content creator
تجربهٔ کاری content creator در افراتک — امتیاز ۳.۰ از ۵.
من حدودا 2 سال افتخار همکاری با این شرکت رو داشتم. از هر لحاظی محیط شرکت شما رو به سمت پیشرفت سوق میده. هم پرستیژ افرادی که اونجا کار میکنن خوب بود در عین حال روابط کاملا دوستانه بود. از لحاظ فنی هم داِئما در حال آپدیت شدن بود. من که این 2 سال رو یه تجربه ی عالی در نظر میگیرم.
امتیاز چندمعیاره
تجربههای مشابه
این شرکت کلاهبرداری هست خواهشی ک ازتون دارم از این شرکت دستگاه نخرید من ازشون یکساله دستگاه خریدم پولم بالا کشیدن دستگاه رو بمن فروختن بعد گفتن نصاب نداریم خودتون پیدا کنیدبهشون گفتم من دیگه دستگاهی ک یکساله روشنش نکردید رو نمیخوام برا بفروشینش میگن ۲۰ میلیون بیشتر نمیبرن چرا ۲۰ تومن پس شما یکسال دستگاهای تو انبارتون رو نگه داشتید الان بخواین بفروشین ۲۰ تومن میفروشین بعدشم قیمت دستگاه تو سایت زدن ۴۹ تومن از من ۷۵ میلیون پول گرفتن
دستگاهی ک ب من دادن کاملا خرابه یکبارم روشن نشد اصلا کار نمیکنه این شرکت کلاهبرداری هست فقط پولتون بالا میکشن ی شرکت تازه وارد کلاهبردار هست
من تا الان حدود ۳ ماه تو این شرکت بود (به صورت پیمانکاری) اگر میخواید هر ماه با کلی اعصاب خوردی پول بگیرید و متوجه نشید چه موقع دارید حقوق کدوم ماه رو دریافت میکنید حتما برید توی این شرکت اگر میخواید حقوق پشت لیست دریافت کنید برید توی این شرکت مدیران این شرکت فقط به شما میگن بدهکار هستن و باید پولای دیگه رو بدن همین الان که داریم این تجربه رو مینویسم ۲ ماهه حقوق پرداخت نکردن