ویکی‌تجربهجستجو
ایران سامانه
تجربهٔ کاری

کارشناس فنی

تجربهٔ کاری کارشناس فنی در ایران سامانه — امتیاز ۵.۰ از ۵.

۵.۰· کارشناس فنی

1. اجازه اشتباه کردن و به دست آوردن تجربه (اشتباه نه سهل انگاری و کم کار) 2. دورهمی ماهانه ۳. محیط فیزیکی مناسب برای کار ۴. مدیرعامل و مدیرفنی بسیار حرفه ای مخصوصا در مسايل فنی 5. دورهمی های آموزشی چه فنی چه بقیه تیم ها 6. چالش های فنی بسیار برای یادگیر و کسب تجربه

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۵.۰
مدیریت
۵.۰
حقوق و مزایا
۵.۰
تعادل کار-زندگی
۵.۰
فرصت رشد
۵.۰
توصیه به دیگران
۵.۰

تجربه‌های مشابه

ایران سامانه
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·توسعه دهنده frontend
۱.۰
توسعه دهنده frontend

*عدم وجود مبنایی برای ارزیابی عملکرد *پرداخت یکسان کارانه و پاداش به افراد *عدم وجود تفاوت کافی میان افراد *حواشی و مسائل خاله زنکی به وفور *عدم مدیریت درست و اصولی توسط مدیران ارشد سازمان *دخالت های فراوان مدیرعامل در امور فنی شرکت با وجود حضور مدیرفنی مستقل *عدم توجه به نقاط مثبت و تلاش های افراد و دیدن و به چشم آمدن و توجه ویژه به مشکلات و باک ها و خطاهای انسانی *حفظ شان نیروی فنی در پایین ترین جایگاه بین سایر تیم های شرکت *توقع کار توسط اعضای فنی در ایام تعطیل و خارج از تایم کاری