ویکی‌تجربهجستجو
ایران سامانه
تجربهٔ کاری

توسعه دهنده frontend

تجربهٔ کاری توسعه دهنده frontend در ایران سامانه — امتیاز ۱.۰ از ۵.

۱.۰· توسعه دهنده frontend

*عدم وجود مبنایی برای ارزیابی عملکرد *پرداخت یکسان کارانه و پاداش به افراد *عدم وجود تفاوت کافی میان افراد *حواشی و مسائل خاله زنکی به وفور *عدم مدیریت درست و اصولی توسط مدیران ارشد سازمان *دخالت های فراوان مدیرعامل در امور فنی شرکت با وجود حضور مدیرفنی مستقل *عدم توجه به نقاط مثبت و تلاش های افراد و دیدن و به چشم آمدن و توجه ویژه به مشکلات و باک ها و خطاهای انسانی *حفظ شان نیروی فنی در پایین ترین جایگاه بین سایر تیم های شرکت *توقع کار توسط اعضای فنی در ایام تعطیل و خارج از تایم کاری

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۱.۰
مدیریت
۱.۰
حقوق و مزایا
۱.۰
تعادل کار-زندگی
۱.۰
فرصت رشد
۱.۰
توصیه به دیگران
۱.۰

تجربه‌های مشابه

ایران سامانه
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس فنی
۵.۰
کارشناس فنی

1. اجازه اشتباه کردن و به دست آوردن تجربه (اشتباه نه سهل انگاری و کم کار) 2. دورهمی ماهانه ۳. محیط فیزیکی مناسب برای کار ۴. مدیرعامل و مدیرفنی بسیار حرفه ای مخصوصا در مسايل فنی 5. دورهمی های آموزشی چه فنی چه بقیه تیم ها 6. چالش های فنی بسیار برای یادگیر و کسب تجربه