ویکی‌تجربهجستجو
افراتک
تجربهٔ کاری

پشتیبانی

تجربهٔ کاری پشتیبانی در افراتک — امتیاز ۱.۰ از ۵.

۱.۰· پشتیبانی

دستگاهی ک ب من دادن کاملا خرابه یکبارم روشن نشد اصلا کار نمیکنه این شرکت کلاهبرداری هست فقط پولتون بالا میکشن ی شرکت تازه وارد کلاهبردار هست

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۱.۰
مدیریت
۱.۰
حقوق و مزایا
۱.۰
تعادل کار-زندگی
۱.۰
فرصت رشد
۱.۰
توصیه به دیگران
۱.۰

تجربه‌های مشابه

افراتک
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·content creator
۳.۰
content creator

من حدودا 2 سال افتخار همکاری با این شرکت رو داشتم. از هر لحاظی محیط شرکت شما رو به سمت پیشرفت سوق میده. هم پرستیژ افرادی که اونجا کار میکنن خوب بود در عین حال روابط کاملا دوستانه بود. از لحاظ فنی هم داِئما در حال آپدیت شدن بود. من که این 2 سال رو یه تجربه ی عالی در نظر میگیرم.

افراتک
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·پشتیبانی
۱.۰
پشتیبانی

این شرکت کلاهبرداری هست خواهشی ک ازتون دارم از این شرکت دستگاه نخرید من ازشون یکساله دستگاه خریدم پولم بالا کشیدن دستگاه رو بمن فروختن بعد گفتن نصاب نداریم خودتون پیدا کنیدبهشون گفتم من دیگه دستگاهی ک یکساله روشنش نکردید رو نمیخوام برا بفروشینش میگن ۲۰ میلیون بیشتر نمیبرن چرا ۲۰ تومن پس شما یکسال دستگاهای تو انبارتون رو نگه داشتید الان بخواین بفروشین ۲۰ تومن میفروشین بعدشم قیمت دستگاه تو سایت زدن ۴۹ تومن از من ۷۵ میلیون پول گرفتن

افراتک
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·System Administrator
۱.۰
System Administrator

من تا الان حدود ۳ ماه تو این شرکت بود (به صورت پیمانکاری) اگر میخواید هر ماه با کلی اعصاب خوردی پول بگیرید و متوجه نشید چه موقع دارید حقوق کدوم ماه رو دریافت میکنید حتما برید توی این شرکت اگر میخواید حقوق پشت لیست دریافت کنید برید توی این شرکت مدیران این شرکت فقط به شما میگن بدهکار هستن و باید پولای دیگه رو بدن همین الان که داریم این تجربه رو مینویسم ۲ ماهه حقوق پرداخت نکردن