشرفت ادامه دهیم و وقت و انرژی مان را صرف ساختن کنیم نه تخریب. اگر نقدی هست باید جایی مطرح شود که بتوان دفاع طرف مقابل را هم شنید. وقتی این اتفاق بیافتد یعنی همه چیز درست است و قابل ارزیابی و فکر کردن. موفق و سربلند باشید
استخدام، تجربهٔ کاری و مصاحبه در شماران سیستم، صنعت کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت، تهران: بر اساس ۳۴ نظر ثبتشدهٔ کارمندان، میانگین امتیاز ۲.۲ از ۵؛ ۲۴٪ از کاربران شماران سیستم را به دیگران توصیه میکنند. ۳۴ تجربهٔ کاری و ۰ تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام در دسترس است.
تجربهها
به معنای واقعی یه شرکت بسیار پرحاشیه ،و دارای مدیران خاله زنک و دیکتاتوره که فقط حرف ،حرف خودشونه ونمیخوان با مشارکت بقیه کارمندان شرکت رو به پیشرفت باشه ، واحد فروش که سنتی کارمیکنه وبا روش های صدسال پیش اداره میشه واصلا هدف گزاری مشخصی ندارند ،اصلا تواین شرکت جای پیشرفتی نداره و پشیمونم که یه مدت تواین شرکت کار کردم
استخدام در شماران سیستم
از مجموع ۳۴ تجربهٔ ثبتشدهٔ کارمندان فعلی و پیشین در ویکیتجربه، ۳۴ مورد تجربهٔ کاری و ۰ مورد تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام است. این دادهها از منابع عمومی و کاربران ناشناس جمعآوری میشود و امتیاز چندمعیاره بهصورت شفاف نمایش داده میشود. ۲۴٪ از کاربران شماران سیستم را به دیگران توصیه میکنند.
- تجربههای کاری ثبتشده: ۳۴
- تجربههای مصاحبهٔ استخدام ثبتشده: ۰
- میانگین امتیاز حقوق و مزایا: ۲.۲ از ۵
- میانگین امتیاز فرصت رشد شغلی: ۲.۲ از ۵
- میانگین امتیاز تعادل کار-زندگی: ۲.۲ از ۵
- برای دیدن آخرین فرصتهای شغلی به وبسایت رسمی شماران سیستم مراجعه کنید.
سؤالات متداول دربارهٔ شماران سیستم
آیا شماران سیستم در حال استخدام است؟
هنوز تجربهٔ مصاحبهای از شماران سیستم ثبت نشده است. اولین نفر باشید که تجربهٔ استخدام را به اشتراک میگذارد.
تجربه کاری در شماران سیستم چگونه است؟
بر اساس ۳۴ نظر کارمندان فعلی و پیشین، میانگین امتیاز ۲.۲ از ۵ است؛ ۲۴٪ از کاربران شرکت را به دیگران توصیه میکنند. برای جزئیات بیشتر، تجربههای کاری بالا را بخوانید.
حقوق و مزایا در شماران سیستم چقدر است؟
میانگین امتیاز حقوق و مزایا در شماران سیستم از نگاه ۳۴ کارمند: ۲.۲ از ۵. این عدد بر مبنای نظر مستقیم کارمندان فعلی و پیشین محاسبه شده است.
مصاحبهٔ استخدام در شماران سیستم چطور است؟
هنوز تجربهٔ مصاحبهای از شماران سیستم ثبت نشده.
شفافسازی
دادههای پایه این شرکت (نام، صنعت، شهر، توضیح) از منابع عمومی وارد سامانه شده است. تمام تجربهها پس از بررسی توسط ادمین منتشر میشوند و قابل گزارش هستند. اطلاعات هویتی نویسندهها هرگز نمایش داده نمیشود مگر کاربر صراحتاً انتخاب کرده باشد.
- منبع دادهها: منابع عمومی (وارداتی) و کاربران (ناشناس)
- سیاست انتشار: قبل از انتشار، ادمین بررسی میکند. تجربههای گزارششده در صف بررسی مینشینند.
- سیاست ویرایش: پیشنهاد ویرایش اطلاعات شرکت توسط هر کاربر تأییدشده قابل ارسال است.
- آخرین بهروزرسانی: