ویکی‌تجربهجستجو
آریانیک
تجربهٔ کاری

پشتیبان فنی

تجربهٔ کاری پشتیبان فنی در آریانیک — امتیاز ۱.۰ از ۵.

۱.۰· پشتیبان فنی

این شرکت تمام کارش فقط استخدام نیرو جوان بود که چند ماه کار میکردن و بعد هم بدون اینکه بتونن حق و حقوقشون رو دریافت کنند شرکت رو ترک میکردن .مدیر عامل یک زن کاملا روان پریش و بد دهنی بود که از لحاظ فنی هیچ چیزی بلد نبود و فقط خوردن مال حروم رو بلد بود. متاسفانه تو مدت ۶ ماهی که من تو این شرکت بودم چندین نفر استخدام شدن و فرار کردن که خب من خودم هم هر ماه مجبور بودم صبر کنم تا شاید بتونم حقم رو دریافت کنم که در آخر بدون دریافت حقوق خارج شدم از شرکت

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۱.۰
مدیریت
۱.۰
حقوق و مزایا
۱.۰
تعادل کار-زندگی
۱.۰
فرصت رشد
۱.۰
توصیه به دیگران
۱.۰

تجربه‌های مشابه

آریانیک
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۱.۰

من مدت 2ماه توی این شرکت کار کردم و یکی از بدترین تجربیاتم بود مدیر عامل بد دهن و عصبی که شخصی ترین کارهاش من جمله شارژ خونش رو هم منشی بهش یادآوری میکرد و فکر میکرد همه نوکرش هستند.رابژع رئیس مرئوسی نبودا واقعا فکر میکرد همه بنده و نوکرش هستند. من واقعا حالم بده بود اونجا کار میکردم همش توی استرس بودم . وقتی از اونجا اومدم بیرون واقعا انگار آزاد شدم. خانم پژوم مدیر عامل نیومد وسط سالن داد میزد که شماها ریدین توی سیستم های من خوب پول میداد به نسبت جاهای دیگه اما پولی بود که همش استرس و بی احترامی داشت

آریانیک
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۱.۰

به جرئت میشه بیان کرد این شرکت یک ویژگی مثبت نداشت، از بی احترامی و بد و بی راه ها و بی ادب بودن مدیرعامل اون شرکت که یک خانمی بود گرفته تا خوردن حق کارمند های اون شرکت از جمله ندادن حقوق و بیمه نکردن و... فوق العاده شرکت بدی هستش من توی مدتی که اونجا بودم چند بار پای کلانتری اونجا باز شد بخاطر درگیری مدیرعامل با کارمندها و شکایت های کارمندها سر خوردن پول مدیرعامل. بسیار جای عجیبی بود و برای خودم متاسفم که اونجا کار کردم بنده بخش فروش اون شرکت بودم و اغلب مشتری ها ناراضی بودند و به ازای پولی که داده بودند خدمات نمیگرفتند. این تجربه رو به اشتراک میزارم که جوان هایی مثل من فریب این شرکت های کلاهبردار از جمله آریانیک رو نخورند و به خودشون احترام بزارند و همچین جاهایی کار نکنند.

آریانیک
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۱.۰

مدیر عامل خودشیفته متوهم بی ادب بد دهن داشت یک شرکت بی در و پیکر که هر روز در حال استخدام نیروی جدید بودند ولی کسی بیش 3 ماه نمی تونست بمونه و هیچ کارمندی هم بدون شکایت شرکت رو ترک نمیکرد

آریانیک
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۲.۰

شرکت بدی بود تجربه کاری خوبی نداشتم حقوقمو به موقع پرداختن نمی کردن بعضا بین چند ماه تاخیر می افتاد تا حقوقمو بدن موقع خروج هم اذیتم کردن سر تسویه حساب و آزادسازی سفته هایی که داده بودم جو خوبی داشت اما اگه به موقع حقوق می دادن من میموندم

آریانیک
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس فروش
۱.۰
کارشناس فروش

اولش در باغ سبز نشون دادن که بهترین شرکت هست و آینده با شماست و فرصت زیاد. اما درواقع یک شرکت قدیمی و روبه ورشکستگی با مدیریت ۱ نفر (ارتباط با واقعیت از دست داده) و غیر سیستماتیک است. پولم رو ندادند و من هم شکایت کردم تا حقم رو بگیرم. با چند نفر دیگم این کار رو کردن و کلا سالم نیستن. از اینکه ۱ ماه اونجا بودم کاملا پشیمونم و باورم نمیشه یکی اینقدر دورو بتونه باشه. خلاصه گولشونو نخورین حتی ۱ روزم نباید براشون کار کرد که اصلا آدم درستی نیست مدیرش خانوم پژوم

آریانیک
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·اداری
۵.۰
اداری

واقعا شرکت خوبیه من تجربه های کاری زیادی کسب کردم محیط خیلی دوستانه و مدیریت خیلی عالی و مهم تر اینکه تمام مشتریان راضی از خدمات امکان رشد توی آریانیک ۱۰۰٪ هست