ویکی‌تجربهجستجو
آریانیک
تجربهٔ کاری۱۱ خرداد ۱۴۰۵

برنامه‌نویس

تجربهٔ کاری برنامه‌نویس در آریانیک — امتیاز ۱.۰ از ۵.

۱.۰· برنامه‌نویس

این شرکت نمونه واقعی جایی هست که نباید از صد کیلومتریش هم رد بشید. تحت هیچ شرایطی حتی اگر قول یک میلیارد حقوق هم بهتون دادن این خریت رو نکنید مدیریت افتضاح خانم به اصطلاح دکتر پژوم بدقولی، بددهنی، بدرفتاری، تمام مشکلات ممکن رو داشتن، هیچکس تاکید میکنم هیچکس جز یکی دو نفر بیشتر از دو سه ماه نتونستن توی این شرکت کار کنن، منم یک ماه کار کردم، انقدر همه‌چیز وحشتناک بود که دمم رو کولم گذاشتم و فرار کردم، هیچ پولی هم نتونستم ازشون بگیرم همون موقعی که استخدام شدم با هرکس از همکارام صحبت میکردم هیچکدومشون بیشتر از سه ماه نبودن اونجا و وقتی دو ماه بعد برای پس گرفتن سفته‌م رفتم دیدم همه نیروهای جدیدن، کلا کارشون این بود که نیروها رو بیارن، یه مدت نگه دارن و بدون دادن حق و حقوقشون مجبورشون کنن که استعفا بدن. من تو یک ماه سه بار کلانتری رو توی شرکت دیدم که توی ۵ سال سابقه کاریم هیچ جای دیگه همچین چیزی ندیده بودم. به هیچ عنوان کلاهتونم افتاد اون سمت نرید. امتیاز یک هم براشون خیلی زیاده. صفر.

نقاط قوت

نقاط ضعف

بیمه نکردن
محیط غیر حرفه ای
عدم امنیت شغلی
عدم پیشرفت
بی نظمی کاری
عدم امکان استراحت بین کار
حقوق ناکافی
عدم پرداخت به موقع حقوق
دریافت سفته برای قرارداد
مشکلات مالی شرکت
کنترل افراد با دوربین
مدیریت ضعیف
بد قول

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۱.۰
مدیریت
۱.۰
حقوق و مزایا
۱.۰
تعادل کار-زندگی
۱.۰
فرصت رشد
۱.۰
توصیه به دیگران
۱.۰

تجربه‌های مشابه

آریانیک
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۱.۰

من مدت 2ماه توی این شرکت کار کردم و یکی از بدترین تجربیاتم بود مدیر عامل بد دهن و عصبی که شخصی ترین کارهاش من جمله شارژ خونش رو هم منشی بهش یادآوری میکرد و فکر میکرد همه نوکرش هستند.رابژع رئیس مرئوسی نبودا واقعا فکر میکرد همه بنده و نوکرش هستند. من واقعا حالم بده بود اونجا کار میکردم همش توی استرس بودم . وقتی از اونجا اومدم بیرون واقعا انگار آزاد شدم. خانم پژوم مدیر عامل نیومد وسط سالن داد میزد که شماها ریدین توی سیستم های من خوب پول میداد به نسبت جاهای دیگه اما پولی بود که همش استرس و بی احترامی داشت

آریانیک
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·پشتیبان فنی
۱.۰
پشتیبان فنی

این شرکت تمام کارش فقط استخدام نیرو جوان بود که چند ماه کار میکردن و بعد هم بدون اینکه بتونن حق و حقوقشون رو دریافت کنند شرکت رو ترک میکردن .مدیر عامل یک زن کاملا روان پریش و بد دهنی بود که از لحاظ فنی هیچ چیزی بلد نبود و فقط خوردن مال حروم رو بلد بود. متاسفانه تو مدت ۶ ماهی که من تو این شرکت بودم چندین نفر استخدام شدن و فرار کردن که خب من خودم هم هر ماه مجبور بودم صبر کنم تا شاید بتونم حقم رو دریافت کنم که در آخر بدون دریافت حقوق خارج شدم از شرکت

آریانیک
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۱.۰

مدیر عامل خودشیفته متوهم بی ادب بد دهن داشت یک شرکت بی در و پیکر که هر روز در حال استخدام نیروی جدید بودند ولی کسی بیش 3 ماه نمی تونست بمونه و هیچ کارمندی هم بدون شکایت شرکت رو ترک نمیکرد

آریانیک
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۱.۰

به جرئت میشه بیان کرد این شرکت یک ویژگی مثبت نداشت، از بی احترامی و بد و بی راه ها و بی ادب بودن مدیرعامل اون شرکت که یک خانمی بود گرفته تا خوردن حق کارمند های اون شرکت از جمله ندادن حقوق و بیمه نکردن و... فوق العاده شرکت بدی هستش من توی مدتی که اونجا بودم چند بار پای کلانتری اونجا باز شد بخاطر درگیری مدیرعامل با کارمندها و شکایت های کارمندها سر خوردن پول مدیرعامل. بسیار جای عجیبی بود و برای خودم متاسفم که اونجا کار کردم بنده بخش فروش اون شرکت بودم و اغلب مشتری ها ناراضی بودند و به ازای پولی که داده بودند خدمات نمیگرفتند. این تجربه رو به اشتراک میزارم که جوان هایی مثل من فریب این شرکت های کلاهبردار از جمله آریانیک رو نخورند و به خودشون احترام بزارند و همچین جاهایی کار نکنند.

آریانیک
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۱.۰

من 5 ماه اونجا کار کردم و فقط دوماه حقوق بهم دادند، از بد بودن و بی نظم بودن این شرکت هرچقدر گفته بشه باز هم کمه. سیاست کاری اونجا مشخص بود که افراد جوان رو استخدام میکردند و ازشون کلی کار میکشیدند و با کم ترین حقوق که اونم بهشون نمیدادند کلی منت میزاشتند.مدیرعامل اونجا کاملا شخص مشکل دار از لحاظ روحی بودند و شرایط مناسب روحی نداشتند و نیاز واجب به روان پزشک داشتند. در کل بدترین تجربه کاری زندگی من داخل اون شرکت بود میدونم همه عزیزانی که اونجا کار کردند دقیقا همین نظر من رو دارند

آریانیک
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·پشتیبانی
۵.۰
پشتیبانی

شرکت معتبریه و فضای بین اعضا کاملا دوستانه ست و همه سعی شون بر انجام کارهاست نه حواشی که توی بعضی شرکت ها هست اگر به کار مسلط باشین جای پیشرفتش عالیه