ویکی‌تجربهجستجو
اسنپ باکس
تجربهٔ کاری۳ خرداد ۱۴۰۵

مصاحبه برنامه نویس جاوا

تجربهٔ کاری مصاحبه برنامه نویس جاوا در اسنپ باکس — امتیاز ۱.۰ از ۵.

۱.۰· مصاحبه برنامه نویس جاوا

در مرحله اول یک مصاحبه فنی داشتم با دو نفر از بخش فنی که فک میکنم یکی سنیور و دیگری راهنمای فنی بود خوب پیشرفت و بیشتر تکیه داشتن روی نگاه و حل مسیله ینی از شما پرسیده نمیشه که فلان دیزاین پترن رو بگو یا نمیگن ماکرو سرویس چیست بیشتر روی این موضو تاکید داشتن که به شما یک مسیله رو توضیح میدادن و شما باید براش یک راه حل با توجه به توانایی هاتون و دانش فنی تون ارایه میدادید و در هر دو مرحله از مصاحبه خیلی تاکید بر این بود که ما داریم باهم گفتگو میکنیم و قرار نیست شما آزمون بدید و خب این در مرحله اول برای کسایی که استرسی هستند چیز خوبیه! بعد از جلسه اول سه روز یا دوروز بعد با من تماس گرفتن برای مصاحبه پایانی که من انتظار داشتم با تیم منابع انسانی مصاحبه داشته باشم اما مصاحبه دوم هم فنی بود و یادم رفت سمت مصاحبه کننده رو بپرسم مصاحبه با همون رویکرد گفتگو شروع شد در این مصاحبه خیلی روی این تاکید داشتن که چیزایی که بلد هستید رو عمیقا درک کرده باشید و یا استفاده کرده باشید در واقع نمیخواستند که شما in practice بلد باشید دوست داشتن که شما in action بدونید که دارید چیکار باید بکنید! این مصاحبه تقریبا دوساعت طول کشید و بازهم زمان کم امد که تمام سوالات پرسیده شوند! و مصاحبه واقن سطح بالا و سخت بود. توصیم اینه که خون سردیشون رو حفظ کنن و واقن چیزی که بلد هستند و عمیقا بلد هستند رو بگن! ویژگی‌هایی که براشون مهم بود: حتما چیزهایی براشون اهمیت داشته در زهنشون اما من چیزی نفهمیدم.

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۱.۰
مدیریت
۱.۰
حقوق و مزایا
۱.۰
تعادل کار-زندگی
۱.۰
فرصت رشد
۱.۰
توصیه به دیگران
۱.۰

تجربه‌های مشابه

اسنپ باکس
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۲.۰

سلام بعد حدودا 1 ماه از ارسال رزومه مصاحبه انلاین ست کردن متاسفانه مصاحبه کننده لحن جالبی نداشت نگاه از بالا به پایین داشت بدون هیچ مقدمه یا حرفی گفت فقط من سوال میپرسم جلسه مصاحبه نبود بیشتر کنکور بود تمام سوالاتش نکته داشت توی طول جلسه هم مدام نیش خند میزد براش مهم نبود سوال درسته یا غلط فقط میخواست بگه من بیشتر میدونم هیچ سوالی بابت اینکه خودتو معرفی کنی یا بگی چی بلدی وجود نداشت اینم بگم به خاطر بد جا بودن لوکیشن جدید اسنپ جدیدا خیلی خروجی دارن سوال در مورد الگوریتم و ریاضی هم پرسیدن در کل انگار فقط از دور این شرکت ها خوبن

اسنپ باکس
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·Senior Angular Developer
۱.۰
Senior Angular Developer

می خوساتم واقعا گله کنم ا تیم اسنپ باکس/ خب شما که نمی خواهید نیرو بگیرید، چرا الکی وقت ادم و میگیرید و مصاحبه و انجام تسک و ... بعدش حتی شما تسک و کلون هم نکردید. که بدونید چه خبره اون تو. بعدش یک ایمیل اتوماتیک میدید و ادم رد میکنید. یکم احترام قائل باشید برای کسایی که مصاحبه میشند. واقعا شرم بهتون.

اسنپ باکس
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·اسنپ باکس
۱.۰
اسنپ باکس

واقعا چرا الکی میگید کرایه اسنپ باکس بیشتره نسبت به مسافر .دروغ چرا میگید؟؟اسنپ مسافر خیلی بهترو راحت هستش با کرایه بیشتر ولی اسنپ‌ باکس راننده باید همش پیاده بشه بره بگیره باز پیاده بشه بره درب ‌واحد تحویل بده.امان از مدیریت بی سواد.

اسنپ باکس
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·Associate Product Manager
۵.۰
Associate Product Manager

برای موقعیت Associate Product Manager درخواست دادم و مصاحبه آنلاین داشتم مصاحبه خوب پیش رفت اما بعد از مصاحبه ریجکت شدم بعد از این که علت ریجکت رو خواست خیلی حرفه ای و دقیق برام فیدبک فرستادن رفتار مصاحبه کننده خوب بود و همین طور منابع انسانی خوبی هم داشت که بعد از ریجکت من تونستم باهاشون ارتباط بگیرم و ازشون فیدبک دریافت کنم در کل فکر میکنم برای مدیریت محصول فضای رشد خوبی داشته باشه

اسنپ باکس
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·java backend developer
۵.۰
java backend developer

از ن‍ظر تکنولوژیک و یادگیری و از نظر اجتماعی شرکت خوبی هست. به نظرم به فرد یاد میده که برای فعالیت در یک سازمان بزرگ چطوری میشه رفتار کرد. من از باکس چیز هایی زیادی یاد گرفتم. الان در یک شرکت بزرگ خارجی مشغول هستم و باید بگم که تجربه باکس در زمینه رفتان حرفه ای کمک کرد. آقای عارف قراخانی جزو هیات مدیریت و همچنین CTO هستش. به نظرم فرد منطقی و قابل اعتماد و همچنین محترمی هستش ( با وجود اینکه لزوما دانشش از سطح دانش نیروهاش بیشتر نیست. منتها با رفتار منطقی و اخلاقی سیستم رو درست پیش میبره . کاملن نظرات شما رو از نظر تکنولوژیکی میشنوه و سبک سنگین میکنه. و اگه به طور کلی میارزید به زحمتش قبول میکنه) بعضی مواقع میبینیم که برای انجام بعضی کارها، ابتدا کار رو با روش ابتدایی انجام میدن و اگه لازم بود اون رو به روش با تکنولوژی پیشرفته تر و با معماری درست تر پیاده سازی میکنن. کلن اعتقادشون بر اینه که سری که درد نمیکنه رو نباید دستمال ببندید. این هم خوبه هم بده باعث میشه که یک سری بلک باکس داشته باشیم که دارن کار رو درست انجام میدن ولی ممکنه که در بعضی مواقع کد ها در یک سری جاها با حالت ایده آل خیلی فاصله داشته باشه و تا بیاد این درست بشه یه مقداری طول میکشه. و مطلب دیگه اینکه دست شما خیلی زیاد باز نیست که هر لحظه هر تکنولوژی ای که میخواین رو تو پروژه بگنجونید ( از ترس هایی مثل استیبل بودن تکنولوژی گرفته تا بار اضافه ای که اون تکنولوژی ممکنه به بچه های devops و فرآیند هاشون اضافه بکنه) و شما مسیر لزوما خیلی آسونی ندارین اگه بخواین یه تکنولوژی اضافه بکنین که خیلی از تیم ها رو ممکنه درگیر بکنه . که این هم خوبه و هم میتونه بد باشه.

اسنپ باکس
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۱.۰

اگر عنوان کردن کلمه ظلم را توهین لحاظ نکنند. بسیار اففضاح میباشد. اسنپ تنها راهی که برای جذب مشتری داره قیمت پایینه (اصطلاحا زیر قیمت زنی) این شیوه امرا معاش نه به نفع مشتری هست و نه به نفع راننده و نه به نفع اسنپ. win win پیش کش . همه باختن اصلی ترین رکن رضایت مشتری هست و بحثی هم نداره ، اما خدمات خوب رضایت به دنبال داره نه فقط قیمت پایین. خدمات خوب هزینه بالایی هم داره. مشکل تیم اسنپ اینه هیچ شناختی نسبت به حمل و نقل نداره. اینکه اسنپ ، بر پایه خودروهای تک سرنشین که به محل کارشون میرفتن تونست قیمت های مسافربری را پایین بیاره، نمیتونه پایه باربری هم بشه. چون کسی که وانت سبک یا سنگین میرونه شغل اصلیش رانندگیه . هم تعرفه ها را داره و هم اصول کار را و هم اصول اخلاقی و غیر اخلاقی را. اسنپ بار را که بارنامه نمی کنه و خسارت هم به مشتری نمیده که این خودش باعث میشه هر باری را نتونه بگیره. یعنی آدم عاقل بارش را به اسنپ نمیده. راننده هم که فوق ناراضیه و باعث هزار جور اتفاق خواسته و ناخواسته میشه کارهای نو آورانه هم که نداره بستر اینترنت هم که فضای مناسبی برای مسیریابی و رزور و . . . برای قسمت باربری وجود نداره و حتی فیلتر هم هست. اسنپ باکس فقط در حد همون پیک موتوری داخل شهری کاربرد داره اونم هزارو یک اما و اگر داره ولی واقعا میشد خیلی کارها انجام داد. شاید چندتا شرکت خارجی مثل اوبر میومدن و فعالیت میکردن ، اصول حرفه ای کار را به اسنپ یاد میدادن.