ویکی‌تجربهجستجو
اسنپ دکتر
تجربهٔ کاری

APM

تجربهٔ کاری APM در اسنپ دکتر — امتیاز ۱.۰ از ۵.

۱.۰· APM

برای پوزیشن APM مصاحبه رفتم ، هر مرحله به کندی پیش میرفت و هیچ فیدبکی داده نمیشد حتی من انتهای جلسه میپرسیدم میگفتن تو لینکدین بپرسید ولی هیچ پاسخی داده نشد در نهایت هم با کلی ابهام بعد از چند ماه ایمیل ریجکت اومد مصاحبه دوم ، مصاحبه کننده خیلی بی حوصله بود و مدام خمیازه میکشید !

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۱.۰
مدیریت
۱.۰
حقوق و مزایا
۱.۰
تعادل کار-زندگی
۱.۰
فرصت رشد
۱.۰
توصیه به دیگران
۱.۰

تجربه‌های مشابه

اسنپ دکتر
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·اسنپ دکتر
۱.۰
اسنپ دکتر

جو افتضاح و بشدت خاله زنک بازی، بدون نظارت، حقوق پایین توصیه میکنم گول اسمش رو نخورید اضافه کاری میکنید ولی انقدر بی در و پیکره حتی لحاظ نمیکنن چون واحد منابع انسانی نداره خروجش بشدت بالاست و ادما یه ماه میان جو و وضعیت و میبینن فرار میکنن قبلا وضعیت منابع انسانیش بهتر بود جدیدا یه خانمی که نام نمیبرم اضافه شده تو منابع انسانی و همین یدونه هستش و بشدت این ادم مزخرفه و فقط دنبال خاله زنک بازیه نه کار کردن

اسنپ دکتر
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·-
۱.۰
-

جو بسیار بسته.شرکت اسنپ دکتر همه رو جوری از حرف زدن ترسونده که کسی نمیتونه راجع به شرایط کاری خودش حرفی بزنه.مدیرای اونجا همش دنبال اینن که بتونن با دخترای اونجا رابطه برقرار کنن.جو سالمی نیست.به اسم راحت بودن و خودمونی شدن شرایط کار رو برای دخترا سخت میکنن.اصلا مدیراشون سعی میکنن فقط نیروی دختر جذب کنن.جو خاله زنک بازی و ... کاره بسیار زیاد و خارج از تایم کاری بعنوان OnCall بودن.نظم اداری درستی نداره.افتضاحه واقعا.شنیده بودم اسنپ کلا اینجوریه اما فکر میکردم اسنپ دکتر متفاوت باشه اما مثل همون اسنپ بود.محل کار ما ساختمان سمت زعفرانیه بود

اسنپ دکتر
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·پشتیبانی
۳.۰
پشتیبانی

سلام من درحال کار بودم بعد از دیدن آگهی شون که شرایط خیلی خوبی نوشته بودن مصاحبه و ثبول شدم و از کار قبلیم استعفا دادم به دو ماه نکشیده همه ماهارو که استخدام کرده بودن با یه تعداد از نیروهای قدیمی اخراج کردن به دلیل شرایط بد اقتصادی و تصمیم مدیریت !!! به خدا این و ببری سازمان ملل نشون بدی بگی از کار قبلیت با کلی وعده وعید کشوندن آوردن بعد 2 ماه گفتن نمیخواییم اونم بی دلیل هم بهت پناهندگی میدن هم ورود میکنن یعنی چی نمیخواستین چرا جذب نیرو کردین خلاصه 28نفر و وسط سال بی دلیل اخراج کردن من فقط و فقط برای این تجربه مو گداشتم که ای کاش قبل رفتنم به این شرکت یه نفر همین و به من میگفت و شاید بتونم به یه نفر دیگه کمک کنم مثل ما 28نفر زندگیش نابود نشه