تجربهٔ کاری۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ · خرداد ۱۳۹۷ تا خرداد ۱۳۹۸
موشن گرافیست
تجربهٔ کاری موشن گرافیست در آقای املاک — امتیاز ۵.۰ از ۵ (خرداد ۱۳۹۷ تا خرداد ۱۳۹۸).
من به عنوان یک موشن گرافیست با این مجموعه کار کردم و تجربه فوق العاده ای بود تیم فوق العاده قوی مدیریت عالی جو کاری عالی و....
امتیاز چندمعیاره
فرهنگ سازمانی
۵.۰
مدیریت
۵.۰
حقوق و مزایا
۵.۰
تعادل کار-زندگی
۵.۰
فرصت رشد
۵.۰
توصیه به دیگران
۵.۰
تجربههای مشابه
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس
کارشناس شرکت افتضاح مدیرش فقط دنبال شهرت بازیه پول حقوق کارمندا هم نداره گول تبلیغات و ظاهر سازیشو نخورید کسی هم اگر مثبت مینویسه مدیرا و فامیلاشون هستن چون درشرکت که بودیم مارو هم مجبور میکرد کامنت فیک بذاریم نه حقوق درستی داره نه بیمه درستی محیطشم مسموم هست زیراب زنی و خود شیرین بازی پارتی بازی و فامیل بازی بیداد میکنه