ویکی‌تجربهجستجو

استخدام، تجربهٔ کاری و مصاحبه در صنایع غذایی بدر، صنعت تولید و صنایع، تهران: بر اساس ۱۵ نظر ثبت‌شدهٔ کارمندان، میانگین امتیاز ۱.۵ از ۵؛ ۰٪ از کاربران صنایع غذایی بدر را به دیگران توصیه می‌کنند. ۱۵ تجربهٔ کاری و ۰ تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام در دسترس است.

شرکت صنایع غذایی بدر با نام هوفرد از سال ۱۳۶۱ در تهران به عنوان سازنده محصولات غذایی تاسیس شد. با استفاده از تجهیزات مدرن و به‌روز، سیستم بسته‌بندی دقیق و تیمی از کارشناسان با تجربه و مدیرانی کارآزموده، این شرکت نه تنها جایگاهی برجسته در میان رقبای داخلی کسب کرده، بلکه با حضور در بازارهای خارجی و صادرات مواد غذایی، سهم قابل توجهی را به دست آورده است. بدر تولیدکننده انواع ترشیجات، کنسروها و مرباست.

تجربه‌ها

صنایع غذایی بدر
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارگر خط تولید
۱.۰
کارگر خط تولید

کارخانه بشدت بوی بد میده سرپرست حتی مواد گندیده رو به عنوان ضایعات قبول ندارن و میگه اصلا ضایعات نداریم ساعت کاری رو گفتن 7.45تا5.15اما واقعا 7تا7هستش محیط بشدت تنش‌زا وفشار کار بسیار بالاست 90درصد سرپاییه خانم هارو وادار به بلند کردن سبد های سنگین میکنن ودراین رابطه تفاوتی بین آقا و خانم نیست حقوقشم بسیار پایین‌تر از چیزیه که میگن روز اول خدا شاهده کسی به ما نگفت زیر 7روز کار حقوقی بهت تعلق نمیگیره من 5رپز کار کردم رفتم تسویه کنم وسایل شخصیمو دادن دستم گفتن زیر هفت روز کار حقوق نداری ووقتی اعتراض کردم با بی احترامی انداختنم بیرون چون شرایط کارش خیلی بده هرکس میاد بیشتر از دو سه روز دوام نمیاره می‌ره و حقوقیم بهشون نمی‌دن هر روزم استخدام داره بندرت قدیمی داره

صنایع غذایی بدر
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۱.۰

من پارسال به مدت 15 روز به عنوان سرپرست مشغول به کار شدم و اینارو متوجه و سریعا زدم بیرون: 1- مهمتر از همه که به من حس عدم حفظ حریم را داد، تمام نقاط شرکت، از دستشویی گرفته تا تک تک اتاقها دوربین با قابلیت ضبط صدا رو داره_مدیرعامل تو اتاقش نشسته میبینه کی داره چکار می کنه زنگ میزنه هرچی حرفه بش میزنه 2-روز اول مصاحبه اصلا راجب شاخص های کلیدی که از حقوقت کم می کنه نگفتن و جوری ازت کار می خوان که نمیرسی شاخص ها را ثبت کنی و بالطبع از حقوقت کسر می کنن 3- یه بلندگو نصب کردن که اسم نفراتو صدا می زنن، هنوز تروما اون بلندگو را دارم 4- یک اتاق مانتیورینگ دارن که خانمی اونجاس فقط میبینه، مینویسه و به مدیریت اطلاع میده. هر از بر نمیفهمه بعد میگه اینجاها ایراد داره 5- قائم مقام مدیرعامل که یه آدم دمدمی مزاج بود_هرچی بگم کم گفتم_اصلا به تخصص و دانشت کار نداره_دکترا داشت خیر سرش 6- مدیر تولید (البته دو ماه بعد من ایشونم استعفا داد) ایشونم که مطابق شرایط کاری اخلاقش میچرخید 8-مدیرعامل و صاحب مجموعه که دیگه نگم براتون_هرچی خصلت بد و بی ادبانس در آن خلاصه شده 9- و مهمتر از همه موقع تسویه حساب حتی نگفتن بیا بالا، همون نگهبانی خانم کاوسی برگهامو اورد گفت اینا بهت تعلق میگیره، منم تا این رفتارو دیدم سریع امضا زدم و زدم بیرون_بعدش به مدیر اداری زنگ زدم گفتم یک مشت عقده ای جمع شدین خلاصه اگر برای تجربه کاری می خواین برین خوبه بعد 1 یا 2 سال دنبال کار بهتر بری ولی برای اینکه روش حساب کنی اصلا...... اینا گوشه ای از چیزهایی بود که دیدم،بیشتر بودن ولی حوصله نمیکشه به خوندنشون

صنایع غذایی بدر
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·هرچی
۱.۰
هرچی

اقا داخل این شرکت کار نکنید حجم کار بسیار بالا هست وبا توجه به حجم کار حقوقش پایینه برین جاهایی کار کنید تعداد کم باشه کوچیک باشه ساعت کاریش کم باشه پنج شنبه هاش تعطیل باشه بخدا تو کار خونه هیچی آیدتون نمیشه به هیجا نمرسید جاهای کوچبک تر پیدا کنید بخدا حقوقا هیچ تفاوتی نداره همه جا وزارت کار هست نمیدونم برین چوب بری آهن گری حداقل برای خودتون کار میکنید ساعتش دست خودتونه مثلا خانوما برن تو جاهای کوچیک تر منشی یا کارمند اداری هر جا به غیر کار خونه فروشنده جاهای کوچیک بخدا حقوقا همه وزارت کاره ولی تو کارخونه حجم کار بالا هست همه کارخونه ها همینه ها فقط اینجا نه بخدا از ۷ صبح تا ۵ ربع میرسی خونه هیچی به هیچی تازه بعضی روزا تا ۷ شب باید بمونی حجم کار بسیار بالا هست اخلاقا اصلا خوب نیست واقعا دیگه دوره سخت کار کردن نیست اقا ساعت کار مفید۸ ساعته نه ۱۲ ساعت بعضی کار خانه ها ساعت کاریشون کمتر هست حداقل برین اونجا ها کار کنید بخدا ۷ تا۵ یا۷ شب وقتی میرسید خونه فقط مثل مرده متحرک هستید زیاد کار کردن آدمو نابود میکنه جایی برید که حجم کار پایینه اصلا تعطیلی نداره این کارخونه شنبه تا پنج شنبه ۷تا۵ربع وتا۷ اضافه کاری باید کار کنید فقط جمعه ها تعطیله چی بگم مثل برده باهاتون رفتار میشه تعطیلات رسمی تعطیل نیست تو آگهیهاش زده تا۲ تومن بالاتره از وزارت کاره ولی اصلا ارزش نداره مال من اینطور نبود نیروی قدیمی به ندرت پیدا میشه همه حتی پوست کلفتا بعد ۳ ماه میان بیرون ناهارش خیلی بی کیفیت

استخدام در صنایع غذایی بدر

از مجموع ۱۵ تجربهٔ ثبت‌شدهٔ کارمندان فعلی و پیشین در ویکی‌تجربه، ۱۵ مورد تجربهٔ کاری و ۰ مورد تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام است. این داده‌ها از منابع عمومی و کاربران ناشناس جمع‌آوری می‌شود و امتیاز چندمعیاره به‌صورت شفاف نمایش داده می‌شود. ۰٪ از کاربران صنایع غذایی بدر را به دیگران توصیه می‌کنند.

  • تجربه‌های کاری ثبت‌شده: ۱۵
  • تجربه‌های مصاحبهٔ استخدام ثبت‌شده: ۰
  • میانگین امتیاز حقوق و مزایا: ۱.۵ از ۵
  • میانگین امتیاز فرصت رشد شغلی: ۱.۵ از ۵
  • میانگین امتیاز تعادل کار-زندگی: ۱.۵ از ۵
  • برای دیدن آخرین فرصت‌های شغلی به وب‌سایت رسمی صنایع غذایی بدر مراجعه کنید.

سؤالات متداول دربارهٔ صنایع غذایی بدر

آیا صنایع غذایی بدر در حال استخدام است؟

هنوز تجربهٔ مصاحبه‌ای از صنایع غذایی بدر ثبت نشده است. اولین نفر باشید که تجربهٔ استخدام را به اشتراک می‌گذارد.

تجربه کاری در صنایع غذایی بدر چگونه است؟

بر اساس ۱۵ نظر کارمندان فعلی و پیشین، میانگین امتیاز ۱.۵ از ۵ است؛ ۰٪ از کاربران شرکت را به دیگران توصیه می‌کنند. برای جزئیات بیشتر، تجربه‌های کاری بالا را بخوانید.

حقوق و مزایا در صنایع غذایی بدر چقدر است؟

میانگین امتیاز حقوق و مزایا در صنایع غذایی بدر از نگاه ۱۵ کارمند: ۱.۵ از ۵. این عدد بر مبنای نظر مستقیم کارمندان فعلی و پیشین محاسبه شده است.

مصاحبهٔ استخدام در صنایع غذایی بدر چطور است؟

هنوز تجربهٔ مصاحبه‌ای از صنایع غذایی بدر ثبت نشده.

شفاف‌سازی

داده‌های پایه این شرکت (نام، صنعت، شهر، توضیح) از منابع عمومی وارد سامانه شده است. تمام تجربه‌ها پس از بررسی توسط ادمین منتشر می‌شوند و قابل گزارش هستند. اطلاعات هویتی نویسنده‌ها هرگز نمایش داده نمی‌شود مگر کاربر صراحتاً انتخاب کرده باشد.

  • منبع داده‌ها: منابع عمومی (وارداتی) و کاربران (ناشناس)
  • سیاست انتشار: قبل از انتشار، ادمین بررسی می‌کند. تجربه‌های گزارش‌شده در صف بررسی می‌نشینند.
  • سیاست ویرایش: پیشنهاد ویرایش اطلاعات شرکت توسط هر کاربر تأییدشده قابل ارسال است.
  • آخرین به‌روزرسانی: