خب باید بگم که از زمانی که توی ژاکت مشغول به کار شدم با انواع مشکلات روبرو شدم حقیقت این هست که این شرکت به غیر از یافتن دوستان خوب هیچ سودی نداشت که هیچ، بلکه هزاران چالش دیگه هم به همراه داشت. اولین مشکل این بود که هیچ شخصی در جایگاه خودش قرار نگرفته از مدیریت و هیئت مدیره به پایین. دومین مشکل این بود که مدیریت دخالت بی نهایت تو همه کار ها داشت که نه متاسفانه تخصصش رو داشتن و نه علمش رو. با تغییر مدیر عامل یک مدت همه چیز بد نبود اما به زمان کوتاهی نکشید که باتوجه به بی تدبیری و بی تجربگی ایشون شرایط روز به روز بدتر شد. سومین مشکل هم میشه گفت استخدام افراد بی تجربه و نا کارآمد در جایگاه های مهم سازمانی بدون دقت به تجربه و علم افراد (میشه گفت همه دوستان و آشنایان مدیریت وارد شرکت شدند) به طوری که خیلی از کسانی که استخدام شدند نه تنها رزومه ای نداشتند بلکه توانایی نوشتن رزومه هم وجود نداشت. در آخر باید بگم تو ژاکت اگر سرت رو بندازی پایین بری و بیای باز هم اونقدر چیز هایی وجود داره که اذیت کنه، مجبور به جدایی از مجموعه میشی. اگر به دنبال استخدام و تجربه داخل این شرکت هستید تنها راه پیدا کردن راهی برای عزیز شدن پیش مدیر عامل هست که این هم قطعا شما ضرر خواهید کرد. پس تلاش بی فایده است :))
استخدام، تجربهٔ کاری و مصاحبه در ژاکت، صنعت کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت، خراسان رضوی، تهران: بر اساس ۱۱ نظر ثبتشدهٔ کارمندان، میانگین امتیاز ۱.۶ از ۵؛ ۰٪ از کاربران ژاکت را به دیگران توصیه میکنند. ۱۱ تجربهٔ کاری و ۰ تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام در دسترس است.
تجربهها
من به عنوان برنامه نویس مدت ۶ ماه در این شرکت کار کردم. برای من تنها نکته مثبتی که وجود داشت پیدا کردن دوستای خوب بود، که اونها هم همشون قبل از استعفای من از شرکت استعفا دادند. به دلیل اخلاق شدیدا غیرحرفهای مدیریت مجموعه، دخالت در اموری که به هیچ وجه مرتبط با سواد و دانش فنی ایشون نیست، پارتیبازی و استخدام افراد وابسته به شخص مدیر عامل با سواد پایین از جمله دوست، برادر، همکاران سابق، عدم تعهد و از کوره در رفتن گاه و بیگاه ایشون، افراد خیلی زود دلزده میشن و معمولا ظرف کمتر از ۳ ماه استعفا میدن. در این ۶ ماهی که من در شرکت کار کردم، چندین نفر به شرکت اضافه و کم شدند. پرداخت ها همیشه منظم بوده ولی بیمه بر اساس حقوق وزارت کار در نظر گرفته میشه. در کل کار کردن تو ژاکت از این جهت خوبه که بقیه شرکت ها بعد از اون براتون خیلی استاندارد به نظر میان :)
نکته مثبت این شرکت جو دوستانهش بود که بعد از اومدن مدیر جدید دیگه وجود نداشت. تو هر موضوعی ایشون نظر میدن بدون اینکه از اصولش اطلاعی داشته باشن. اگه بهشون این موارد رو توضیح بدین تو لیست کارمندهای بد قرار میگیرین چون ایشون کارمندی میخوان که هرچی گفتن بگه چشم. تحقیر، تخریب و ادبیات توهین آمیز مدیر شرایط کاری رو غیرقابل تحمل میکنه. تصمیماتشون کاملا هیجانیه و بعد از مدتی چیزی که گفتن رو فراموش میکنن. پس اگه به فکر کار کردن تو این شرکت هستین، حتما تمامی مکالمات با مدیریت رو مستند ثبت کنید.
ژاکت به کارمندانش مثل ربات هایی نگاه میکنه که باید در هر ساعت از شبانه روز چه روز تعطیل و چه غیر تعطیل کار کنند و درخواست اضافه کاری هم با قطعیت رد میشود. با این حال هرگز راضی نیستند و هیچ انگیزه ای به کارمندان داده نمیشود. نیرو ها زود به زود عوض میشوند که خود گویای ناراضی بودن افراد است. برخی افراد هم که به دلیل سابقه کار بیشتر، به مقامات مدیریتی رسیده اند، در جزئیات تک تک کار های همه بخش ها بدون داشتن دانش تخصصی، دخالت میکنند. درواقع هیچ آزادی عملکردی در کار و تصمیم گیری نخواهید داشت. پتانسیل یادگیری و پیشرفت در این شرکت وجود دارد اما باید از زندگی شخصی خودتان بگذرید.
استخدام در ژاکت
از مجموع ۱۱ تجربهٔ ثبتشدهٔ کارمندان فعلی و پیشین در ویکیتجربه، ۱۱ مورد تجربهٔ کاری و ۰ مورد تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام است. این دادهها از منابع عمومی و کاربران ناشناس جمعآوری میشود و امتیاز چندمعیاره بهصورت شفاف نمایش داده میشود. ۰٪ از کاربران ژاکت را به دیگران توصیه میکنند.
- تجربههای کاری ثبتشده: ۱۱
- تجربههای مصاحبهٔ استخدام ثبتشده: ۰
- میانگین امتیاز حقوق و مزایا: ۱.۶ از ۵
- میانگین امتیاز فرصت رشد شغلی: ۱.۶ از ۵
- میانگین امتیاز تعادل کار-زندگی: ۱.۶ از ۵
- برای دیدن آخرین فرصتهای شغلی به وبسایت رسمی ژاکت مراجعه کنید.
سؤالات متداول دربارهٔ ژاکت
آیا ژاکت در حال استخدام است؟
هنوز تجربهٔ مصاحبهای از ژاکت ثبت نشده است. اولین نفر باشید که تجربهٔ استخدام را به اشتراک میگذارد.
تجربه کاری در ژاکت چگونه است؟
بر اساس ۱۱ نظر کارمندان فعلی و پیشین، میانگین امتیاز ۱.۶ از ۵ است؛ ۰٪ از کاربران شرکت را به دیگران توصیه میکنند. برای جزئیات بیشتر، تجربههای کاری بالا را بخوانید.
حقوق و مزایا در ژاکت چقدر است؟
میانگین امتیاز حقوق و مزایا در ژاکت از نگاه ۱۱ کارمند: ۱.۶ از ۵. این عدد بر مبنای نظر مستقیم کارمندان فعلی و پیشین محاسبه شده است.
مصاحبهٔ استخدام در ژاکت چطور است؟
هنوز تجربهٔ مصاحبهای از ژاکت ثبت نشده.
شفافسازی
دادههای پایه این شرکت (نام، صنعت، شهر، توضیح) از منابع عمومی وارد سامانه شده است. تمام تجربهها پس از بررسی توسط ادمین منتشر میشوند و قابل گزارش هستند. اطلاعات هویتی نویسندهها هرگز نمایش داده نمیشود مگر کاربر صراحتاً انتخاب کرده باشد.
- منبع دادهها: منابع عمومی (وارداتی) و کاربران (ناشناس)
- سیاست انتشار: قبل از انتشار، ادمین بررسی میکند. تجربههای گزارششده در صف بررسی مینشینند.
- سیاست ویرایش: پیشنهاد ویرایش اطلاعات شرکت توسط هر کاربر تأییدشده قابل ارسال است.
- آخرین بهروزرسانی: