ویکی‌تجربهجستجو
صنایع غذایی بدر
تجربهٔ کاری

هرچی

تجربهٔ کاری هرچی در صنایع غذایی بدر — امتیاز ۱.۰ از ۵.

۱.۰· هرچی

اقا داخل این شرکت کار نکنید حجم کار بسیار بالا هست وبا توجه به حجم کار حقوقش پایینه برین جاهایی کار کنید تعداد کم باشه کوچیک باشه ساعت کاریش کم باشه پنج شنبه هاش تعطیل باشه بخدا تو کار خونه هیچی آیدتون نمیشه به هیجا نمرسید جاهای کوچبک تر پیدا کنید بخدا حقوقا هیچ تفاوتی نداره همه جا وزارت کار هست نمیدونم برین چوب بری آهن گری حداقل برای خودتون کار میکنید ساعتش دست خودتونه مثلا خانوما برن تو جاهای کوچیک تر منشی یا کارمند اداری هر جا به غیر کار خونه فروشنده جاهای کوچیک بخدا حقوقا همه وزارت کاره ولی تو کارخونه حجم کار بالا هست همه کارخونه ها همینه ها فقط اینجا نه بخدا از ۷ صبح تا ۵ ربع میرسی خونه هیچی به هیچی تازه بعضی روزا تا ۷ شب باید بمونی حجم کار بسیار بالا هست اخلاقا اصلا خوب نیست واقعا دیگه دوره سخت کار کردن نیست اقا ساعت کار مفید۸ ساعته نه ۱۲ ساعت بعضی کار خانه ها ساعت کاریشون کمتر هست حداقل برین اونجا ها کار کنید بخدا ۷ تا۵ یا۷ شب وقتی میرسید خونه فقط مثل مرده متحرک هستید زیاد کار کردن آدمو نابود میکنه جایی برید که حجم کار پایینه اصلا تعطیلی نداره این کارخونه شنبه تا پنج شنبه ۷تا۵ربع وتا۷ اضافه کاری باید کار کنید فقط جمعه ها تعطیله چی بگم مثل برده باهاتون رفتار میشه تعطیلات رسمی تعطیل نیست تو آگهیهاش زده تا۲ تومن بالاتره از وزارت کاره ولی اصلا ارزش نداره مال من اینطور نبود نیروی قدیمی به ندرت پیدا میشه همه حتی پوست کلفتا بعد ۳ ماه میان بیرون ناهارش خیلی بی کیفیت

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۱.۰
مدیریت
۱.۰
حقوق و مزایا
۱.۰
تعادل کار-زندگی
۱.۰
فرصت رشد
۱.۰
توصیه به دیگران
۱.۰

تجربه‌های مشابه

صنایع غذایی بدر
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·اداری
۱.۰
اداری

من برای مصاحبه رفته بودم البته رد شدم چون نیروی تازه کار بودم وکارخانه نیروی جونیور قبول نمی کنه حقوقشم بهم گفتن بدون اضافه کاری ۱۴ تومن یعنی از ساعت ۷ تا۵عصر. کلا هر شرکت اطراف رفتم برای کار قبولم نکردن گفتن تجربه نداری واقعا دیگه هیچ کارخونه ایی برای تازه کارا جا نداره انگار باید از از بچگی کار کنی و تجربه حتما مرتبط داشته باشی . واقعا زندگی برای تازه کارا سخته چون هیجا بهشون کار نمیدن واقعا نمیدونم با این وضع باید چیکار کرد خوب آموزش بدین به طرف با آموزش دادن که چیزی ازتون کم نمیشه. همه نیروی با تجربه میخوان

صنایع غذایی بدر
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارگر
۲.۰
کارگر

داخل کارخانه نصیر اباد بدر به عنوان کارگر بودم ساعت کاریش تقریا ۷تا۷ شب هستش که حقوقش برای من شد ۱۵ تومن وایسادنی زیاد داره یه ربع تایم ناهاره کار سختی نیست ولی همش باید وایسی خیار پوست بگیری پیاز پوست بگیر خیار بکنی تو دستگاه خورد کنه از این جور چیزا من اومدم بیرون بخاطر عدم توازن کار رو زندگی وحقوق کم

صنایع غذایی بدر
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه
۱.۰
مصاحبه

سلام من دوماه پیش برای مصاحبه کارمند اداری رفته بودم کارخانه بدر فود که داخل شهرک صنعتی هست. تو حراست فرم پر کردم چند دقیقه نشستم اونجا هنگامی که آشغال هارو خالی میکنن به شدت بوی بدی میاد اونجا ولی داخل ساختمان برای مصاحبه رفتم اینطوری نبود سیستم تهویه داشت اول با یه خانم خوشرو و خوش برخورد حرف زدم که بهم گفت حقوقا بدون اضافه کاری حول هوش ۱۴ الی ۱۵ درمیاد ساعت کاریشم ۷ صبح تا ۵ ربع هست . بعدش با یه اقای فوق العاده بد اخلاق مزخرف مصاحبه کردم که بانگاهش میخواست ادمو بخوره فوق العاده بدداخلاق و بد بود و فقط میخواست با حرفاش تحقیرت کنه خلاصه که اینهمه راه که رفتم الکی بود وقبولم نکردن گفتن حالا چند نفر دیگه هم میخوان بیان مصاحبه اگه از تو بهتر نبود بهت زنگ میزنیم این طوری ردم کردن و بعد چند روز تماس گرفتم بهم گفتن استخدام انجام شده الانم هر ماه اون اگهی رو تو سایتا میبینم حتی حاظر نشدن چند روز آزمایشی کار کنم شاید کارم خوب بود گفتن تجربه کاریت کافی نیست و مرتبط نیست .واقعا متاسفم واسه این کارخانه فقط الکی رد میکنن مجبور شدم واسه کار برم پرند که خیلی دور تره از محل زندگیم هست . کلا واسه مصاحبه نرید نه حقوقش خوبه نه اخلاقا

صنایع غذایی بدر
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·.......
۱.۰
.......

اونایی که مصاحبه رد شدن چیزیو از دست ندادن کلا این کارخونه فقط به فکر مشتریاشه تا کارگراش و... .....................................................

صنایع غذایی بدر
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·.....
۱.۰
.....

اقا ما واسه مصاحبه رفته بودیم قبول نکردن توقع دارن طرف ۲۰ سال سابقه کار داشته باشه اونم مرتبط. چی بگم دیگه. ساعت کاریش شنبه تا پنج شنبه ۷ تا۷ هیچ تعطیلیم نداره تعطیلات رسمی باید بری سرکار فقط فقط عاشورا وتاسوعا تعطیلی داره همین . قبل تبلیغات و معروفیتش نیرو جوان تازه کار قبول میکردن بعد معروفیتش دیگه حتی جواب تماسات هم نمیدن موفق باشید

صنایع غذایی بدر
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۱.۰

ساعت کاری این شرکت بالا ست ار ۷ تا۷ حقوقش ۱۵ تومن پیشنهاد نمی کنم جایی برید حقوق وساعتش کم باشه ناهارش کیفیت نداره کلا هر جا گفتن حقوق وزارت کار فرار کنید