وویکی‌تجربهجستجو
آریا بنیز
تجربهٔ کاری۶ مرداد ۱۴۰۳

طراح و نقشه کش صنعتی

تجربهٔ کاری طراح و نقشه کش صنعتی در آریا بنیز — امتیاز ۱.۰ از ۵.

۱.۰· طراح و نقشه کش صنعتی

بعد مصاحبه، نیروی انسانی این شرکت گفت که من مورد قبول هستم، و خیلی با عجله و اصرار از من خواست که سریع ترین زمان ممکن برای حضور ر با شرکت فعلی خودم هماهنگ کنم. بعد اینکه به شرکت فعلی خودم گفتم که قصد ترک و شروع کار در جای دیگری دارم و خواستم به منابع انسانی آریا بنیز زمان اعلام کنم دیگر جواب تلفن و پیام من ر ندادند. بسیار رفتار زشت، زننده و غیر حرفه ای داشتن. اتفاقی با این سایت آشنا شدم و نظرات دوستان خوندم. خدا ر شکر می کنم که زود متوجه شدم و به چنین محیط کاری بدی وارد نشدم.

نقاط قوت

نقاط ضعف

محیط غیر حرفه ای
بد قول

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۱.۰
مدیریت
۱.۰
حقوق و مزایا
۱.۰
تعادل کار-زندگی
۱.۰
فرصت رشد
۱.۰
توصیه به دیگران
۱.۰

تجربه‌های مشابه

آریا بنیز
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۱.۰

اگر به دنبال محیطی هستید که در آن مدیریت، برنامه‌ریزی، احترام به نیروی انسانی و پرداخت منظم حقوق اهمیت داشته باشد، پیشنهاد می‌کنم قبل از همکاری با این مجموعه چندین بار تصمیم خود را بازبینی کنید. یکی از عجیب‌ترین تجربه‌های کاری که می‌توان داشت، حضور در سازمانی است که تقریباً هیچ بخشی وظیفه خود را به شکل اصولی انجام نمی‌دهد و نتیجه تمام این ضعف‌ها در نهایت روی دوش کارکنان اجرایی و کارگران تخلیه می‌شود. مشکلاتی که باید در لایه مدیریت حل شوند، به پایین‌ترین سطح سازمان منتقل می‌شوند و در نهایت کسانی باید پاسخگو باشند که کمترین نقش را در ایجاد آن مشکلات داشته‌اند. در این مجموعه(البته دوره همی عنوان مناسب تریست) به جای اینکه فرآیندها اصلاح شوند، اشتباهات تکرار می‌شوند. به جای اینکه برنامه‌ریزی وجود داشته باشد، بحران مدیریت می‌شود. به جای اینکه مشکل ریشه‌یابی شود، صورت مسئله جابه‌جا می‌شود. نتیجه هم چیزی جز فرسودگی نیروها، نارضایتی گسترده و خروج مداوم افراد متخصص نیست. موضوع پرداخت حقوق و انجام تعهدات قانونی نیز از مواردی است که هر متقاضی کار باید قبل از همکاری درباره آن به دقت تحقیق کند. هیچ چیز بدتر از این نیست که ماه‌ها برای یک مجموعه وقت و انرژی صرف کنید اما در نهایت برای دریافت ابتدایی‌ترین حقوق قانونی خود مجبور به پیگیری‌های طولانی شوید و با التماس فراوان بخشی از مطابه معوق خود را در قالب مساعده دریافت کنید!!!!! اگر بتوانید دریافت کنید !!!! متأسفانه یکی از ویژگی‌های رایج در چنین محیط‌هایی این است که مدیران به جای پذیرش مسئولیت تصمیمات خود، همیشه دیگران را مقصر می‌دانند. وقتی همه اشتباه می‌کنند جز مدیران، معمولاً مشکل از کارکنان نیست؛ مشکل از سیستمی است که سال‌هاست حاضر نیست به ضعف‌های خودش نگاه کند. نرخ بالای خروج نیروها، نارضایتی کارکنان و حجم بالای مشکلات داخلی معمولاً اتفاقی نیست. این‌ها نشانه‌هایی هستند که هر فرد جویای کار باید قبل از امضای قرارداد به آن‌ها توجه کند. برای کسانی که قصد همکاری دارند فقط یک توصیه دارم: قبل از هر تصمیمی تا حد امکان تحقیق کنید به عنوان شخصی که چند سال در این بلا نسبت سازمان مشغول به کار بوده فریب ظاهر و ویترین این شرکت رو نخورید. گاهی هزینه فهمیدن واقعیت قبل از ورود بسیار کمتر از هزینه‌ای است که بعداً با زمان، اعصاب، درآمد و آینده شغلی خود پرداخت خواهید کرد.

آریا بنیز
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۱.۰

شرکت نیست که دیونه خونه اس وقتی خود مدیرعامل دیوونه تشریف دارن دیگه چه انتظاری میشه داشت فقط تا دلت بخواد اونجا مدیر داره مدیرایی که هیچ کاری نمیکنن فقط حقوقای بالا میگیرن کس و کار خود مدیرعاملم که دیگه نگم برادرش که فقط با دخترا لاس میزنه تفریحش همینه دخترای بیچاره هم فکر میکنن چقدر آدم حسابیه خواهرش و شوهرشم فقط بازی میکنن خلاصه که تو این شرکت نرید همین

آریا بنیز
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۱.۰

هرچی از داغونی این شرکت بگی تمومی نداره باز میبینی یه چیزی جا می افته :))) یه انسان با شرافت فقط توی اون شرکت هست اونم اقای فلاح خدمات شرکته، درد و بلات بخور تو سر مدیرعامل که حقوق توهم 3 ماه یکبار میدن با اینکه کلی اونجا زحمت میکشی. هرکی هم حقوقش که حق مسلمشه رو بخواد باید فرم مساعده پر کنه !:)))) جالب نیست خدایی :))) هر هفته حداقل 2 تا جلسه داره شرکت با حضور مدیران بی کفایت که فقط و فقط واس اینه که مدیرعامل یکم گند بزنه بهشون واز عقده هاش یکم کم بشه و در اخر صورتجلسه هم فقط تاریخ جلسه بعدی مشخص میشه ! :)))) یه واحد مهندسی داره که اندازه یه واحد کارگری خروجی نداره ! یه مشت بیسواد، هر هفته یا مدیر عوض میشه یا کارشناس ، شما اگر یه خروجی سالم از این واحد دیدی جایزه داری. دیگه یه مدت اینقدر ترررررر زدن که خود مدیرعامل اومد مدیر واحد شد بعد اونم دید اوضاع خیلی خیته یماه نشد داد دست یه بدبخت دیگه :)))) واس اینکه مدیرعامل راحت پولارو بچاپه ، 3 4 تا جانشین مدیرعامل و معاونت و کوفت وزهرمار عوض کردن که فقط اومدن ماهی 100 میلیون 200 میلیون پول گرفتن رفتن هیچ غلطی هم نکردن فقط پز مدیریت ، این اخری بی همه چیز اگر ببینمت جایی که پارت میکنم، زینال پفیوز.... واحد برنامه ریزی ، برنامه نریزیه بیشتر و مدام در حال دروغ و سرکار گذاشتن کارفرما هست. توی جلسات با کارفرما راست راست جلوشون دروغ تحویلشون میدن . از جک های این شرکت این که یه مدت که حقوق ها معوق بود مثلا 3 4 ماه ، دیگه همه به کتفم میومدن شرکت یکی 9 یکی 10 یکی ظهر میومد شرکت ، اقای مدیرعامل بهش برخورد یه صبح بارانی دل انگیز :))) اومد شخصا 4 زانو نشست جلوی در ورودی ! دونه دونه مچ بچه هاروووو میگرفت شیطون ! :))) حتی مدیران ارشد هم پاچشونو گرفت و اره خلاصه اون روز نصف شرکت برگشتن خونشون ! :))))) نتیجه اخلاقی اینکه نصف نیروهای شرکت هم نیان هیچ اتفاقی نمیوفته البته با کل نیرو ها هم اتفاقی نمی افته ! :)))) چون مدیرعامل فقط دغدغش اینه که هرکی 8:01 دقیقه بیاد دیگه بهتره نیاد ولی حقوق 4 ماه عقب ، بیمه 2 ماه عقب و خر تو خری شرکت از بدیهیاته! ازین مسخره بازیا زیاد بود مثلا یروز در کافه رو میبستن ، یروز میگفتن کسی سیگار نکشه و یروز میگفتن کسی سمت اتاق مدیرعامل نیاد ولی یکبار نگفتن ببخشید حقوق ها 6 ماههههه پرداخت نشده .... در همین حال فکر کن مدیرعامل هر روز صبح میاد به همه سلام میکنه نیشش هم بازه ، سلام بچه هاااا !! :/ امروز رفتی خونه صبح برگشتی شرکت اینکه مدیرت همون قبلی باشه 50 50 هه! اینجا بخای بمونی باید به کتفم کار کنی غیر ازین باشه دیوونه میشی اینو واقعااااااا میگم هرکی الان اونجا مونده همینه استایلش یعنی به مشکلات بخند :) اصلا تمومی نداره مسخره بازی های اینا، اینا واس یکیه که کلا 1 سال و خردی توی این خرابشده بوده ....

آریا بنیز
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۱.۰

توجه کنید تمام کامنتهایی که اینجا نوشته شده برای شرکتیه که ادعا میکنه که از هیچ رانتی استفاده نمیکنه و بسیار سالم داره کار میکنه و اونقدر چابک و ایده پردازه که جزو ۳ تا رنک برتر دنیا میخواد بشه. :)) ولی متاسفانه واقعیت کاملا متفاوته. لازمه بگم همه چی همممممه چی، تمام بی برنامگی های سازمان، تمام تاخیرات پروژه ها تمام عدم هماهنگی ها تمام حقوق و بیمه های عقب افتاده و بطور کلی تمامی کثافتکاریا تمام و تمام زیر سر یکنفره اونم مدیرعامل مجموعه چون تفکر اداره سازمانش عین اداره مملکته. انسان دو قطبی ای که هر روز از خواب پامیشه یه ساز میزنه. هر ماه چارت سازمانی رو عوض میکنه، روال تغییر میده، مدیر واحدارو عوض میکنه. مدیرایی که فقط میان چند ماه میچاپن و لاس میزنن و میرن و معلوم نیست از کجا انتخاب میشن از بس بیسواد و بدردنخورن. یه سری مدیر توسری خورم هستن که بخاطر حقوق بالایی که واسه خودشون اختصاصی میبندن موندن یا شایدم دلایل پشت پرده دیگه ای داشته باشه! تهشم کارشناسا هستن که دارن کارارو جمع میکنن، همین کارشناسایی که واسه بالابردن ۵ تومن حقوقشون دهنشونو سرویس میکنین و سوسه میاین. اقای مدیرعامل تو اصلا سازمانت زیرساخت نداره و نخواستی که داشته باشه. تو از عمد کارارو لنگ میذاری، از عمد هر چندوقت یکبار میایی تو واحدا همه چیو میریزی بهم که ادما رو سرگرم کنی و فرسوده‌شون کنی تا نفهمن پشت پرده داره چی میگذره. پولای کلانی که میاد و معلوم نیست کجا میره هیچکدوم نه خرج پروژه میشه و نه خرج حداقل های حقوق نیروهای انسانی. از حقوق عقب افتاده بگذریم تو چند ماه بیمه نیروی انسانیتو ندادی. چطور این فاجعه رو میخوای جمع کنی؟؟؟ البته که این ترفند توئه که به همه القا کنی پول نیست در صورتیکه هست و خوبشم هست. تو حقوق نمیدی چون داری با اون پولا بازی میکنی. از عمد حقوقارو با تاخیر زیاد میدی تا همه درگیر حداقل نیازشون بمونن که پیش خودت توهم بزنی میتونی کنترلشون کنی. الانم که از شرکتت یه فضای امنیتی ساختی و جاسوس گذاشتی فکر کردی موفق میشی. بجای پاسخگو بودن و معذرت خواهی از نیروی انسانی با وقاحت تمام میگی همینی که هست که البته از یه آخوند کراواتی که با رانت و لابی پروژه میگیره بیشتر ازین انتظار نمیره! خلاصه همه میدونن چه خبره. انقدر ادمهارو احمق فرض نکنید و بازیشون ندید. دیگه میشه حدس زد که وضعیت کار تو این سازمان به چه شکله و چرا هیچوقت هیچی درست نمیشه و نیروی انسانی همیشه اولویت آخر هست. متاسفانه حتی پیش چهارتا راننده کامیون هم آبرویی نمونده چه برسه به کارفرما و تامین کننده!!! پ ن : دیگه این شرکت چیزی برای از دست دادن نداره

آریا بنیز
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۱.۰

خب من حدود ۱.۵ تو این شرکت بی صاحاب و بی در و پیکر بودم، واقعاااااا بی صاحابه شرکت چون هیشکی نمیدونه داره چکار میکنه و هیچ نتیجه ای برات نداره کار کردن جز اینکه موقع رفتن باید دعوا کنی که حقوق ها و بیمه خای معوقت رو بزور ازشون بگیری...این از این من نمیدونم چطور این شرکت در به داغون پروژه میگیره هنوز که فقط یک احتمال هست اونم به خاطر مدیرعامل اخوند زادشه، وگرنه این حجم از بی کفایتی و بی لیاقتی تا الان باید تخته میشد در اون شرکت که البته همه شرکتهای زیرمجموعش از بس که ضرر دادن و مدیراش پول چاپیدن تعطیل شدن. شرکت کلا واس خانواده مدیر عامل شده یکی یه گوشه نشسته گیم میزنه با زنش یکیم میاد فقط با دخترا لاس میزنه و سر ماه هم هیشکی حقوق نمیگیره الا همین اقوام... از روابط پشت پرده هم که نگم دیگه خودش فیلم ترکیه باید بگردی ببینی بچه مال کیه !! ۸۰ درصد شرکت مدیر ۲۰ درصد کارشناس ! که از قضا همون ۲۰ درصد هم کارای شرکتو انجام میدن و یک چهارم مدیرا حقوق میگیرن(که نمیگیرن البته) خلاصه من تو کل تجربه کاریم شرکتی به این افتضاحی ندیدم واقعاااا ندیدم ، همچییییی به هم ریختس جوری که ۱ هفته فقط ازمایشی بیای متوجه میشی نشونشم این که هر نیروی جدیدی میاد به سر ماه نمیکشه رفته ! :))) شرکت استعداد عجیبی به نگه داشتن نیروهای چاپلوس و تو سری خور داره یعنی اونایی هم ک موندن با حقوق بالا ولی هر هفته دست کم یکبار مدیر عامل میاد قهوه ایشون میکنه ! مدیرعامل بی نهایت بی شعورر انگار تو ی دنیای دیگه زندگی میکنه .... پول های پیش پرداخت پروژه هارو میگیره میبره دبی و المان و ترکیه و ... به چخ میده میاد کارمند بدلخت باید ۴ ماه معوقه داشته باشه واحد مالی :))) هیچ دغدغه مالی نداره چون پولی نداره! همیشه یکسال عقبه داره مشکلات یکسال قبل شرکتو حل میکنه ، هرسال هم یکسال عقب میوفته ! :))) ولی خب تنها حُسنش بچه های گُلش بودن غیر از مدیرا ، که تنها دلیل یکم دیر خارج شدن از این جهنمه ... اگر احیانا دیدید گوشه خیابون روی دوتا تانکر آب نوشته آریابنیز ، گول نخورید اونارم با پارتی و گاوبندی فرو کردن به خریدار.... یا حق 🖐🏼

آریا بنیز
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۱.۰

سلام دوستان، اگه به نان شب محتاجید هم نیاید سمت آریا بنیز چون هم به نان شب محتاج میشید و هم خسته اید و هم پولتون رو نمیدن. همه بیسواد، همه، از صدر تا ذیل، هیچ آدم با سوادی دووم نمیاره، شرکت بزرگه چون با پول نفرات بازی میکنه، حقوق با دلار 60 تومنو با دلار 130 تومن میده. یه مشت دزد. اگه دزدی و اهل فساد و روابط پشت پرده بهترین جا برای توعه، موفق باشی.