محیط برنامه نویسی بشدت قدیمی و بدون ساختار. حاشیه در این شرکت بشدت زیاده. و از نظر محیط کاری اصلا محیط مناسبی نیس. هنگام استخدام یه تعهد 3 ساله ازت میگیرن که اگه به هر دلیلی بخوای از شرکت بری با همون تعهد 3 ساله تهدیدت میکنن چون هنگام استخدام یه سفته خیلی سنگین ازت میگیرن...
استخدام، تجربهٔ کاری و مصاحبه در شماران سیستم، صنعت کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت، تهران: بر اساس ۳۴ نظر ثبتشدهٔ کارمندان، میانگین امتیاز ۲.۲ از ۵؛ ۲۴٪ از کاربران شماران سیستم را به دیگران توصیه میکنند. ۳۴ تجربهٔ کاری و ۰ تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام در دسترس است.
تجربهها
من یکسال کارکردم، علت جدا شدنم از شرکت این بود که قسمت تست بیشتر شبیه پشتیبانی بود و تماسهای ورودی زیاد بود، اگر باهاش مشکلی ندارید میتونید اونجا کار کنید و احساس خوبی خواهید داشت. ****** خوب و جذاب و خوش قولی بودند که همیشه به من لطف داشتند. من ازشون ممنونم که درکم کردند و با نیومدنم تا سه ساال تعهد موافقت کردند.
ادم عاقل از نظرات متوجه میشه کی داره حقیقت رو میگه، *** اگر تبلیغات و برندینگ تعریف نکنن، کی باید تعریف الکی کنه؟؟؟ اول اینکه ازت یه تعهد سه ساله میگیرن که اگه زودتر بخای بری خیلی رو مخت میرن- خودشون هر وقت بخان اخراج میکنن. آدمای تازه به دوران رسیده ای هستن، اگر افزایش حقوق بدن و زودتر از قراردادت بری به تعداد ماهها اون افزایش رو موقع تسویه حساب ازت کسر میکنن. حتی به خودشونم رحم نمیکنن، برادرزاده ****** مسوول آی تی بود، مادرش بیمارستان بستری شد و نمیتونست بیاد، اونقد اذیتش کردن که ول کرد رفت. سیستم اداری کاملا سنتی و دپریکیت شدست. و هر واحدی یه باند شده، مثلا سرپرست تولید با دورویی تموم کارشو پیش میبره. مهم نیست نرم افزار پر از باگ با اون قیمت نجومی مشتری رو اذیت کنه، چون مسوولیت پذیر نیستند. ساعت کاری تا ساعت 5 بود و اگر بخای اضافه کار هم بمونی باید حتما از ساعت 18 رد شه که محاسبه بشه. خلاصه برادرانه بگم اینجا خودتونو از دنیا عقب نندازید.
یه شرکت کوچک با حواشی زیاد... خدا رو شکر زود شناختمشون... باند و مافیا در همه بخشهای مختلف تشکیل شده. خاله زنک بازی وحشتناکه. یه منشی اصلی داره (که ژست مدیریت میگیره ولی...) که خودش منشا همه حواشی و حرف و حدیثه. شنیدم که فقط دستشویی دوربین نداره وگرنه حتی آب خوردن رو هم گزارش میدن که چرا آب خوردیم.. اونقدر نرم افزار پر باگ و مشکلی دارن که حد نداره. قبلا از چند تا از دوستانم شنیده بودم که نرم افزار این شرکت خطا زیاد داره... تیم ضعیفی در نرم افزار نویسی دارن. اگه ایراد بگیری ازشون، باهات کات میکنن. یه.. تحلیل هم که کلا تعطیل. طرز فکر سنتی هستش.. خلاصه اینکه حواستون باشه...
استخدام در شماران سیستم
از مجموع ۳۴ تجربهٔ ثبتشدهٔ کارمندان فعلی و پیشین در ویکیتجربه، ۳۴ مورد تجربهٔ کاری و ۰ مورد تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام است. این دادهها از منابع عمومی و کاربران ناشناس جمعآوری میشود و امتیاز چندمعیاره بهصورت شفاف نمایش داده میشود. ۲۴٪ از کاربران شماران سیستم را به دیگران توصیه میکنند.
- تجربههای کاری ثبتشده: ۳۴
- تجربههای مصاحبهٔ استخدام ثبتشده: ۰
- میانگین امتیاز حقوق و مزایا: ۲.۲ از ۵
- میانگین امتیاز فرصت رشد شغلی: ۲.۲ از ۵
- میانگین امتیاز تعادل کار-زندگی: ۲.۲ از ۵
- برای دیدن آخرین فرصتهای شغلی به وبسایت رسمی شماران سیستم مراجعه کنید.
سؤالات متداول دربارهٔ شماران سیستم
آیا شماران سیستم در حال استخدام است؟
هنوز تجربهٔ مصاحبهای از شماران سیستم ثبت نشده است. اولین نفر باشید که تجربهٔ استخدام را به اشتراک میگذارد.
تجربه کاری در شماران سیستم چگونه است؟
بر اساس ۳۴ نظر کارمندان فعلی و پیشین، میانگین امتیاز ۲.۲ از ۵ است؛ ۲۴٪ از کاربران شرکت را به دیگران توصیه میکنند. برای جزئیات بیشتر، تجربههای کاری بالا را بخوانید.
حقوق و مزایا در شماران سیستم چقدر است؟
میانگین امتیاز حقوق و مزایا در شماران سیستم از نگاه ۳۴ کارمند: ۲.۲ از ۵. این عدد بر مبنای نظر مستقیم کارمندان فعلی و پیشین محاسبه شده است.
مصاحبهٔ استخدام در شماران سیستم چطور است؟
هنوز تجربهٔ مصاحبهای از شماران سیستم ثبت نشده.
شفافسازی
دادههای پایه این شرکت (نام، صنعت، شهر، توضیح) از منابع عمومی وارد سامانه شده است. تمام تجربهها پس از بررسی توسط ادمین منتشر میشوند و قابل گزارش هستند. اطلاعات هویتی نویسندهها هرگز نمایش داده نمیشود مگر کاربر صراحتاً انتخاب کرده باشد.
- منبع دادهها: منابع عمومی (وارداتی) و کاربران (ناشناس)
- سیاست انتشار: قبل از انتشار، ادمین بررسی میکند. تجربههای گزارششده در صف بررسی مینشینند.
- سیاست ویرایش: پیشنهاد ویرایش اطلاعات شرکت توسط هر کاربر تأییدشده قابل ارسال است.
- آخرین بهروزرسانی: