کارمند فروش
تجربهٔ کاری کارمند فروش در ارم نوش (آکوافینا) — امتیاز ۱.۰ از ۵.
متاسفانه شرکت ارم نوش یک منبع کلک و حقه بازی هستش که چه از لحاظ حقوق و مزایا چه از لحاظ اصل مدارک هویتی گرو نگه داشته میشه و باید با التماس یا اجبار یا شکایت بتونی موارد ذکر شده رو بدست بیاری. اصلا پیشنهاد نمیدم به دوستان حتی یک روز برای این شرکت کار کردن باعث یه عمر پشیمانی خواهید شد.
امتیاز چندمعیاره
تجربههای مشابه
من سال ۹۳ تا ۹۵ مدت دو سال اونجا کارکردم به جرعت بگم یکی از مزخرف ترین جایی بود که تو عمرم بودم.خیلی خیلی تجربه بدی بود اصلا نمیشه اسمشو گذاشت شرکت یا کارخونه
میشه گفت یکی از بدترین شرکت هایی که نماینده یک برند بین اللملی هست و به بدترین وجه داره فعالیت میکنه. این شرکت نماینده برند پپسی و آب آکوافینا در منطقه غرب و شمالغرب میباشد. مدیرعامل شرکت بسیار کار نابلد و فاقد تجربه در حوزه فروش و بازاریابی و پزشک هست. مدیران مجموعه بسیار بد قول و بد عهد. عدم پرداخت به موقع حقوق و مزایا. عدم امنیت شغلی. عدم پرداخت مزایای قانونی اداره کار ، مانند عیدی و سنوات و اضافه کاری. پیشرفت شغلی به هیچ وجه. تولید محصول بسیار نامنظم به نحوی شاید چندین ماه کالایی برای فروش نداشته باشند. به هیچ وجه در هیچ سِمت شغلی در این شرکت فعالیت نکنید ، از ویزیتور گرفته تا سرپرست و مدیر شعبه و سمت های مالی و حسابداری و دفتری. به جرات میگم وقت و انرژی و آینده شما از بین میره
افتضاح.مدیر بسیار بداخلاق و بدرفتار جوری که کارکنان هم مثل خودشون شدن.من فقط حدود ۱ ماه دوام اوردم .ساعت کاری افتضاح .فقط حقوق سر موقع پرداخت میشد ولی بدون هیچ گونه در نظر گرفتن اضافه کاری یا هرچیز دیگه.محیط پر از استرس الکی.هر روز هم اگهی استخدام دارن .بابت ۱ روز مرخصی کلی باید التماس درخواست میکردیم.کلا مدیر آنرمال و در نتیجه کارکنان انرمالتری دارن.مدیریت کم مونده بود بگن بیاین دست منم ببوسین!
بدون تعصب عرض میکنم که بدترین تجربه زندگی هر آدمی کارکردن توی این شرکته. مدیرعامل بسیار بیسواد و بی ادب،که اعتقادی به عیدی وسنوات اضافه کاری و مرخصی ندارن و پرداخت نمیکنن.وبه به بهانه های بسیار پیش پا افتاده مثل تاخیر پرسنل رو به راحتی اخراج میکردن.ضمنا اصل مدارک رو ازتون میگیره و تا مدتها بهتون پس نمیده وباید بری شکایت کنی که بتونی ازش بگیری. کلا به نظرم مدیرعاملش مشکلات روانی دارد.
واقعا تجربه بدی داشتم. مدیرعامل عجیب بود. اگر با همکاری سلام میکردی اگه میدید هر دو کارمند رو اخراج میکرد. ورود و خروج تو این شرکت خیلی زیاده همش اگهی استخدام داره. امنیت شغلی نداره. چون حق کارگرا رو نمیده همه ازش شکایت میکردن. گاو پیشونی سفیده تو اداره کار. مزایاش ناهار بود که واقعا بی کیفیت بود و مریض میشدی. دیگه مزایایی نداره. ساعت کار بسیار زیاد بود و مرخصی و اضافه کاری پرداخت نمیکرد
عزیزانم همه نظرات را دیدید و از تجربیات دیگران استفاده کنید و طرف شرکت ارم نوش نروید که شخصیتتان خرد میشود و هیچ پیشرفتی ندارید و محیط پر از استرس میباشد