SEO
تجربهٔ کاری SEO در ایران سایت — امتیاز ۱.۰ از ۵.
من به تازگی و کمتر از 6 ماهه وارد این مجموعه شدم و سعی کردم زمان بدم تا مطمئن بشم که میخوام همکاریم رو ادامه بدم. روند کاری این شرکت اصلا نرمال نیست و همین باعث شد تا تصمیم به قطع همکاری بگیرم. شرکت جای خوبی قرار داره، توی برج هستیم و از نظر دسترسی هم خوبه. موقع مصاحبه وعده های زیادی میدن که عملی نمیشه. مدیرعامل توی سخنوری و مخ زدن خیلی خوبه و با جملات کلیشه ای مثل اینکه حالا بگذره تا آشنا شیم و ... کاری میکنه که فکر کنید یک ماه بعد ارزیابی مجدد میشید و نسبت به اون افزایش حقوق خواهید داشت. اتفاقی که البته هرگز نمیفته. این شرکت یک دلال بین کارفرماها و کارمندانشه. با رانت و زیر میزی دادن به مسئولان شرکت های متوسط و بزرگ، پروژه با قیمت نجومی و با یک متن قرارداد کلی که به نفع ایران سایت تنظیم شده میگیره و با حقوق خیلی پایین و توسط جونیورها یا کارآموزها اجرا میکنه. اکثر پروژه ها با شکست مواجه میشن و خروجی پروژه به کلی با چیزی که مد نظر کارفرما بوده متفاوته. هنری که دارن این هست که وقتی کارفرما میفهمه یا در کیفیت پروژه شک میکنه، از طریق همون مدیران کارفرما که زیر میزی گرفتن شرایط رو کنترل میکنن تا کار به شکایت نکشه. مسئول همه این مسائل و هماهنگی ها مدیر فروش شرکت آقای م_س یا در مواقع لزوم خود مدیر عامل هست. البته همه این ترفندها برای نگه داشتن مشتری و درامدیه که در قالب پشتیبانی و حفظ سئو به صورت مستمر ادامه داره. موارد زیادی بوده که کارفرما شکایت کرده اما متن قرارداد اونقدر حرفه ای و دو پهلو بوده که شکایت به جایی نرسیده. جای خوبی نیست، اخلاق و تعهد کاری در برابر مشتری معنی نداره و اگر هم یک نفر بخواد درست و تمیز کار کنه باز هم نمیشه، چون اونقدر تسک از پروژه های مختلف دارید که راهی برای تموم شدن همشون در زمان مناسب نیست مگر اینکه به همون روشهای نادرست و ظاهری کار رو پیش ببرید. یک سری موارد اخلاقی هم از طرف برخی مدیران به خصوص مدیرعامل وجود داره که باعث میشه محیط جالب و امنی برای کار کردن خانمها نباشه. خلاصه با توجه به تجربه کوتاهی که در این شرکت داشتم همکاری در اینجارو توصیه نمیکنم.
امتیاز چندمعیاره
تجربههای مشابه
بنده برای استخدام رفتم و حقوق پیشنهادی به من از یه آبدارچی کمتر بود، البته گفتن در چند ماه کار کردن این حقوق خیلی بیشتر میشه، که متاسفانه و خوشبختانه من از این صحبت ها و تجربه ها قدیم زیاد داشتم.
یکی از بهترین شرکت های حال و حاضر ایران . خوب و دقیق حقوق میده . به نیرو اهمیت فنی و کاری میده . زیاد زنگ تفریح های متفاوت مثل شرکت های دیگه نداره . وسط دفتر فنی میز پینگ پنگ داریم و گاهی سفرهای کاری متفاوت و طبیعت گردی. در کل حاشیه نداره و خوبه
جاهای قبلی که کار کردم کار میکشیدن و چیزی یاد نمیدادن. تو ایران سایت تو فشار قرار گرفتم و انسان بهتری برای خودم شدم...ارزو دارم دوباره برگردم این شرکت
از ایران سایت عزیز تشکر میکنم که این فرصت به من داد تا درکنار تیم حرفه ای ایران سایت کار کنم . آرزوی پیشرفت روز افزون براشون دارم .
سازمان به رو به جلو هلت میده . یادگرفتنی های زیادی اینجا هست . این که داخل شرکتی کار میکنم که مشکلات مالی و یامشکلاتی که امروزه اکثر شرکت ها باهاش درگیرند مثل تعدیل نیرو نداره و امنیت شغلیم تضمین شده است و در حرفه خودش یکتازی میکنه به من و تمام تیم امیدواری میده .
همه در کنار هم برای موفقیت تلاش می کنند. موردی که منو همیشه سر ذوق میاره بچه های پر انرژی ایران سایت که این انرژی + از مدیران جوان و پرانگیزش میگیره .