من مدت ۳ سال آسا کار کردم تیمها جوش با هم فرق میکنه ولی در کل این شرکت به آدم حس بی ارزشی و ناتوانی میده باند بازی توش موج میزنه اونایی برندن که اهل شعاف باشن در تیم ما که اینطور بود البته از تیم های دیگه هم اینو میشنیدم در کل از اینکه از اونجا اومدم بیرون کاملا خوشحال و راضیم
استخدام، تجربهٔ کاری و مصاحبه در ویستا سامانه آسا، صنعت کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت، تهران: بر اساس ۴۱ نظر ثبتشدهٔ کارمندان، میانگین امتیاز ۲.۲ از ۵؛ ۲۴٪ از کاربران ویستا سامانه آسا را به دیگران توصیه میکنند. ۴۱ تجربهٔ کاری و ۰ تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام در دسترس است.
تجربهها
در بدو ورود با مدیر منابع انسانی که میگن رشتشون روانشناس است برخورد میکنید که به شدت بی ادب هستند و حتی شعور حرف زدن ندارند چه برسه به درک مطالب با تمام نکات منقی که دوستان گفتند موافقم.آسا به خاطر جنبه فنی رشد نکرده بخاطر رشد بورس و سودهار سرسام اور رشد کرده من با اقای گویا مصاحبه داشتم ایشون به شدت ادعای سوادشون میشه ولی یه ادمی هستند با سواد فنی متوسز و ادعا در حد.... اضافه کاری پرداخت نمیشه.دو دفتره هستند اگر با مدیرت رابطه خوبی داشته باشی حقوقهای نجومی بهت میدن وگرنه باید بری زیر دست زن یا یچه یا دختر خاله مدیرت که فرق ... رو با گوش کوبیده نمیدونه.مدیران ارشد هم رابطه خوبی باهم ندارند سابقت زیاد باشه مدیر میشی حالا مهم نیس سواد داری یانه نکته دیگه اینکه اگر 10سال سابقه کار داشته باشی بری اسا از کسی که 5ساله اونجاست کمتر میگیری چرا؟چون توی فرمول محاسبه حقوق سابقه در شرکت رو دخیل میکنند.شرکتی که 10سال یکبار یه پروژه لانچ نمیشه به شدت باند بازیه به شدت ****و در اخر به این دو سه نفری که اومدن گفتند اسا بهشته و نظرات منفی مقرضانه است باید بگم دوست عزیز همینکه میای تجربه ی دیگران رو اونم اکثریت نظرهارو میبری زیر سوال میزان درکت رو نشون میدی اینکه برای شما خوب بوده یعنی برا همه خوب بوده؟همینکه نمیتونی نظر مخالف رو ببینی و بشوی مشخص میکنه چیکاره بودی وهستی..همون دستمالتو بگیر دستت مشغول باش
همیشه دوست داشتم یه پلتفرمی می بود که من از تجربه هام در شرکت ها صحبت می کردم که بقیه مثل من عمر و زمانشو در شرکت های نسبتا بد هدر ندن.امروز این فرصت رو پیدا کردم و از این بابت خوش حالم. بعد از فارغ التحصیلی ارشد از دانشگاه دنبال موقعیت شغلی حتی به طور کاراموزی گشتم. وقتی به آسا اومدم قرار شد یه دوره 2 ماهه کاراموزی داشته باشم بعد قرارداد ببندم. حتی به من گفتند که مدتی از دوره در کرج ممکنه برگزار بشه و قبول کردم. 2ماه را به 3 ماه افزایش دادن (حقوق نداشتم و در حد پول رفت و برگشت مترو در ازای کار به من حقوق دادن). بعد از 3.5 ماه یک قرارداد با حداقل حقوق کارگری می خواستن با من امضا کنن و تاکید کردن که مدت کاراموزی جز بیمه و سابقه شما حساب نمیشه که خداروشکر قبول نکردم و این موضوع نقطه عطفی برای پیشرفت هام شدش که تو این تیپ شرکت ها حتی رزومه هم ندم. این در حالی بود که تمام همکلاسی های من در جای خوب و دستمزد خوب استخدام شده بودند. مدیر منابع انسانی که ظاهرا روانشناس بود سعی در متقاعد کردن من داشت که واقعا من هم از خجالت ایشان درامدم و گفتم لطفا نگید روانشناس هستید چون یکی از دورو ترین آدم هایی هستید که باهاش برخورد داشتم.حتی این فرد اکثر کیس های ارجاعی رو بین همکارا معرفی می کرد و شروع به مسخره کردن کیس هاش می کرد. شرکت آسا بنا به کار فنی رشد نکرده و بنا به حرف های خود مدیران به خاطر رشد بورس سهام شرکت افزایش پیدا کرده و شرکت به صورت قارچ وار (مثل بقیه شرکت های بورسی که یهو رشد کردن) افزایش سرمایه داده. در کل شرکت به صورت فامیلی اداره میشود و همان طوری که قبلا هم گفتن افراد به دو دسته خودی و غیر خودی تبدیل شدن. پیشنهاد من اینه که هرگز وقتتون رو تو شرکت هایی که شعارشون اینه که ما یه خانواده هستیم و اینجا خوراکی فراهمه (از حقوق خودتون دوبرابرشو کم میزارن جاش)و افراد زیادی توش فامیل هستن حذر کنید. من تجربه کار در بانک رو هم داشتم و میدونم مزایا چیه اما آسا حتی به اندازه شرکت های مالی هم به پرسنلش نمیرسه.
من 7 ساله که در آسا مشغول به کارم بدون هیچ تجربه کاری وارد شدم و آسا خیلی تو پیشرفت من بهم کمک کرد به نظرم بعضی از دوستان خیلی با بی انصافی در مورد آسا نظر دادند محیط کار در آسا خیلی خوب و صمیمی و به شخصه از کار کردن در آسا لذت میبرم
استخدام در ویستا سامانه آسا
از مجموع ۴۱ تجربهٔ ثبتشدهٔ کارمندان فعلی و پیشین در ویکیتجربه، ۴۱ مورد تجربهٔ کاری و ۰ مورد تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام است. این دادهها از منابع عمومی و کاربران ناشناس جمعآوری میشود و امتیاز چندمعیاره بهصورت شفاف نمایش داده میشود. ۲۴٪ از کاربران ویستا سامانه آسا را به دیگران توصیه میکنند.
- تجربههای کاری ثبتشده: ۴۱
- تجربههای مصاحبهٔ استخدام ثبتشده: ۰
- میانگین امتیاز حقوق و مزایا: ۲.۲ از ۵
- میانگین امتیاز فرصت رشد شغلی: ۲.۲ از ۵
- میانگین امتیاز تعادل کار-زندگی: ۲.۲ از ۵
- برای دیدن آخرین فرصتهای شغلی به وبسایت رسمی ویستا سامانه آسا مراجعه کنید.
سؤالات متداول دربارهٔ ویستا سامانه آسا
آیا ویستا سامانه آسا در حال استخدام است؟
هنوز تجربهٔ مصاحبهای از ویستا سامانه آسا ثبت نشده است. اولین نفر باشید که تجربهٔ استخدام را به اشتراک میگذارد.
تجربه کاری در ویستا سامانه آسا چگونه است؟
بر اساس ۴۱ نظر کارمندان فعلی و پیشین، میانگین امتیاز ۲.۲ از ۵ است؛ ۲۴٪ از کاربران شرکت را به دیگران توصیه میکنند. برای جزئیات بیشتر، تجربههای کاری بالا را بخوانید.
حقوق و مزایا در ویستا سامانه آسا چقدر است؟
میانگین امتیاز حقوق و مزایا در ویستا سامانه آسا از نگاه ۴۱ کارمند: ۲.۲ از ۵. این عدد بر مبنای نظر مستقیم کارمندان فعلی و پیشین محاسبه شده است.
مصاحبهٔ استخدام در ویستا سامانه آسا چطور است؟
هنوز تجربهٔ مصاحبهای از ویستا سامانه آسا ثبت نشده.
شفافسازی
دادههای پایه این شرکت (نام، صنعت، شهر، توضیح) از منابع عمومی وارد سامانه شده است. تمام تجربهها پس از بررسی توسط ادمین منتشر میشوند و قابل گزارش هستند. اطلاعات هویتی نویسندهها هرگز نمایش داده نمیشود مگر کاربر صراحتاً انتخاب کرده باشد.
- منبع دادهها: منابع عمومی (وارداتی) و کاربران (ناشناس)
- سیاست انتشار: قبل از انتشار، ادمین بررسی میکند. تجربههای گزارششده در صف بررسی مینشینند.
- سیاست ویرایش: پیشنهاد ویرایش اطلاعات شرکت توسط هر کاربر تأییدشده قابل ارسال است.
- آخرین بهروزرسانی: