من تنها دلیل خروجم از این شرکت مدیریت بود من استایلم معمولا شلوار قد کوتاه میپوشم و کراپ و... هرباااار من چشمم میوفتاد بهش داشت منو دید میزد اصلا امنیت و آرامش نداشتم واقعا بعد فهمیدم اصن واقعا چجور آدمیه بابا دوست دخترت اونجا نشسته آخه آویزون بودنم حدی داره دیگه. دیگه هیچی اومدم بیرون. خواستم بگم این موردی که در مورد هیزی میگن درسته ولی خب از نظر کار من اوکی بودم با کارام اما محیط سمی وجود داره حجم کار زیاد بود ولی خب تو همه آژانس ها همینه وضعیت همیشه کار زیاده باید اضافه کار وایسی حقوق کم بود و برای کسی که تجربه کاری و تخصص داره مناسب نیست اما اگه میخواید شروع کنید و تجربه کوچیکی داشته باشید خوبه.
استخدام، تجربهٔ کاری و مصاحبه در کانون تابان شهر، صنعت کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت، تهران: بر اساس ۶۰ نظر ثبتشدهٔ کارمندان، میانگین امتیاز ۲.۰ از ۵؛ ۲۲٪ از کاربران کانون تابان شهر را به دیگران توصیه میکنند. ۶۰ تجربهٔ کاری و ۰ تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام در دسترس است.
تجربهها
دوستان با درود بهمن سال 99 آگهی گذاشتن برای جذب کار اموز. اقا ما رزومه فرستادیم . داخل آگهیشون نوشته بودن کلا 60 نفر کارآموز میگیریم فضا خیلی رقابتیه فقط اونایی که خوب باشن میمونن و کلا 4 یا 5 نفر نیرو استخدام میکنیم از اون همه ادم. من رفتم تابان شهر برا مصاحبه. تو مصاحبه یکی از اون افراد به اسم س.ق اومد با من مصاحبه کرد و به من گفت شرکت ما تمام پروژه هاش خارجیه و اصلا پروژه داخلی نداریم من برگام ریخت اصن گفتم چقد خفنن اینا چند روز بعدش ز زدن بهم که پاشو بیا تابان شهر. رفتم دیدم اوووووووو چه قلقله ایه 60 نفر آدم اومدن اونجا ما رو بردن زیر زمین ساختمون و ح.ع اومدگفت دونه دونه پاشید خودتونو معرفی کنید . بعدش گفت آره ما 30 درصد پروژه هامون داخلیه و 70 درصد خارجیه ( که با این حرفش دروغ آقای س ق در اومد (حیف کلمه ی آقا برای این بشر)). نگو ما تیم دوم هستیم که 60 نفریم و روز قبلش هم 60 نفر دیگه مث ما رو بردن زیر زمین ساختمون یعنی در کل به 120 نفر اینا زنگ زده بودن . خلاصه اون جلسه ی معرفی مسخره یه ۳ ساعت اینا طول کشید. ح ع بهمون گفت برید یه امضای دیجیتال بسازید زوج کلید عمومیتونو برا ما بفرستید ما بررسی کنیم چه غلطا. بعد گفت برید فیلم لینوکس جادی رو ببینید یاد بگیرید اینارو لازم داریم . همه پرسیدن خب آقای ع کارآموزی به چه شکله ایشون گفت توی تلگرام خبرتون میکنیم . خلاصه یه دو سه روزی گذشت دیدیم یه لینک اومده که برای گوگل هستش یه چیزی تو مایه های اینکه استاد سوال بپرسه و دانشجو ها برن جواب بدن . اونجا همه جواب همدیگه رو میدیدن و خیلی مسخره بود این بود فضای رقابتیشون . باورتون میشه اولین سوالی که ح ع پرسیده بود این بود ، امضای دیجیتال چیست ؟ خب آخه این چه سوالیه بعد لینک داد برید سایت پی اچ پی رو بخونید بیاید اینجا توضیح بدید برید داکیومنت تایپ اسکریپت قسمت فلان با فلان رو بخونید اینجا خلاصه کنید .این کار آموزیشون بود . خلاصه گذشت و گذشت و شد اردیبهشت ۱۴۰۰ که من بله خود خود من اولین نفری بودم که رفتم اعتراض کردم تو همون قسمتی که سوالات رو جواب میدادیم و همه میدیدن و نوشتم جم کنید این مسخره بازیتونو . این کاراموزیتونه ؟؟ مسخره کردین مارو که تقریبا یه ۲ ۳ ساعت بعدش یه خانم و یه آقای دیگه هم اومدن و اعتراض کردن و از حرفای من حمایت کردن . خانومه نوشته بود اره واقعا همه مون بلاتکلیفیم چه وضعشه این. و بعدش تقریبا ۱۷ ۱۸ ساعت بعدش ح ع اومد مثلا ما رو دلداری بده که من دیگه تو کامنت دوم بد قهوه ایش کردم و زمانی این حرفا رو گفتم که جای دیگه کار پیدا کرده بودم و خیالم راحت بود الان از اردیبهشت ۱۴۰۰ هم مشغول کار هستم به عنوان برنامه نویس فرانت . اقاااا خاااانم نرید تابان شهر وسلام
سلام به همگی دوستان ممنون که نظراتتون رو اینجا میزارید و تجربه هاتون رو به اشتراک میذارید اما یه نکته ای هست🛑❌🛑❌🛑❌🛑❌🛑❌🛑 خیلی از افراد هستن این سایت رو نمیشناسن لطفا با اکانت های متفرقه توی گوگل مپ تابان شهر کامنت بزارید + اینجارو معرفی کنید. خیلی نکته مهمیه به هیچ عنوان نمیتونن پاک کنن اون رو و قابل ردیابی هم نیست و اینکه دیگه هرکی بخواد بره تابان شهر یک بار ببینه و اینجا رو بخونه حساب کار دستش میاد.
بدترین و وقیح ترین مدیریتی هست که تاحالا دیدم. نه قراردادی میبندن و نه پولی میدن. هی امروز و فردا میکنن و در آخرم فقط وقت شما رو تلف میکنن. اگه دوست دارین باهاتون مثل برده رفتار بشه برین اینجا. در و دیوارم با عکس رهبر پر کردن و کلی ادا در میارن که برای خودشون اعتبار جمع کنن. حیف اون بچه های باحالی که به اینا اعتماد کردن
استخدام در کانون تابان شهر
از مجموع ۶۰ تجربهٔ ثبتشدهٔ کارمندان فعلی و پیشین در ویکیتجربه، ۶۰ مورد تجربهٔ کاری و ۰ مورد تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام است. این دادهها از منابع عمومی و کاربران ناشناس جمعآوری میشود و امتیاز چندمعیاره بهصورت شفاف نمایش داده میشود. ۲۲٪ از کاربران کانون تابان شهر را به دیگران توصیه میکنند.
- تجربههای کاری ثبتشده: ۶۰
- تجربههای مصاحبهٔ استخدام ثبتشده: ۰
- میانگین امتیاز حقوق و مزایا: ۲.۰ از ۵
- میانگین امتیاز فرصت رشد شغلی: ۲.۰ از ۵
- میانگین امتیاز تعادل کار-زندگی: ۲.۰ از ۵
- برای دیدن آخرین فرصتهای شغلی به وبسایت رسمی کانون تابان شهر مراجعه کنید.
سؤالات متداول دربارهٔ کانون تابان شهر
آیا کانون تابان شهر در حال استخدام است؟
هنوز تجربهٔ مصاحبهای از کانون تابان شهر ثبت نشده است. اولین نفر باشید که تجربهٔ استخدام را به اشتراک میگذارد.
تجربه کاری در کانون تابان شهر چگونه است؟
بر اساس ۶۰ نظر کارمندان فعلی و پیشین، میانگین امتیاز ۲.۰ از ۵ است؛ ۲۲٪ از کاربران شرکت را به دیگران توصیه میکنند. برای جزئیات بیشتر، تجربههای کاری بالا را بخوانید.
حقوق و مزایا در کانون تابان شهر چقدر است؟
میانگین امتیاز حقوق و مزایا در کانون تابان شهر از نگاه ۶۰ کارمند: ۲.۰ از ۵. این عدد بر مبنای نظر مستقیم کارمندان فعلی و پیشین محاسبه شده است.
مصاحبهٔ استخدام در کانون تابان شهر چطور است؟
هنوز تجربهٔ مصاحبهای از کانون تابان شهر ثبت نشده.
شفافسازی
دادههای پایه این شرکت (نام، صنعت، شهر، توضیح) از منابع عمومی وارد سامانه شده است. تمام تجربهها پس از بررسی توسط ادمین منتشر میشوند و قابل گزارش هستند. اطلاعات هویتی نویسندهها هرگز نمایش داده نمیشود مگر کاربر صراحتاً انتخاب کرده باشد.
- منبع دادهها: منابع عمومی (وارداتی) و کاربران (ناشناس)
- سیاست انتشار: قبل از انتشار، ادمین بررسی میکند. تجربههای گزارششده در صف بررسی مینشینند.
- سیاست ویرایش: پیشنهاد ویرایش اطلاعات شرکت توسط هر کاربر تأییدشده قابل ارسال است.
- آخرین بهروزرسانی: