ویکی‌تجربهجستجو
ارم نوش (آکوافینا)
تجربهٔ کاری۲۵ خرداد ۱۴۰۵

کارگر تولید

تجربهٔ کاری کارگر تولید در ارم نوش (آکوافینا) — امتیاز ۵.۰ از ۵.

۵.۰· کارگر تولید

مدیریت ضعیف جو آدم فروشی داشتن پرسنل افغانی بدون مدرک جایگزین پرسنل ایرانی حقوق پایین عیدی آخرین لحظه سال با منت با پایین تریم سطح هرکس صبح زودتر پاشه ریسه از حراست نگهبانی از گشتن کیف پرسنل تا مدیریت نداشتن مرخصی بدلیل نبودن سرویس کاهن با تاخیر می‌رسی هر ۴ساعت یک روز کم میشود اگر مشکلی باشد تعطیل شود اون از مرخصی کم میشود چیزی به نام اضافه کاری وجمعه کاری نداره گرفتن شناسنامه وسفته حین استخدام وسط کار اگر شناسنامه رو بخواهید دو تا شناسنامه میگیره تا شناسنامه خودتو بده اول استخدام میگه جای پارکینگ ولی دروغه و هرروز پلیس ماشینها رو جریمه می‌کنه غذای شرکت که تخم مرغ و سیب زمینی وعده‌ای دیگه پوره سیب زمینی فلافل بندری ماکارونی مزایا هیچ چیز ندارن آذوقه که موقع استخدام میکن دروغه هیچ مزایایی جز یک مشت مدیر و پرسنل روانی ندارن و تجهیزات کهنه

نقاط قوت

بیمه

نقاط ضعف

عدم توازن کار و زندگی
نداشتن بیمه تکمیلی
محیط غیر حرفه ای
عدم امنیت شغلی
عدم پیشرفت
ساعت کاری بالا
بی نظمی کاری
جلسات کاری بیش از اندازه
هدر دادن منابع
عدم شناوری ساعت کاری
عدم امکان استراحت بین کار
حقوق ناکافی
پایه حقوق کم
عدم دریافت پاداش
عدم پرداخت به موقع حقوق
دریافت سفته برای قرارداد
مشکلات مالی شرکت
کنترل افراد با دوربین
مدیریت ضعیف
بد قول
شرکت کوچک

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۵.۰
مدیریت
۵.۰
حقوق و مزایا
۵.۰
تعادل کار-زندگی
۵.۰
فرصت رشد
۵.۰
توصیه به دیگران
۵.۰

تجربه‌های مشابه

ارم نوش (آکوافینا)
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·پشتبانی
۱.۰
پشتبانی

۱هدر دادن عمر ۲پیداکردن تجربه با آدم‌های روانی ۳تجربه پاک کردن اطلاعات از ورانگر ۴اشنا شدن یا آدم شوتی بنام جدی ۵اشنا شدن با آدم شوت تری بنام عامری ۶اشنا شدن با روش‌های دزدی در فروش مویرگی ۷اشنا شدن با فنون غیبت و تهمت زنی ۸روشهای چپاول وکلا گذاشتن سر کارمندان ۹ گرفتن ارز ودلار با شناسنامه های پرسنل که نزد شرکت بوده ۱۰ آموزش زیر آب زنی و خوردن پول شکر توسط خانم بیریختی مثل رصایی در دفتر ۱۱ آشنا شدن با آدم‌های بی‌مغز وبیشعوری که یکجا با هم جمع شده اند .

ارم نوش (آکوافینا)
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۱.۰

اگر هر جایی کار کنید و هر شغلی انتخاب کنید و در هر سطحی باشه به نظر من خیلی خیلی بهتر از ارم نوش است. گدایی و التماس به مردم شرف داره به کار در این شرکت. شخصیت خودتان را له نکنید. فضای فوق العاده مسموم و تحقیر آمیزی داره. حتی برای راه رفتن و حرف زدن و رفتار معمولی شخصیت شما را لگدمال می‌کنند. بدبین هستند و به افراد به عنوان برده نگاه میکنند و در کل بیخودی است

ارم نوش (آکوافینا)
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارمند فروش
۱.۰
کارمند فروش

متاسفانه شرکت ارم نوش یک منبع کلک و حقه بازی هستش که چه از لحاظ حقوق و مزایا چه از لحاظ اصل مدارک هویتی گرو نگه داشته میشه و باید با التماس یا اجبار یا شکایت بتونی موارد ذکر شده رو بدست بیاری. اصلا پیشنهاد نمیدم به دوستان حتی یک روز برای این شرکت کار کردن باعث یه عمر پشیمانی خواهید شد.

ارم نوش (آکوافینا)
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کامند
۱.۰
کامند

بنده اونجا یکسالی کار کردم زمانی که میخواستم استخدام بشم شناسنامه و چک و سفته گرفتن و حالا اومدم بیرون مدارکمو میخوام مدیر **** میگه برو رسید بیار مدارکو بدم در صورتی که به من رسید ندادن فهمیدم که با ***** داره و مدارکتو میخوای بیای بیرون نمیده اونجا کسی یک هفته دوام نمیاره چون مدیر بسیار بی شرفی داره

ارم نوش (آکوافینا)
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·حسابدار
۱.۰
حسابدار

در این شرکت هیچ تجربه خاصی یاد نگرفتم . متاسفانه تمامی دیتاها هر سال پاک میشد وهیچ مالیاتی به دولت پرداخت نمیشد . بیهوده وبدون هیچ مدارکی قیمت‌ محصولات افزایش میافت ومیابد . حق وحقوق پرسنل داده نمیشد وتوسط دکتر ابرقویی خورده میشد . پرسنل بی تجربه وبیسواد واز همه جا مونده دور هم جمع شدن که در هیچ شرکتی جایگاهی ندارن. اسناد شناسنامه چک سفته بصورت غیر قانونی از پرسنل گرفته میشد وایشون. برای خروج از زندان ارم نوش بایستی بروی دفترخانه میرداماد تعهد بدی که تمامی حق وحقوق پرداخت شده تا اسناد ومدارکت بهتون داده بشه . . انشالله که حق وحقوق پرسنل که خورده میشه از گلوی ابر قوقولی پایین نره .

ارم نوش (آکوافینا)
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارمند اداری
۱.۰
کارمند اداری

یک ساله شناشنامه من هم گرفتن و نمیدن به من هم میگن رسید بده و به من هم موقع تحویل مدارک رسید ندادن و هر کسی که انجا کار کند بیشتر از یک هفته دوام نمیاره استخدام های را نگاه کنید شرکت ارم نوش هر روز استخدام داره چون کسی اونجا نمیمونه و خروجی زیاده و مدیر بی شخصیتی داره و کسی اونجا دوام نمیاره