من بیش از 5 سال است در واحدهای فروش و پشتیبانی شرکت پارمیس مشغولم. شرکت پارمیس امروز یکی از شرکت های مطرح در زمینه تولید نرم افزارهای حسابداری و مالی است و در این سال ها علاوه بر مشتریان بزرگی که این شرکت داشته همواره همکاران و مدیران خوبی نیز داشته است. یکی از موارد مهم و قابل توجه برای من این است که همواره شرکت به لحاظ انسانی توجه کاملی به پرسنل داشته است و مثلا خودم و خانواده ام در ایام کرونا حمایت های بی نظیری از شرکت و مدیر مستقیمم خودم داشتم. غیر از کمک مالی حتی در تهیه دارو و بیمارستان نیز در کنارم بودند که هیچگاه فراموش نمی کنم. در مورد عملکرد شرکت توجه به مشتری بیشتر از درآمد برای شرکت مهم است و لذا کارکنان باید مشتری را در اولویت خود قرار دهند. خدا را شکر تاکنون تاخیر در حقوق هم نداشته ایم.
استخدام، تجربهٔ کاری و مصاحبه در پارمیس، صنعت کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت، خراسان رضوی، تهران: بر اساس ۳۵ نظر ثبتشدهٔ کارمندان، میانگین امتیاز ۲.۱ از ۵؛ ۱۷٪ از کاربران پارمیس را به دیگران توصیه میکنند. ۳۵ تجربهٔ کاری و ۰ تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام در دسترس است.
تجربهها
سلام.۳سال تو این شرکت بودم.تو واحدی که به گفته ی خودشون خیلی مهمه.و تقریبا آچارفرانسه بودم.خیلی از کارها و جشن ها با اومدن بنده تازه باب شد و همیشه بفکر همه چی و همه جا بودم تا جومون دوستانه باشه.مثل همه جا روزهای خوب و بد داشت.خیلی وقتا حقوقمون چندروز دیر چ زود میشد.اما به محض اومدن خانومی تو منابع انسانی کلا سیستم شرکت عوض شد!همه تم جاسوسی گرفتن،تلفن و مکالمه ها شنود جوری که فکرمیکردی توی زندان هستی!!! رفتارشون چاپلوسانه ی تمام بود.تو روت خوب بود و پشتت برای زیراب زدنت همه کاری میکرد.از وقتی این واحد اومد جشنها مدلش عوض شد،همکارا مثل قبل روابطشون دوستانه نبود،هرلحظه پای دوربین داشتی کنترل میشدی حتی گوشی تلفنت و پیامای شخصیت رومیخوندن!و این باعث شد من استعفا بدم و بیام بیرون.سنوات و سفته ها بعد ۳_۶ ماه اونم پیگیری و تهدید ب شکایت تونستم دریافت کنم.و از دوستان میخوام به هیچ عنوان باتوجه به وجود این خانم پاشون رو اونجا نذارن چون واقعا چیزی جز تنش،استرس و جو عصبی و سمی هیچ چیزی نداره.و انقدر روی مدیریت با چاپلوسی نفوذ دارن که در کسری از ثانیه زیرابتون رو میزنن اینم بگم خقوق اونجا اسمش وزارت کاریه اما سر هر داستانی اونقدر ازت کم میکنن ک به پایه وزارت کارم نمیرسه!هر تاخیر سه برابر کم میشه،هر مرخصی باتوجه به حساب کتاب خودشون باز یه مبلغی ازت کم میشه!موقع اتمام ساعت کاری باید اگر کاری بود میموندی و جزو وظایفت بود و اگر اینکارو نمیکردی تا هفته ها باید با رفتار غیر حرفه ای مدیریت مواجه میشدی خلاصه بهتون پیشنهاد نمیکنم
سلام خدمت كارجويان عزيز بنده ١٠ سال هست در واحد توليد مشغول به كارم شركت پارميس يكي از بهترين شركت هايي ست كه ديدم و ميشناسم و مهمترين مورد اينه تاخير در پرداخت حقوق اصلا نداشتن و همه پرداخت ها براي تمامي پرسنل كاملا به موقع و دقيق هست،خودم خيلي سرچ ميكنم و از دوستانم درخصوص شركت هاي ديگه ميپرسم و ميشنوم كه در پرداخت هاشون چقدر تاخير دارند حتي هلدينگ ها شركت پارميس از لحاظ مزايا و بيمه بسيار خوب و دقيق هستند و پرسنل خيلي براشون مهم و حائزه اهميت هستند و خيلي هواي پرسنل دارند و مديريت از جون و دلشون براي پرسنل مايه ميذارند و هر گرفتاري كه داشته باشيد واقعا ميشه روي اين شركت به عنوان خانواده دوم حساب كرد من اينجا تشكيل خانواده دادم. در شركت پارميس امنيت شغلي وجود داره روابط واحد ها بسيار خوب و دوستانه پرداخت پاداش پرداخت حقوق به موقع بيمه تامين اجتماعي زنان شناوري كادوهاي مناسبتي امكان پيشرفت و نيروهاي خوب و متخصص و محترم خيلي خوشحالم كه سال هاي زيادي هست كه در اينجا مشغولم و اميدوارم كه بتونم مسمر ثمر باشم و اين همكاري بلند مدت باشد.
من مدتی است با شرکت پارمیس کار میکنم. مدیران بسیار مودب و خوش برخوردی دارد. شرکت مستقل بوده و مشتریان خاص خودش را دارد. هر هفته جلساتی برای آموزش برنامه نویسان برگزار میشود. دسترسی بسیار خوبی به مترو دارد. در مناسبتها هدایای جذابی داده میشود. محیط دوستانه است. به طور کلی این شرکت را به افرادی که به حوزۀ مالی و حسابداری علاقه مند هستند توصیه میکنم.
استخدام در پارمیس
از مجموع ۳۵ تجربهٔ ثبتشدهٔ کارمندان فعلی و پیشین در ویکیتجربه، ۳۵ مورد تجربهٔ کاری و ۰ مورد تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام است. این دادهها از منابع عمومی و کاربران ناشناس جمعآوری میشود و امتیاز چندمعیاره بهصورت شفاف نمایش داده میشود. ۱۷٪ از کاربران پارمیس را به دیگران توصیه میکنند.
- تجربههای کاری ثبتشده: ۳۵
- تجربههای مصاحبهٔ استخدام ثبتشده: ۰
- میانگین امتیاز حقوق و مزایا: ۲.۱ از ۵
- میانگین امتیاز فرصت رشد شغلی: ۲.۱ از ۵
- میانگین امتیاز تعادل کار-زندگی: ۲.۱ از ۵
- برای دیدن آخرین فرصتهای شغلی به وبسایت رسمی پارمیس مراجعه کنید.
سؤالات متداول دربارهٔ پارمیس
آیا پارمیس در حال استخدام است؟
هنوز تجربهٔ مصاحبهای از پارمیس ثبت نشده است. اولین نفر باشید که تجربهٔ استخدام را به اشتراک میگذارد.
تجربه کاری در پارمیس چگونه است؟
بر اساس ۳۵ نظر کارمندان فعلی و پیشین، میانگین امتیاز ۲.۱ از ۵ است؛ ۱۷٪ از کاربران شرکت را به دیگران توصیه میکنند. برای جزئیات بیشتر، تجربههای کاری بالا را بخوانید.
حقوق و مزایا در پارمیس چقدر است؟
میانگین امتیاز حقوق و مزایا در پارمیس از نگاه ۳۵ کارمند: ۲.۱ از ۵. این عدد بر مبنای نظر مستقیم کارمندان فعلی و پیشین محاسبه شده است.
مصاحبهٔ استخدام در پارمیس چطور است؟
هنوز تجربهٔ مصاحبهای از پارمیس ثبت نشده.
شفافسازی
دادههای پایه این شرکت (نام، صنعت، شهر، توضیح) از منابع عمومی وارد سامانه شده است. تمام تجربهها پس از بررسی توسط ادمین منتشر میشوند و قابل گزارش هستند. اطلاعات هویتی نویسندهها هرگز نمایش داده نمیشود مگر کاربر صراحتاً انتخاب کرده باشد.
- منبع دادهها: منابع عمومی (وارداتی) و کاربران (ناشناس)
- سیاست انتشار: قبل از انتشار، ادمین بررسی میکند. تجربههای گزارششده در صف بررسی مینشینند.
- سیاست ویرایش: پیشنهاد ویرایش اطلاعات شرکت توسط هر کاربر تأییدشده قابل ارسال است.
- آخرین بهروزرسانی: