برنامه نویس بک اند
تجربهٔ کاری برنامه نویس بک اند در اسنپ گروسری — امتیاز ۲.۰ از ۵ (فروردین ۱۳۹۷ تا فروردین ۱۳۹۸).
من برای دوره آزمایشی اینجا بودم. با وجود تکمیل تسک ها بعد از ۲ ماه گفتن که ما از ادامه همکاری معذوریم و بهانه آوردن. البته چند باری بقیه اعضا که مدیر بودن بد صحبت کردن و جوابشونم گرفتن. در کل خیلی جو مسموم و بدی داره!!! اصطلاحا مدیران فکر می کنن خیلی خبریه. اگر دقت کنید آگهی برای Backed-End این شرکت همیشه فعاله!!!
امتیاز چندمعیاره
تجربههای مشابه
کلا فضای شرکت شلوغه همه تو هم وول میخورن و اصلا پرایوسی نخواهید داشت جای شرکتم پارک ویه که همیشه چه صیح چه عصر ترافیکه ۲ ساعت بدون جا پارک کار فقط حضوریه از ساعت ۹ صبح تا ۶ مثل سگ فشار زیاد نسبت به حقوق کلا از اسمس که اسنپ روشه سو استفاده میکنن مراحل منم عجیب بود زنگ زدن یه خانومی به اسم پرنیان امدادی بعد گفتن حتما باید حضوری بیای تو ترافیک بعد ۲ ساعت رسیدم وقتی وارد شدم انگار وارد طویله شدی همه تو هم دارن سر و صدا و کار میکنن البته اکه اسمشو بشه گذاشت کار دو نفر اومدن مصاحبه تو یه اتاق به اسم اهواز بردنم (اسم اتاق اسم شهرا بود دیگه ببین اتاق قزوین برای چیه)سوالای پرسیدن ۳ تام الگوریتم که یکیشو ج ندادم و قرار گذاشتم حتما اگر منفیه جواب فیدبک بدن چون حداقل ۴ ساعت برای این مصاحبه وقت گذاشتم بعد از یه هفته معطلی یه جواب رد اومد و بای شاید بگین پیگیر نشدم و همه همین نه دوستان من به این خانم پرنیان امدادی که تا قبلش همه جور ج میدادن هر چی زنگ اس ام اس و ایمیل دادم نه که نه و اینم بگم هیچ شرکتی دیگه وقتتو مثل اینا نمیگیره بگه حتما حضوری بیا بعدم رفتار زشت جواب ندادن رو در پیش بگیره من ۶ سال سابقه دارم از کار در کافه بازار زیرساخت تا شرکت های ریز و در تمامشون چنین بی احترامی به من نشده بود شده بود حقوق ندن ولی جواب ندیو و مردمو علاف کنی نه
ما جزو نیروهای فروشگاه اسمارت بودیم،اسنپ گروسری (اسنپ مارکت،اکسپرس سابق) چهار شعبه توی مشهد داره،دو شعبه در اصفهان و یک شعبه در کرج اکثریت افراد متاسفانه گول نام برند رو میخورن،فکر میکنن قراره توی یکی از بزرگترین استارتاپ های ایرانی مشغول به کار بشن و تجربه ای مشابه یه شرکت در حد استاندارد های شرکت های خارجی داشته باشن،اما زهی خیال باطل از مصاحبه بگم ک هیچ سوالی از شما پرسیده نمیشه،مهم نیست که شما تا قبل از درخواست این شغل چکاره بودید،فقط یه سری وعده در مورد حقوق و مزایا و پاداش میدن تا شما برای شروع کار مشتاق بشید روز بعد برای شروع کار از شما صد میلیون سفته میگیرن بدون امضای قرارداد ک کاملا غیرقانونیه شما در این فروشگاه باید همه کار انجام بدین،از تخلیه ی بار تا چیدمان،نظافت،جمع اوری و بسته بندی سفارش،تحویل به پیک،ثبت موارد سیستمی و... در کنار شیفت های ۹ ساعته ی چرخشی ک سه روز در هفته تا ساعت ۱۲ شب باید اونجا بمونید و هیچ تعطیل رسمی رو تعطیل نیستید و مواردی پیش اومده ک بخاطر عدم مراجعه ی پیک برای تحویل گرفتن سفارش تا سی دقیقه ی بامداد توی فروشگاه حضور داشتیم و البته این ها هیچکدوم اضافه کاری حساب نمیشه برخلاف وعده هایی ک روز مصاحبه داده میشه نحوه ی محاسبه ی اضافه کاری،تعطیل کاری و جمعه کاری طوریه ک حقوق شما اگر مجرد باشید نهایتا از ۸م بیشتر نمیشه یک ساعت از ۹ ساعت کاری رو ک قانونا اضافه کاریه حساب نمیکنن،تعطیل کاری قانونا باید جزو اضافه کاری حساب بشه ولی نمیکنن همینطور وعده میدن ک شما ۲/۵ روز در ماه مرخصی داری اما وقتی درخواست میدی رد میکنن قراردادی هم هیچوقت نداری شما و سرپرست فروشگاهو با یکسالونیم سابقه بدون دلیل اخراج کردن تا خانم مدیر رده بالاتر دوست پسر خودشو بزاره به عنوان سرپرست فروشگاه،هیچ امنیت شغلی وجود نداره کلا هیچ نکته ی مثبتی توی این اسمارت وجود نداره،فقط و فقط آزار و اذیت پرسنل و بی توجهی ب مشکلاتشون در کل بدونید هرجایی ک مدام آگهی جذب نیرو میده و هیچوقت نیروهاش تکمیل نیست اساسا مشکل داره و حتی یک روز وقتتونو اونجا تلف نکنید
اول از همه به ساعت کاری و حجم سنگین کار می پردازیم که اصلا کار راحتی نیست ولی خب بالاخره کار مال مرده ولی سوپر وایزر های کاملا بی سواد و حتی مدیر منابع انسانی که فاقد هیچگونه سواد مدیریتی و تجربه است کارو سخت تر میکنه به راحتی از نیروی کار سو استفاده میشه و به راحتی نیروی کار رو با کوچک ترین دلیل دلخواهی اخراج می کنند اونم صرفا بر اساس منفعت و مدیران شعب به دنبال له کردن افراد زیر مجموعه هستن تا خودشون رو به بالایی ها نشون بدن توی اسنپ گروسری به نیروی کار صرفا به عنوان نیروی انسانی ( اونم هیچ به عنوان یک برده بیشتر ) نگاه میشه تا عنوان سرمایه انسانی واقعا برای اسنپ به عنوان یک استارت آپ به صورت عجیبی با این مجموعه هاشون باید باید احساس شرمندگی کرد
من باهاشون مصاحبه داشتم بخشجذب و استخدامشون یه اقای بشدت بی ادب و از خود راضی و مدعی که یکسری سوال طوطی واری و سطحی میپرسید و به حرفات گیر میداد که بزرگ نشون بده خودش رو. اصلا نمیشنید چی میگی و دنبال این بود دانش سطحیش رو اثبات کنه و میگفت سوال نداری و وقتی سوال میپرسیدم میگفت این سوالا خصوصیه و میپرید وسط حرفم و میگفت اینارو منابع انسانی میدونه و من نمیدونم.سوال دیگه ای پرسیدم همینجوری ماتش برد و اصلا نمیدونست چیه و باز همجواب درستی نداد و با پررویی باز میپرسید سوال نداری😄 خوب تو که بلد نیستی جواب بدی سوالای اولیه رو کهمربوط به جذبه. بشدت ادم کم سواد و غیر حرفه ای و بی ادبی بود
من یک سال و نیم هست که اینجا کار میکنم ساعت کاری اول ۸ ساعت بود یک ساعت استراحت بعد گفتن استراحت لازم نیست الانم ۹ ساعت کاریه،فشار کاری زیادی همش باید برپا باشین و در حال جمع اوری سفارش یا بار نیسان و کامیون خالی کنین،شیفت ها هم چرخشی ان اضافه کاریهامون میخورن و نمیدن،بعد یک سالو نیم هم نه افزایش حقوقی هست و نه ارتقا شغلی روابط شخصی و پارتی بازی و فساد اینجا بیداد میکنه،مدیر ما یک خانم مطلقه استخدام کرده و باهاش دوست شده بعد همش براش مرخصی رد میکنه یا مارو میزاره شیفت شب و اون خانم رو شیفت صبح تا با هم برن دور زدن به مدیر عملیات و اینا هم هرچی توضیح دادیم ک این اقا کلی خرابکاری میکنه،حق بچه هارو میخوره یا حتی فاکتور صوری درست میکنه توی خریدا سر شرکت کلاه میزاره قبول نمیکنن نمیدونم دستشون تو یک کاسه اس یا نه ولی کاری نمیکنن هرکدوم از مدیرای اسنپ هم خواست بیاد صحبت کنیم تا بهش ثابت بشه
مسموم ترین و بدترین سازمانی که می تونید برید. مدیران ارشد که همه رفقای دور و نزدیک و با آشنا بازی میان. باید حتما تو یه باندی باشی تا رشد کنی. فقط حرف و حدیث و حاشیه بدون ذره ای پختگی و عمق در عملکرد و ساختار. اگر تجربه و دانش کافی دارید سمت این شرکت نرید ولی اگر تازه کارید عالیه چون سواد و تجربه مدیرها و سیستم پایینه. تیم مارکتینگ هم به هیچی در شرکت حساب نمیشه و اعتبار نداره. امتیاز از ۱ تا ۱۰ می تونه ۱ یا ۲ باشه