ویکی‌تجربهجستجو
آقای املاک
تجربهٔ کاری۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ · خرداد ۱۳۹۷ تا خرداد ۱۳۹۸

موشن گرافیست

تجربهٔ کاری موشن گرافیست در آقای املاک — امتیاز ۵.۰ از ۵ (خرداد ۱۳۹۷ تا خرداد ۱۳۹۸).

۵.۰· موشن گرافیست

من به عنوان یک موشن گرافیست با این مجموعه کار کردم و تجربه فوق العاده ای بود تیم فوق العاده قوی مدیریت عالی جو کاری عالی و....

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۵.۰
مدیریت
۵.۰
حقوق و مزایا
۵.۰
تعادل کار-زندگی
۵.۰
فرصت رشد
۵.۰
توصیه به دیگران
۵.۰

تجربه‌های مشابه

آقای املاک
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس
۱.۰
کارشناس

شرکت افتضاح مدیرش فقط دنبال شهرت بازیه پول حقوق کارمندا هم نداره گول تبلیغات و ظاهر سازیشو نخورید کسی هم اگر مثبت مینویسه مدیرا و فامیلاشون هستن چون درشرکت که بودیم مارو هم مجبور میکرد کامنت فیک بذاریم نه حقوق درستی داره نه بیمه درستی محیطشم مسموم هست زیراب زنی و خود شیرین بازی پارتی بازی و فامیل بازی بیداد میکنه