تخصص مخفی
تجربهٔ کاری تخصص مخفی در اقامت 24 — امتیاز ۱.۰ از ۵ (اسفند ۱۳۹۷ تا اسفند ۱۳۹۸).
سیستم مدیریتی ناکارآمد
امتیاز چندمعیاره
تجربههای مشابه
با سلام اقامت یکسری خوبی ها و بدی ها داره که بدیاش بسیار بیشتر هست و باعث میشه کسب و کار آینده داری نباشه واسه کار کردن، من باهاشون به مشکلی نخوردم از هر نظر هوام رو داشتن اما چون رشدی نداشتم اومدم بیرون. خوبی هاش: تیم متخصص، ساعت کاری شناور، آزادی عمل تا وقتی مدیر نداری بدی هاش: سو مدیریت شدید (سازمان توی نمودار الان توی بخش افوله)، محیط کاری قدیمی و غیر جذاب، رنج حقوقی پایین (البته مال من بد نبود)، نبود فرهنگ سازمان، وجود آدم های عرزشی (کلا من حال نمیکنم دور و برم باشن، هی از مزایای عنقلاب بگن) در کل توی مشهد رقبایی دارن مثل یوتراوز به بشدت مدرن تر و سازمانی تره، اگر تمایل دارید توی صنعت گردشگری باشید اقامت رو بذارید اولویت دوم اما بالاتر از ایران هتل و …
یه تجربه کاری خیلی خوب با تیم خوب داشتم کلی چیز جدید یادگرفتم و تجربه توی محیط لارج اسکیل رو بدست آوردم نقاط ضعف هایی حتما هست و نقاط قوت هایی هم وجود داره در کل برای من تجربه خوبی بوده از لحاظ فنی با کسایی کار کردم که توی حوضه ی خودشون جزو تاپ ها و حرفه ای ها بودند اینجا سر مباحث کوچیک با کل تیم بحث و تبادل نظر میکنیم اینجا فهمیدم که تا مسئله ای رو نفهمی و درک نکنی نمیتونی تصمیم بگیری و کدی بنویسی خب از لحاظ فنی که اوکی هست و قبولش دارم و این مهم ترین چیز برای یه دولوپره. مسائل و نقاط ضعفی هم در همه شرکت ها هست نمیشه گفت شرکتی داخل ایران هست که خیلی تاپه و هیچ نقطه ضعفی نداره فقط این رو بگم که این شرکت هم مثل شرکت های بزرگ دیگه در حال بروز شدن و بهتر شدنه و من پیشنهاد میکنم این شرکت رو برای کسایی که میخوان تجربه کارهای سخت و پیچیده رو داشته باشند
اقامت 24 یک زمانی رهبر بازار هتل در ایران بود و بخاطر اشتباهات مدیریت بنظر دارن بدجوری بازی رو میبازن. من مدت نسبتا کوتاهی اینجا بودم و در این زمان آدم های بعضا بسیار خوب و توانمند (که همه شاکی بودن) و بعضا بسیار روی مخ رو دیدم. اینجا جنگ بزرگی بین استارتاپ هاش برای تصرف منابع هستش (که هیچکدومم موفق نیستند) روی فرهنگش هیچ کاری انجام نشده. امکانات در حد قرون وسطی هستش. یکسری کارهاشون کاملا هیئتی انجام میشه. من خودم مبلغ نسبتا قابل توجهی دارم که باهام هیچوقت تصفیه نشد و ارزششم نداشتن بیوفتم دنبالش. مدیریت در لایه های خیلی بالایی فوق العاده رو اعصاب هست. یعنی واقعا فوق العاده رو اعصاب. اگر نیرو تازه کاری هستین و میخواین خودتون رو ثابت کنید جای بدی نیست اما اصلا برای ادامه توصیه نمیشه.