من حدود یک سال توی شرکت شماران کار کردم. یادمه روز اول که رفتم کلی استرس داشتم. من مستقیم با رییس هیات مدیره (******) کار میکردم، همون روز اول اومد و دید استرس دارم، بهم گفت اینجا خونه خودته، اگه اشتباه کنی ایرادی نداره ولی اگه یاد نگیری ایراد داره. بهم فرصت یاد گرفتن داد. من خیلی چیزا رو مدیون ایشونم. چون منزلمون غرب بود، مجبور شدم شماران رو ترک کنن. مثل هر شرکتی، معایبی داره ولی محاسنش بیشتره. در ضمن در مورد ناهار رایگان که یکی از دوستان نوشته بود ، باید بگم که دو ماه آخر همکاری من، ناهار رایگان میدادند. ولی چون تنوع نداشت و همکارام بعضی مدل غذا هارو دوس نداشتن، کلا داشت کنسل میشد..
استخدام، تجربهٔ کاری و مصاحبه در شماران سیستم، صنعت کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت، تهران: بر اساس ۳۴ نظر ثبتشدهٔ کارمندان، میانگین امتیاز ۲.۲ از ۵؛ ۲۴٪ از کاربران شماران سیستم را به دیگران توصیه میکنند. ۳۴ تجربهٔ کاری و ۰ تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام در دسترس است.
تجربهها
مزخرفترین محیط برنامه نویسی با مزخرف ترین مدیر فنی. دانش مدیر فنی شرکت به 50 سال پیش برمیگره فک کن مدیر فنی چیزی از تکنولوژی های روز برنامه نویسی نمیدونه. از نظر ساختاری اصلا چیزی به اسم معماری ندارن. یه محیط Custom شده ای که بدرد پشیرفت نمیخوره. دانشی که از شماران بدست میاری فقط میتونی توی شماران استفاده کنی نه جای دیگه. یه چیز مسخره بگم اینه که برنامه نویساش حتی سیستم هاشون به اینترنت وصل نیست. اگه هم یه روزی پشیمون بشی که از شرکت بخوای بیای بیرون با همون سفته هایی که روز استخدام ازت میگیرن تهدیدت میکنن.....
من با شرکت شماران به دوصورت تمام وقت و پاره وقت همکاری داشتم .این شرکت با بیش از 35 سال فعالیت در حوزه نرم افزار یکی از قدیمی ترین شرکت های نرم افزاری ایران است . در این شرکت به افراد انگیزه و مسولیت داده می شود و بر اساس آموزش ها و صبوری های مداوم قصد به ساختن افراد برای زنده نگه داشتن آینده شرکت هستن . در هر شرکتی قوانینی برای بقای سازمان وجود دارد که پرسنل باهوش برای همرنگی با این قوانین و رعایت کردنشان می توانند روش های متعددی رو ایجاد کنند در هر صورت شرکت خصوصی بر پایه تصمیمات مدیران ارشد هدایت میشود و با توجه به نوسانات بازار انفورماتیک گاها این قوانین سخت گیرانه خواهد بود . در این سازمان کنترل ها به شدت انجام میشود حتی د ر تماسها و ....این مورد در تمامی شرکت های نرم افزار دنیا به دلیل ماهیت کسب و کار و ایجاد امنیت اطلاعتی و فرهنگی وجود دارد . در نهایت شماران بستری برای رشد و تکامل فردی و اجتماعی ایجاد کرده و امنیت شغلی 100% را تضمین می کند . در این شرکت افرادی با سابقه بیش از 25 سال در حال فعالیت هستن و در رده مدیران میانی سابقه زیر 5 سال وجود ندارد اما در هر سازمانی کمی ها و کاستی ها و در مقابل نقاط قوت وجود دارد که افرادی که به خود و آینده خود باور داشته باشند میتوانند این موارد را مدیریت کنند . همکاری با شماران برای بنده بسیار رضایت بخش و آموزنده بوده است با باور تمام فشار ها و قوانین که به دلیل ثبات سازمان است جایی برای پیشرفت شما ایجاد می کند .
از نظر من شرکت با محیط کاملا قدیمی تمام بخش ها مثل باند برای هم میزنن و غیب گویی میکنند مدیر عاشق اینه که خودتو جلوش شیرین کنی حتی هیچی ام حالیت نباشه عاشق اینه این چیزارو ازت ببینه بخش فروش یک بخش افتضاح مدیر فروش یک نفرو میکنه سوگولوی و تمام پروژه های خوب به اون میسپاره حالاهربار ممکن یک نفرو سوگولی کنه با زبون بازی نگهت میداره اگر اعتراض کنی با سیاست بازی دهنتو مینده یکم میذارن رو حقوقت و هزاران کار ازت میکشن برای بخش فروش اول میگن منشی میخوایم بعد میگن باید روزی 40تا تماس بگیری اگه اعتراض کنی میگن دیگه تو بخش اداری کاری نیس انجام بدی و مجبورت میکنن به بازار یابی چرت و پرت خلاصه که حریم شخصی واسه هیچ کدوم تعریف نشده مخصوصا مدیران فروش درکل پشیمونم که محیط سمی یک سال تحمل کردم و بااین که قرار داد نداشتم حقوقمو از فروردین نگه داشتن در صورتی موقعه قرار داد یک کلام اعلام نکردن که سه ماه بعد تسویه انجام میشه کل حقوق فرردین به اضافه سنوات نگه داشتن و با پرویی بهم میگن برو شکایت کن برو بالای یک سال که جواب بگیری تازه تاز زمانی که قرارداد برای سال جدید باهاش نبندی حقوق ماه قبلیتو نمیده واقعا این نکات و بخونین بعد برید مصاحبه تنها مزیت این شرکت پنچ شنبه های تعطیلیش بود اینم بگم ما تا یک سال در اتاقمون از داخل قفل میشد حتی یک بار مدیر عامل موند پشت در ولی چون نمیخواستن بابش هزینه کنن توجه نداشتن پنچره اتاق تو سرمای زمستون دستکیره نداشت و همیشه باز بود ولی توجه ای نمیکردن و هربار ما اعتراض میکردیم میگفتن میخوایم جابه جا بشیم و اضافه کاری تا یک ساعت نمیموندی قبول نمیکردن حتی ساعت 5 و 50 دقیقه امک قبول نمیکردن و ما بارها تا کی میموندم ولی به خاطر این رفتار نامناسب اضافه کاری دریافت نمیکردیم.
استخدام در شماران سیستم
از مجموع ۳۴ تجربهٔ ثبتشدهٔ کارمندان فعلی و پیشین در ویکیتجربه، ۳۴ مورد تجربهٔ کاری و ۰ مورد تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام است. این دادهها از منابع عمومی و کاربران ناشناس جمعآوری میشود و امتیاز چندمعیاره بهصورت شفاف نمایش داده میشود. ۲۴٪ از کاربران شماران سیستم را به دیگران توصیه میکنند.
- تجربههای کاری ثبتشده: ۳۴
- تجربههای مصاحبهٔ استخدام ثبتشده: ۰
- میانگین امتیاز حقوق و مزایا: ۲.۲ از ۵
- میانگین امتیاز فرصت رشد شغلی: ۲.۲ از ۵
- میانگین امتیاز تعادل کار-زندگی: ۲.۲ از ۵
- برای دیدن آخرین فرصتهای شغلی به وبسایت رسمی شماران سیستم مراجعه کنید.
سؤالات متداول دربارهٔ شماران سیستم
آیا شماران سیستم در حال استخدام است؟
هنوز تجربهٔ مصاحبهای از شماران سیستم ثبت نشده است. اولین نفر باشید که تجربهٔ استخدام را به اشتراک میگذارد.
تجربه کاری در شماران سیستم چگونه است؟
بر اساس ۳۴ نظر کارمندان فعلی و پیشین، میانگین امتیاز ۲.۲ از ۵ است؛ ۲۴٪ از کاربران شرکت را به دیگران توصیه میکنند. برای جزئیات بیشتر، تجربههای کاری بالا را بخوانید.
حقوق و مزایا در شماران سیستم چقدر است؟
میانگین امتیاز حقوق و مزایا در شماران سیستم از نگاه ۳۴ کارمند: ۲.۲ از ۵. این عدد بر مبنای نظر مستقیم کارمندان فعلی و پیشین محاسبه شده است.
مصاحبهٔ استخدام در شماران سیستم چطور است؟
هنوز تجربهٔ مصاحبهای از شماران سیستم ثبت نشده.
شفافسازی
دادههای پایه این شرکت (نام، صنعت، شهر، توضیح) از منابع عمومی وارد سامانه شده است. تمام تجربهها پس از بررسی توسط ادمین منتشر میشوند و قابل گزارش هستند. اطلاعات هویتی نویسندهها هرگز نمایش داده نمیشود مگر کاربر صراحتاً انتخاب کرده باشد.
- منبع دادهها: منابع عمومی (وارداتی) و کاربران (ناشناس)
- سیاست انتشار: قبل از انتشار، ادمین بررسی میکند. تجربههای گزارششده در صف بررسی مینشینند.
- سیاست ویرایش: پیشنهاد ویرایش اطلاعات شرکت توسط هر کاربر تأییدشده قابل ارسال است.
- آخرین بهروزرسانی: