من دو ماه در این شرکت کار کردم ولی به دلایل مالی بعد از دوره آزمایشی بیرون اومدم. متاسفانه توافق مالی حاصل نشد. از نظر فنی میتونم بگم در حد متوسط بودن و تیم خیلی جوان بود و جز مدیر فنی و هدهای تیم سایرین در حد متوسط رو به پایین بودند. پروژه ها خیلی طول میکشه انجام بشه و یه شرکت خصولتی هست که خیلی هم نیاز به خروجی نیست! از نظر مدیریت همه چی خوب بود، هدیه تولد و جشن تولد و حتی لیگ پینتبال بودش و در اتاق مدیر همیشه به روی شما باز بود و حرفاتون رو میتونستید راحت بزنید. سیگار هم پشتبام آزاد بود، من ندیدم کسی رو با دوربین چک کنن که سایر دوستان میگن، ولی دوربین باید باشه که اگر اتفاقی افتاد، چه کارمند و چه شرکت بدونه چه اتفاقی افتاده. حساب کتاب مالیشون دقیق بود، البته بعد 8 ماه سنوات من رو دادن ولی عیدی رو همون اول اسفند دادن. دیگهههههه کلا ارتباط دختر و پسر هم خیلی رایج بود (البته حمایت نمیشد ولی اوکی بود)، از نظر امکانات و احترام هم واقعا خوب بود. برای من ناهار مهم نبود ولی ناهار نمیدادن. من به دلیل اینکه حقوقم کم بود اومد بیرون که برای خیلی از کارمندهای اونجا اون حقوق خوب هم بود، که بعدش رفتم شرکتی که 30% تقریبا حقوق بالاتری میگرفتم با توجه به تجربه کاریم. آهان راستی روز اول یه لپتاپ و مانیتور و... بهتون میدن و سرعت اینترنت روی 1mb محدود شده، از من سفته 7 میلیونی گرفتن که من گفتم باید روش بنویسم برای تجهیزات و حسن انجام کار که مدیریت بدون بحث پذیرفتن. در دوران اوایل کرونا هم دورکار شدیم و مشکلی نبود. تیم ها خیلی با هم صمیمی بودن و حمایت میکردن از همدیگه. در کل اگر در سطح متوسط میخواید جایی برید اینجا خیلی خوبه (تجربه من برای سال 98 هست). امیدوارم که تجربیاتم به کارتون بیاد.
استخدام، تجربهٔ کاری و مصاحبه در موج آینده فرافن، صنعت مخابرات، تهران: بر اساس ۱۰ نظر ثبتشدهٔ کارمندان، میانگین امتیاز ۲.۵ از ۵؛ ۳۰٪ از کاربران موج آینده فرافن را به دیگران توصیه میکنند. ۱۰ تجربهٔ کاری و ۰ تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام در دسترس است.
تجربهها
مهمترین نکته مثبت شرکت پروژه هایی هستن که از نظر فنی جذاب هست و چالش های خوبی برای یادگیری و پیشرفت داره که از برنامه نویس مبتدی تا حرفه ای رو میتونن رشد کنن از جمله نکات منفی شرکت عدم ثبات هست که هر روز تصمیمات ناکهانی گرفته میشه و به نظر کسی از کارشناس تا مدیران ارشد شرکت اهمیت داده نمیشه و خرد جمعی معنایی نداره مساله دیگه عدم تعادل بین کار و زندگی هست که ممکنه خیلی ساعت ها و روزها بسته به شرایط اضافه توی شرکت حضور داشته باشید ولی پاداش و اضافه کاری پرداخت نمیشه و کار شما دیده نخواهد شد نکته دیگه پایه حقوق پایین شرکت هست که حداقل ۳۰ درصد از بازار پایین تر هست و به همین دلیل خیلی نیروهای با تجربه رو نمیتونن جدب کنن و در نتیجه کیفیت کار همیشه در سطح متوسط خواهد بود
نکاتی که منفی تلقی میشه: حقوق کم، به طوری که خیلی لطف کنن 500 تومن اضافه کنن و سر ۶ ماه که قرارداد قراره تمدید شه زیاد جای مانور ندارهبه هیچ وجه اضافه کار نمیدن ولی اغلب اوقات مجبوری بیشتر بمونی. یادمه در یکی از موارد آخر وقت خارج از ساعت کار مدیریت درخواست جلسه با بچه های تیم داشت که خیلی ها نبودن و طوری برخورد کرد که انگار وظیفمون بوده باشیم! نگاه بالا به پایین مدیریت در صورتی که به حقوق کارمند اهمیتی نمیدنخودم برای پوزیشن خاصی اقدام کردم که بعدا فهمیدم اصلا تسک هام مربوط نبود و زده شدمزیرساخت رشد شخصی زیاد فراهم نیست مگر با سرچ خودتون تیم پروداکشن نامنظم و بی برنامه ستتسک ها روی متودولوژی خاصی مثل اسکرام یا اجایل پیش نمیره که البته قرار بود تا انتخای سال درست بشه. دیگه نمیدونم به کجا رسید عدم وجود فیش حقوقیپرداخت حقوق ها معمولا انتهای هفته اول ماه بعدی انجام میشهنبودن هیچ نوع وعده غذایی حتی کیک و بیسکوییت یا شکلات ساده !منابع انسانی با تعریفی که رو کاغذ هست متفاوته. مثال میزنم:به هنگام ورود اصلا معارفه ای وجود نداشت و فقط لپ تاپ و میز دادند. طوری که حتی صندلی نبود و رفتم خودم با خدمات صحبت کردم که صندلی نیست. بعلاوه بعد از لپ تاپ مانیتور و کیبرد با کلی تاخیر به دستم رسید. درواقع منابع انسانی این شرکت بیشتر اداری هست. وظیفه واحد منابع انسانی روی کاغذ پایش پیوسته نیرو ها جهت حفظ روحیه و اتگیزه اون ها در کنار حفظ منافع شرکته. اما در عمل چیزی که از اینجا دیدم فقط ایمیل هایی بود که معمولا میوممد با مضمون : درکنار هم هستیم تا شاهد پیشرفت مجموعه باشیم. بدون اینگه از حال و احوال نیروها آگاه باشند، دقت کنید باز هم سوژه مجموعه ست نه نیروی انسانینکاتی که شاید مثبت بشه تلقی کرد:پرداختی ثابت یعنی درطول روز چه بیشتر از وظیفه چه کمتر کار کنی فرقی نداره و حقوق ثابتی که در قرارداد هست رو میگیریجو دوستانه بین بچه ها (باز هم بستگی به تیمتون داره)اسم شرکت شاید بزرگ باشه و به رزومه اعتبار بدهبیمه تکمیلی با کسر از حقوقآزادی حین کار به طوری که میتونید برید پشت بام و هوایی بخورید
از روز اول بگم من برای موقعیت شغلی دیگه ای رزومه داده بودم ؛ بعد از 4 تا مصاحبه با مدیر پروژه ، سرپرست، منابع انسانی شغل سطح پایین تری معرفی شد. بی نظمی بیداد می کرد. موقع رزومه قبول کردن و مصاحبه اولیه همه باید رشته شغلی مرتبط با سابقه کاری بیش از چند سال داشته باشند بعدکه با محیط آشنا شدم دیدیم داخل تیم ما سه نفر که جدید بودیم تحصیلاتمون مرتبط بود بقیه نامرتبط بودن تا چند هفته نه معرفی وجود داشت نه حیطه وظایف مشخص بود، سرپرست با خودش هم قهر بود چه برسه به ما که بخواد کار و روال ها رو توضیح بده مدیر پروژه سر حقوق با همه چونه می زد شما فکر کن قرار دادت شامل اضافه کار نمی شه بعدا فهمیدم که باید نزدیک به یکی دو ساعت اضافه کار بمونم حالا همه این شرایط رو در نظر داشته باشید. روز امضا قرار داد اول قرار داد با نصف قیمت توافقی بذارند بعد با 500 تومن کمتر باهات قرار داد ببندن بارها و بارها شد که مدیر پروژه سر 500 تومن با بچه ها چونه زده جدیدا صحبت هایی می شه که نیرو ها که بخوان جا به جا هم بشند باید تاییده مدیر پروژه رو برای شرکت مقصد ببرند . کاش تا همین جا قصه تموم بشه وعده پوزیشن شغلی یا بالاتر رو می دن درصورتی موقعیت رو به شخص دیگری میدن
استخدام در موج آینده فرافن
از مجموع ۱۰ تجربهٔ ثبتشدهٔ کارمندان فعلی و پیشین در ویکیتجربه، ۱۰ مورد تجربهٔ کاری و ۰ مورد تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام است. این دادهها از منابع عمومی و کاربران ناشناس جمعآوری میشود و امتیاز چندمعیاره بهصورت شفاف نمایش داده میشود. ۳۰٪ از کاربران موج آینده فرافن را به دیگران توصیه میکنند.
- تجربههای کاری ثبتشده: ۱۰
- تجربههای مصاحبهٔ استخدام ثبتشده: ۰
- میانگین امتیاز حقوق و مزایا: ۲.۵ از ۵
- میانگین امتیاز فرصت رشد شغلی: ۲.۵ از ۵
- میانگین امتیاز تعادل کار-زندگی: ۲.۵ از ۵
- برای دیدن آخرین فرصتهای شغلی به وبسایت رسمی موج آینده فرافن مراجعه کنید.
سؤالات متداول دربارهٔ موج آینده فرافن
آیا موج آینده فرافن در حال استخدام است؟
هنوز تجربهٔ مصاحبهای از موج آینده فرافن ثبت نشده است. اولین نفر باشید که تجربهٔ استخدام را به اشتراک میگذارد.
تجربه کاری در موج آینده فرافن چگونه است؟
بر اساس ۱۰ نظر کارمندان فعلی و پیشین، میانگین امتیاز ۲.۵ از ۵ است؛ ۳۰٪ از کاربران شرکت را به دیگران توصیه میکنند. برای جزئیات بیشتر، تجربههای کاری بالا را بخوانید.
حقوق و مزایا در موج آینده فرافن چقدر است؟
میانگین امتیاز حقوق و مزایا در موج آینده فرافن از نگاه ۱۰ کارمند: ۲.۵ از ۵. این عدد بر مبنای نظر مستقیم کارمندان فعلی و پیشین محاسبه شده است.
مصاحبهٔ استخدام در موج آینده فرافن چطور است؟
هنوز تجربهٔ مصاحبهای از موج آینده فرافن ثبت نشده.
شفافسازی
دادههای پایه این شرکت (نام، صنعت، شهر، توضیح) از منابع عمومی وارد سامانه شده است. تمام تجربهها پس از بررسی توسط ادمین منتشر میشوند و قابل گزارش هستند. اطلاعات هویتی نویسندهها هرگز نمایش داده نمیشود مگر کاربر صراحتاً انتخاب کرده باشد.
- منبع دادهها: منابع عمومی (وارداتی) و کاربران (ناشناس)
- سیاست انتشار: قبل از انتشار، ادمین بررسی میکند. تجربههای گزارششده در صف بررسی مینشینند.
- سیاست ویرایش: پیشنهاد ویرایش اطلاعات شرکت توسط هر کاربر تأییدشده قابل ارسال است.
- آخرین بهروزرسانی: