ویکی‌تجربهجستجو

استخدام، تجربهٔ کاری و مصاحبه در ویستا سامانه آسا، صنعت کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت، تهران: بر اساس ۴۱ نظر ثبت‌شدهٔ کارمندان، میانگین امتیاز ۲.۲ از ۵؛ ۲۴٪ از کاربران ویستا سامانه آسا را به دیگران توصیه می‌کنند. ۴۱ تجربهٔ کاری و ۰ تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام در دسترس است.

خانواده آسا از مجموعه ای از افراد پرتلاش و خلاق تشکیل شده که تلاش می کنند تا آسا را به یک شرکت نرم افزاری در حوزه بازارهای مالی تبدیل کنند و برای دست یافتن به این اهداف نیاز به اعضای بیشتری دارد. آسا سقف پرواز ندارد و تلاش می کند مسیر رشد برای هر فرد کوشایی را در یک محیط صمیمی هموار سازد. ما آسایی ها مشتاقیم که بعد از آگاهی از توان علمی و حرفه ای یکدیگر، در کنار هم به موفقیت های بزرگتری دست یابیم.

تجربه‌ها

ویستا سامانه آسا
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس
۱.۰
برنامه نویس

خیلی همه چیز ادا و شوآفه پوشش ازاد و راحت با یه چیز دیگه اشتباه گرفته شده پیشرفت فقط برای خودیاست مدیر باشی میتونی زن و بچه ات که سیکا ندارن رو هم بیاری توو تیم فنی و حقوق senior بهشون بدی جدیدا حقوقم معلوم نیس کی پرداخت میشه.در 3قسط هر زمان که صلاح بدونن من جو و سطح فنی شرکت رو مناسب نمیدونم

ویستا سامانه آسا
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۵.۰

قبل از اینک وارد شرکت بشم نظرات دوستان رو خوندم و واقعا ترسیدم ولی الان چن ماه از حضور من اینجا میگذره باید بهتون بگم نظرات منفی ک اینجا میبینید کاملا غیر واقعیه آسا جاییه ک پرسنلش تو رفاه کامل کار میکنن ناهار و صبونه ب راهه میوه و تنقلات هم همینطور و وام های خوبی ب پرسنل میدن ک هیچ شرکتی همچین چیزی نداره روی رفت وامد بچه ها فوکوس نمیکنن و فقط کار باید انجام بشه جو کاملا دوستانس و احساس راحتی میکنی تو این مجموعه اگ امکان حضور در آسا براتون محیا شد حتما از دستش ندین قطعا تجربه متفاوت و خوبی خواهد بود براتون

ویستا سامانه آسا
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۱.۰

سلام دوستان آسایی شدن یعنی تو سری خور یه مشت بی سواد شدن، اونجا بچه های قدیمی تر نیرو های جدید واقعا آزار و اذیت میکنن مدیر منابع انسانی رسما تو چشاتون نگاه میکنه دروغ میگه تازه ادعاشون میشه روانشانس هستند، ایشوت خیلی بی ادب بی شخصیت و از خود راضی هستند حقوقاشون معلوم نیست چطور حساب میشه چون دوتا دفتر دارن که یکیشون اصلا حساب کتابش مشخص نیست من نمیدونم شرکتی که این همه درآمد داره چرا باید بخواد فرار مالیاتی کنه؟

ویستا سامانه آسا
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس
۱.۰
برنامه نویس

فقط با یه جمله می تونم آسا رو تعریف کنم . اگه تو خونتون صبحونه ناهار و یا میان وعده ندارید در آسا کار کنید. اگر میبینید بعضی از دوستان میگن اسا خوبه به خاطر اینکه توی اون سازمان فقط و فقط چند تیم مدیر خوب دارن بقیه تیم ها افتضاح هستن اکثرا همه فامیل هستن و از یک قوم که به همون زبان هم صحبت می کنند حتی در جلسه های مهم حقوق دریافتی و فیش حقوقی درستی ندارند. هیچکس تاکید می کنم هیچکس بهتون کمک نمیکنه فقط کار بهتون میگن و تمام چیزی به عنوان انبورد و کمک وجود نداره زیر اب زنی زیاد هستش و بیشتر از همه مشکل اینکه تفاوت سنی تو اسا خیلی زیاده یعنی توی تیم برنامه نویسی از یه نیوری ۱۸ ساله هست تا یه برنامه نویس ۴۵ به عنوان کارشناس که اینها کنار هم نمی تونن با هم کنار بیان در نهایت اصلا و ابدا جای خوبی برای کار یادگرفتن نیست مگر شما سو تغذیه داشته باشید یا اعصابتون براتون مهم نیست نکات مثبت : نیمی از بیمه تکمیلی رو پرداخت می کنن - صبحونه و ناهار میدن - به خاطر اینکه خیلی الکی نیرو میگرن فشار کاری خیلی نیست -

استخدام در ویستا سامانه آسا

از مجموع ۴۱ تجربهٔ ثبت‌شدهٔ کارمندان فعلی و پیشین در ویکی‌تجربه، ۴۱ مورد تجربهٔ کاری و ۰ مورد تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام است. این داده‌ها از منابع عمومی و کاربران ناشناس جمع‌آوری می‌شود و امتیاز چندمعیاره به‌صورت شفاف نمایش داده می‌شود. ۲۴٪ از کاربران ویستا سامانه آسا را به دیگران توصیه می‌کنند.

  • تجربه‌های کاری ثبت‌شده: ۴۱
  • تجربه‌های مصاحبهٔ استخدام ثبت‌شده: ۰
  • میانگین امتیاز حقوق و مزایا: ۲.۲ از ۵
  • میانگین امتیاز فرصت رشد شغلی: ۲.۲ از ۵
  • میانگین امتیاز تعادل کار-زندگی: ۲.۲ از ۵
  • برای دیدن آخرین فرصت‌های شغلی به وب‌سایت رسمی ویستا سامانه آسا مراجعه کنید.

سؤالات متداول دربارهٔ ویستا سامانه آسا

آیا ویستا سامانه آسا در حال استخدام است؟

هنوز تجربهٔ مصاحبه‌ای از ویستا سامانه آسا ثبت نشده است. اولین نفر باشید که تجربهٔ استخدام را به اشتراک می‌گذارد.

تجربه کاری در ویستا سامانه آسا چگونه است؟

بر اساس ۴۱ نظر کارمندان فعلی و پیشین، میانگین امتیاز ۲.۲ از ۵ است؛ ۲۴٪ از کاربران شرکت را به دیگران توصیه می‌کنند. برای جزئیات بیشتر، تجربه‌های کاری بالا را بخوانید.

حقوق و مزایا در ویستا سامانه آسا چقدر است؟

میانگین امتیاز حقوق و مزایا در ویستا سامانه آسا از نگاه ۴۱ کارمند: ۲.۲ از ۵. این عدد بر مبنای نظر مستقیم کارمندان فعلی و پیشین محاسبه شده است.

مصاحبهٔ استخدام در ویستا سامانه آسا چطور است؟

هنوز تجربهٔ مصاحبه‌ای از ویستا سامانه آسا ثبت نشده.

شفاف‌سازی

داده‌های پایه این شرکت (نام، صنعت، شهر، توضیح) از منابع عمومی وارد سامانه شده است. تمام تجربه‌ها پس از بررسی توسط ادمین منتشر می‌شوند و قابل گزارش هستند. اطلاعات هویتی نویسنده‌ها هرگز نمایش داده نمی‌شود مگر کاربر صراحتاً انتخاب کرده باشد.

  • منبع داده‌ها: منابع عمومی (وارداتی) و کاربران (ناشناس)
  • سیاست انتشار: قبل از انتشار، ادمین بررسی می‌کند. تجربه‌های گزارش‌شده در صف بررسی می‌نشینند.
  • سیاست ویرایش: پیشنهاد ویرایش اطلاعات شرکت توسط هر کاربر تأییدشده قابل ارسال است.
  • آخرین به‌روزرسانی: