ویکی‌تجربهجستجو
آقای املاک
تجربهٔ کاری

کارشناس

تجربهٔ کاری کارشناس در آقای املاک — امتیاز ۱.۰ از ۵.

۱.۰· کارشناس

شرکت افتضاح مدیرش فقط دنبال شهرت بازیه پول حقوق کارمندا هم نداره گول تبلیغات و ظاهر سازیشو نخورید کسی هم اگر مثبت مینویسه مدیرا و فامیلاشون هستن چون درشرکت که بودیم مارو هم مجبور میکرد کامنت فیک بذاریم نه حقوق درستی داره نه بیمه درستی محیطشم مسموم هست زیراب زنی و خود شیرین بازی پارتی بازی و فامیل بازی بیداد میکنه

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۱.۰
مدیریت
۱.۰
حقوق و مزایا
۱.۰
تعادل کار-زندگی
۱.۰
فرصت رشد
۱.۰
توصیه به دیگران
۱.۰

تجربه‌های مشابه

آقای املاک
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·موشن گرافیست
۵.۰
موشن گرافیست

من به عنوان یک موشن گرافیست با این مجموعه کار کردم و تجربه فوق العاده ای بود تیم فوق العاده قوی مدیریت عالی جو کاری عالی و....