“تجربه ای گران اما ارزشمند”
تجربهٔ کاری “تجربه ای گران اما ارزشمند” در آدوراطب — امتیاز ۱.۰ از ۵.
-[به درخواست کاربر، محتوای این تجربه حذف گردید]-
امتیاز چندمعیاره
تجربههای مشابه
شرکت بسیار سختگیریه اما جای امنیه، تلاش میکنن بهتر بشن، خوبیش اینه که با سیستمهای سنتی پخش کمی فاصله دارن و احترام سر جاشه مراحل استخدام محترمانه و منطقی بود
من ۶ سال اونجا کار کردم به جرات می تونم بگم شرکت کاملا سودجو سو استفاده گر وجود روابط نامشروع عدم توازن کار و زندگی مدیر عامل بی سواد شما تصورش رو بکن که دارن از به خطر انداختن جون مردم سودجویی میکنن به شدت پیشنهاد نمیکنم این شرکت رو کسی اونجا عاقبت به خیر نشده در کل اگر برای آینده تون برناما دارین آدوراطب مناسب نیست بیشتر به درد ادمهای علاف میخوره که دوره هم بشینن و حرف های مفت بزنن
این شرکت به هیچ عنوان برای افراد با سابقه مناسب نیست به این دلیل که سیستم ها و فرآیندهای این شرکت کاملا تازه پیاده شده و در حال آزمون و خطا هستن و این باعث میشه شما ناخودآگاه از یک سیستم منظم وارد یک روتین کاملا غیر منظم بشید و کلا شما رو به چالش بکشه البته اگر مدیران توانایی تحمل انتقاد رو داشتن شاید تجربه بالا شما زمینه ساز رشد خود مجموعه هم میشد ولی متاسفانه اینطور نیست به جز در یک مورد و اون هم مدیر منابع انسانی این شرکت بقیه مدیران این شرکت از لحاظ فنی کاربلد نیستن نرخ خروج از شرکت این مجموعه بشدت بالاس بطوری که روزانه چندین نفر در حال استعفا و همیشه و مرتب در حال استخدام هستند شما شاید استعفا ها رو نبینی ولی یه سر به سایت های استخدامی بزنید میبینید که همیشه در حال استخدام و جایگزینی با افرادی هستند که مجموعه رو ترک کردند محیط کاری کاملا نا مناسبی داره بشدت حاشیه در شرکت وجود دارد واحدی به اسم حسابرسی دارند که حتی به پوشش شما هم ایراد میگرن تا کوچکترین رفتاری از شما میبینند که باب میل رفتارشان نیست تهدید به اخراج و کم کردن آکورد شما میکنن در کل به نظرم این شرکت بدرد جونیور ها هم نمیخوره چون نمیارزه بخاطر سابقه یا هر چیزی با همچین تیم خودشیفته ای فعالیت داشت.
جلسه اول مصاحبه با واحد منابع انسانی بود و بیشتر درمورد سوابق کاریم پرسیدند و مرحله بعد مصاحبه با مدیران واحد تضمین کیفیت که ۲خانم و ۱آقا بودن خانمها به شدت عصبی و مضطرب و بلعکس اقا خیلی ریلکس بود .سوالات کاملا غیر حرفه ای بود ، یکی از خانمها کمی انگلیسی بلد بود اما خیلی اشتباه داشت و من به روشون نمیوردم و سعی داشت انگلیسی مصاحبه کنه و بعدش پشیمون شد . خلاصه که این مجموعه بدرد حرفه ای ها نمیخورد .اگر تجربه ندارید برای استارت کاریتون بد نیست
حقیقتش بنده هنوز منتظرم که این شرکت برای بنده وقت مصاحبه بگذاره. در واقع خانمی از واحد منابع انسانی تماس گرفتن و صحبت کردیم و قرار شد فرمی که به ایمیلم ارسال کردن رو تکمیل کنم و همراه با آیدی اسکایپم براشون ارسال کنم. فرم مثل سایر فرمهای مرسوم منابع انسانی بود که هیچ وقت نفهمیدم چرا باید تکمیل بشه وقتی رزومه کامل رو ابتدای کار ارسال میکنیم براشون و حتی آدرس و سایر مشخصات فردی و خصوصی رو هم درش گنجانده بودن و هنوز تماس نگرفتن برای وقت مصاحبه!
برای کسی که کارش رو بلد باشه و نقصی نداشته باشه عین آب خوردن ولی اگر کننده نباشی اسم و فامیل خودتم یادت میره امیدوارم بتونم تو آدورا طب کار کنم و کمکی باشم به سلامت بیشتر مردم و امید دارم مسئولان شرکت هم منو بپذیرن