بدترین تجربه کاری تمام عمرم رو داخل این شرکت داشتم. موقع مصاحبه و تا قبل از امضای قرارداد رفتار محترمانه ای دارن و روز اول براتون غذا هم سفارش میدن! ولی به محض اینکه پای قراردادتون رو امضا کنید رفتارها عوض میشه و استثمار میشید. در وهله اول پیشنهاد میکنم هیچ وقت گذرتون به این شرکت نخوره ولی اگه مجبور بودین اینجا استخدام بشید قراردادتون رو خوب بخونید، چون قراره بارها با همین قرارداد و سفته هایی که میدین تهدید بشین. مدیر عامل این شرکت از لحاظ شخصیتی بسیار رفتار کودکانه و نابالغی داره و توی فنی ترین و ریزترین جزئیات کار تک تک افراد دخالت میکنه و نظر میده و درنهایت باید همونا اجرا بشن. در صورتی که حرفاش رو تایید نکنید رفتارش به شدت عوض میشه باهاتون ولی از آدم های چابلوس که تاییدش کنن خوشش میاد. کلا پای مانیتور نشسته و دوربین ها رو چک میکنه و صداهای ظبط شده از اتاق کارمندها رو گوش میده، بیشتر حکم حراست رو داره تا مدیر عامل! حریم خصوصی کلا تو این شرکت وجود نداره و تک تک حرف ها شنود میشه. منابع انسانی این شرکت حکم زندانبان رو داره نه بیشتر. کل نقشش اینه که از طرف مدیرعامل کارمندها رو تحت فشار بذاره، مرخصی ها رو رد کنه، دوربین ها رو چک کنه و به محض اینکه با همکار کنار دستی چند دیقه ای صحبت کنید زنگ بزنه و تذکر بده! تایم ناهار فقط نیم ساعته و به خاطر یک دقیقه تجاوز از این مقدار توبیخ خواهید شد. از شرکت بیرون نمیتونید برید حتی برای چند ثانیه (حتی در حد یه بقالی رفتن!) مگر با درخواست مرخصی مکتوب و موافقت شده. موبایل نمیتونید دست بگیرید و حتی این رو توی قراردادشون هم نوشتن! خیلی با همکاراتون نمیتونید صحبت کنید چون از طرف منابع انسانی تذکر می گیرید که حواس بقیه رو پرت می کنید! هرروز باید خیلی ریز و جزئی گزارش کار بنویسید و خود مدیر عامل شخصا میخونه و بازخواستتون میکنه. از لحاظ حقوق هم در پایین ترین عدد ممکن باهاتون می بندن. اکثر کارمندهای این شرکت پایه حقوق می گیرن. و در نهایت موقعی که بخواید بیاید بیرون تازه رفتار اصلیشون رو خواهید دید. با قرارداد و سفته ها تهدید میشید، ولی طبل تو خالی هستن. وقتی بفهمن به حق و حقوقتون واقفید به سرعت موضعشون عوض میشه و کوتاه میان. نرخ خروج کارمندهاش بسیار بالاست و شخصا هم کسی رو ندیدم که بتونه بدون دعوا و دلخوری از این شرکت بیاد بیرون. کلا کار کردن تو این شرکت باعث بیماری های اعصاب و روان میشه.
استخدام، تجربهٔ کاری و مصاحبه در پارمیس، صنعت کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت، خراسان رضوی، تهران: بر اساس ۳۵ نظر ثبتشدهٔ کارمندان، میانگین امتیاز ۲.۱ از ۵؛ ۱۷٪ از کاربران پارمیس را به دیگران توصیه میکنند. ۳۵ تجربهٔ کاری و ۰ تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام در دسترس است.
تجربهها
سلام بنده الان ٧ سال هست كه در اين مجموعه مشغول به كارم و راضي هستم حقوق به موقع پرداخت به موقع بيمه تامين احتماعي بيمه تكميلي جشن تولد هاي پرسنل مناسبت ها هدايا و…. مديريت شركت واقعا ادم شريف و مهربان و خوش رويي هستند و با پرسنل خيلي با احترام و هميشه با لبخند صحبت ميكنند منابع انساني با اخلاق و رفتار خوب و مهرباني با پرسنل در ارتباط هستند و به امور پرسنل رسيدگي ميكنند بعضي از افراد با اين نوشته هاي دروغ چرا ميخواهند مجموعه به اين خوبي رو بد جلوه بدن اخه از اين همه دروغ گفتن چي نصيبتون ميشه كجا حرف زدن با بغل دستي يا پرسنل ادمو رو دعوا ميكنن مگه مدرسه ست چرا براي مني كه ٧ سال اونجام هيچ كدام از اين اتفاقات نيفتاده!!!!! چرا اين همه دروغ؟! محيط كاملا دوستانه و صميميه مديريت اونجا هميشه كلي به پرسنل رسيده و به دغدغه هاشون گوش كرده و حلش كرده حتي نمونش خود من و همكاران واحدم در كل شركت خيلي خوبيه و ارزو دارم كه لياقت اين رو داشته باشم كه مثل همه اي سال هايي كه در اين شركت بودم باز هم باشم و خوبي ها و محبت هاشون رو جبران كنم سپاس از تمام لطف و زحمات تك تك مديران
مزایای فنی: مدیر فنی خوب(زمانی که من بودم البته) و برنامه نویس های خوب و با شخصیت جلسات اسکرام و daily جلسات آموزش بیزینس جلسات آموزش فنی متاسفانه علی رغم حضور انسان های شریف و متشخصی که در آنجا کار میکنند شرکت معایبی دارد لازم به ذکر هست معایب: در این شرکت کسری کار ۳ برابر حساب میشه حتی حقوق دوره آزمایشی رو هم با تاخیر پرداخت کردند آن هم با جریمه زیاد و کسر کار ضریب ۳ همه کارمندان حس کنترل شدن با دوربین و میکروفون دارند البته گویا این شرایط قبلا سخت گیرانه تر بود ولی الان کمی بهتر شده نیم ساعت زمان ناهار خوردن جز تایم کاری محسوب نمیشه برای تلفن صحبت کردن بیشتر از یکی دو دقیقه باید به بیرون برید و قبلش ساعت بزنید و برگردید دسترسی نامحدود به اینترنت عدم دسترسی نصب نرم افزار بعضا روابط فامیلی بسیار شدید هم مشاهده شد عدد بیمه همان عدد کارگری رد میشه منابع انسانی شرکت کلا یک خانم هست که عملا همه کارهای منابع انسانی رو انجام میده یک ماه آژمایشی هیچ قراردادی نبستند درصورتی که وعده قرارداد آزمایشی رو داده بودن از قبل ولی خبری نیست بنابراین در دوره آزمایشی از بیمه هم خبری نیست
من مدتی است با شرکت پارمیس کار میکنم. مدیران بسیار مودب و خوش برخوردی دارد. شرکت مستقل بوده و مشتریان خاص خودش را دارد. هر هفته جلساتی برای آموزش برنامه نویسان برگزار میشود. دسترسی بسیار خوبی به مترو دارد. در مناسبتها هدایای جذابی داده میشود. محیط دوستانه است. به طور کلی این شرکت را به افرادی که به حوزۀ مالی و حسابداری علاقه مند هستند توصیه میکنم.
استخدام در پارمیس
از مجموع ۳۵ تجربهٔ ثبتشدهٔ کارمندان فعلی و پیشین در ویکیتجربه، ۳۵ مورد تجربهٔ کاری و ۰ مورد تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام است. این دادهها از منابع عمومی و کاربران ناشناس جمعآوری میشود و امتیاز چندمعیاره بهصورت شفاف نمایش داده میشود. ۱۷٪ از کاربران پارمیس را به دیگران توصیه میکنند.
- تجربههای کاری ثبتشده: ۳۵
- تجربههای مصاحبهٔ استخدام ثبتشده: ۰
- میانگین امتیاز حقوق و مزایا: ۲.۱ از ۵
- میانگین امتیاز فرصت رشد شغلی: ۲.۱ از ۵
- میانگین امتیاز تعادل کار-زندگی: ۲.۱ از ۵
- برای دیدن آخرین فرصتهای شغلی به وبسایت رسمی پارمیس مراجعه کنید.
سؤالات متداول دربارهٔ پارمیس
آیا پارمیس در حال استخدام است؟
هنوز تجربهٔ مصاحبهای از پارمیس ثبت نشده است. اولین نفر باشید که تجربهٔ استخدام را به اشتراک میگذارد.
تجربه کاری در پارمیس چگونه است؟
بر اساس ۳۵ نظر کارمندان فعلی و پیشین، میانگین امتیاز ۲.۱ از ۵ است؛ ۱۷٪ از کاربران شرکت را به دیگران توصیه میکنند. برای جزئیات بیشتر، تجربههای کاری بالا را بخوانید.
حقوق و مزایا در پارمیس چقدر است؟
میانگین امتیاز حقوق و مزایا در پارمیس از نگاه ۳۵ کارمند: ۲.۱ از ۵. این عدد بر مبنای نظر مستقیم کارمندان فعلی و پیشین محاسبه شده است.
مصاحبهٔ استخدام در پارمیس چطور است؟
هنوز تجربهٔ مصاحبهای از پارمیس ثبت نشده.
شفافسازی
دادههای پایه این شرکت (نام، صنعت، شهر، توضیح) از منابع عمومی وارد سامانه شده است. تمام تجربهها پس از بررسی توسط ادمین منتشر میشوند و قابل گزارش هستند. اطلاعات هویتی نویسندهها هرگز نمایش داده نمیشود مگر کاربر صراحتاً انتخاب کرده باشد.
- منبع دادهها: منابع عمومی (وارداتی) و کاربران (ناشناس)
- سیاست انتشار: قبل از انتشار، ادمین بررسی میکند. تجربههای گزارششده در صف بررسی مینشینند.
- سیاست ویرایش: پیشنهاد ویرایش اطلاعات شرکت توسط هر کاربر تأییدشده قابل ارسال است.
- آخرین بهروزرسانی: