مسئولین این شرکت بسیار بدقول هستند درحالی که با من سر یک تایم مصاحبه ست کرده بودند خلف وعده کردند و پس از کلی تاخیر با لحن طلبکارانه و کاملا بی ادبانه در جواب گله و شکایت من برخورد کردند که اگر من درج کنم چه جوابی دادند در جوابِ تاسف خوردنِ من براشون قطع به یقین این تجربه منتشر نخواهد شد. با مجموعه ی ژاکت همکاری نکنید. خوشبختانه من هم حتی به مصاحبه نه گفتم. شرکتی که اینچنین در ساده ترین امور بی تربیت ترین و بد دهن ترین اشخاص رو داره ببینید وقتی وارد اون شرکت بشید چه بلایی سرتون میاره بیخود نیست همیشه دنبال برنامه نویسن چون کسی حاضر به همکاری باهاشون نیست.
استخدام، تجربهٔ کاری و مصاحبه در ژاکت، صنعت کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت، خراسان رضوی، تهران: بر اساس ۱۱ نظر ثبتشدهٔ کارمندان، میانگین امتیاز ۱.۶ از ۵؛ ۰٪ از کاربران ژاکت را به دیگران توصیه میکنند. ۱۱ تجربهٔ کاری و ۰ تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام در دسترس است.
تجربهها
ژاکت از نطر من ۳ مشکل اساسی داره که همه مشکلات خرد شرکت از این ۳ مشکل ایجاد میشه... مشکل اول: اینه که افراد قدیمی شرکت که مشخصا ۲ نفر هستند به علت حضور از ابتدای فعالیت ژاکت به مقام های بالایی رسیده اند و هیچ تخصص و علمی برای این کار ندارند ... این موضوع به خودی خود مشکلی ندارد. مشکل از زمانی شروع می شود که شما در کار خود متخصص باشید و وارد این شرکت شوید.. در این حالت در شروع کار این ۲ نفر تخصص شما را کوچک و بی ارزش می اندازند و شما کاملا بی استفاده جلوه پیدا میکنید... مشکل دوم: دخالت های بیجا است... مدیرعامل این شرکت یک احساس نابغه بودن داره و تمام موفقیت های ژاکت که حاصل کار بلندمدت تیمی در شرکت بوده را مدیون به خود میداند... این موضوع باعث میشه که ببینید این فرد در طول روز بارها در کار تمام بخش ها از فنی گرفته تا مارکتینگ و سئو دخالت کند... دقت کنید که اینجا حق بیان نظر رو زیر سوال نمی برم ولی این فرد کاملا تخصص گونه نظر را می دهد و آن را نیز اجرا میگیرد و شما نقش ابزاری دارید ... مشکل سوم: شرکت به ظاهر یک شرکت استارت آپی است و نیاز به خلاقیت، فضای باز فکری و آزمون و خطا دارد... ولی ۲ فردی که به شما در بالاتر گفتم کاملا چشمشون به بقیه شرکت های بزرگ مثل دیجی کالا، علی بابا و ... است و حتی بجای الهام گرفتن از این شرکت ها کاملا کار آنها را کپی می کنند.... در آخر باید بگم اگر متخصصید اصلا به ژاکت نرید به این علت که ژاکت تا همین پارسال در تمام بخش ها حداقل ۱۰ متخصص با تجربه داشت که از میان تا الان همه رفتند و فقط عده ای محدود به امید عوض کردن اوضاع مونده اند... موفق باشید
بدترین شرکتی که ممکنه توش کار کنید احتمالا ژاکت خواهدبود! شرکتی که هیچ ارزشی برای کارمندانش قائل نیست و تنها به منافع خودش فکر میکنه شاید ژاکت قطعا بدترین شرکتی نباشه که توش ممکنه کار کنید اما بدون هیچ شکی مدیرعامل ژاکت بدترین مدیری هست که در تاریخ بشر وجود داشته! آدمی که توهم همه چیز دان بودن رو داره و در کوچک ترین مسائل شرکت دخالت میکنه! از روش جارو زدن آبدارچی شرکت تا مسائل فنی ای که مطلقا هیچ درکی ازشون نداره هیچ ارزشی برای تخصص و دانش شما قائل نیست و تنها شما رو ابزاری برای پیشبرد تزهای عجیب غریب خودش میبینه ایشون برای مدیریت نیروی انسانی شرکت از روش زیر آبزنی استفاده میکنه و سعی میکنه کارمندان شرکت رو با هم بد کنه تا به این صورت بتونه کنترل داشته باشه روشون از جمله ویژگی های دیگر این بزرگوار عدم پذیرش مسئولیت هست. ایشون همواره مسئولیت تصمیمات عجیب خودش رو به گردن کارمندان شرکت میندازه و به شکل جالبی در هر مسئله ای که پیش میاد دنبال پیدا کردن مقصر هست جای اینکه دنبال پیدا کردن راه حل باشه تعریف رفتار حرفهای برای مدیران ژاکت اینه که شما هفت روز هفته ۲۴ ساعت شبانه روز در دسترس شون باشید اما وقتی نوبت خودشون میشه سعی میکنند از پایبندی به ساده ترین تعهدات شون هم فرار کنند تنها نکته مثبت ژاکت کارمندانش هست که اکثر بچهها به شدت با هم دوست و رفیقن و جو بسیار صمیمی ای داره البته کارمندانی هم هستند که تفکرات مشابه مدیران دارند اما تعداد شون کمه و اکثر بچهها با هم بسیار دوست و رفیقن
مدیریت به شدت ضعیف و اشتباه که به شدت در کار تیم فنی دخالت کرده و بعضا نظر در مورد نحوه پیاده سازی فیچرها میدهد! فشار کاری بالا و وعده های الکی و صد من یک غاز و حقوق پایین از ویژگی های شرکت بوده و اگر در جایی نتونید حق خودتون رو بگیرید اون حق بدون شک خورده میشود و حتی در گرفتن مرخصی چه ساعتی چه روزانه شما دچار مشکل خواهید شد. و مدیریت هیچگونه اعتمادی به کارمندا علی الخصوص تیم فنی ندارد و اگر جایی به طرح فنی ای انتقاد شود در نهایت از موضع قدرت که من رئیسم و اینو میخوام استفاده میشود! و با هندونه زیر بغل کارمندان گذاشتن سعی در نگهداری اون ها با کمترین امکانات دارد.
استخدام در ژاکت
از مجموع ۱۱ تجربهٔ ثبتشدهٔ کارمندان فعلی و پیشین در ویکیتجربه، ۱۱ مورد تجربهٔ کاری و ۰ مورد تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام است. این دادهها از منابع عمومی و کاربران ناشناس جمعآوری میشود و امتیاز چندمعیاره بهصورت شفاف نمایش داده میشود. ۰٪ از کاربران ژاکت را به دیگران توصیه میکنند.
- تجربههای کاری ثبتشده: ۱۱
- تجربههای مصاحبهٔ استخدام ثبتشده: ۰
- میانگین امتیاز حقوق و مزایا: ۱.۶ از ۵
- میانگین امتیاز فرصت رشد شغلی: ۱.۶ از ۵
- میانگین امتیاز تعادل کار-زندگی: ۱.۶ از ۵
- برای دیدن آخرین فرصتهای شغلی به وبسایت رسمی ژاکت مراجعه کنید.
سؤالات متداول دربارهٔ ژاکت
آیا ژاکت در حال استخدام است؟
هنوز تجربهٔ مصاحبهای از ژاکت ثبت نشده است. اولین نفر باشید که تجربهٔ استخدام را به اشتراک میگذارد.
تجربه کاری در ژاکت چگونه است؟
بر اساس ۱۱ نظر کارمندان فعلی و پیشین، میانگین امتیاز ۱.۶ از ۵ است؛ ۰٪ از کاربران شرکت را به دیگران توصیه میکنند. برای جزئیات بیشتر، تجربههای کاری بالا را بخوانید.
حقوق و مزایا در ژاکت چقدر است؟
میانگین امتیاز حقوق و مزایا در ژاکت از نگاه ۱۱ کارمند: ۱.۶ از ۵. این عدد بر مبنای نظر مستقیم کارمندان فعلی و پیشین محاسبه شده است.
مصاحبهٔ استخدام در ژاکت چطور است؟
هنوز تجربهٔ مصاحبهای از ژاکت ثبت نشده.
شفافسازی
دادههای پایه این شرکت (نام، صنعت، شهر، توضیح) از منابع عمومی وارد سامانه شده است. تمام تجربهها پس از بررسی توسط ادمین منتشر میشوند و قابل گزارش هستند. اطلاعات هویتی نویسندهها هرگز نمایش داده نمیشود مگر کاربر صراحتاً انتخاب کرده باشد.
- منبع دادهها: منابع عمومی (وارداتی) و کاربران (ناشناس)
- سیاست انتشار: قبل از انتشار، ادمین بررسی میکند. تجربههای گزارششده در صف بررسی مینشینند.
- سیاست ویرایش: پیشنهاد ویرایش اطلاعات شرکت توسط هر کاربر تأییدشده قابل ارسال است.
- آخرین بهروزرسانی: