web developer
تجربهٔ کاری web developer در بهار سامانه شرق — امتیاز ۱.۰ از ۵.
این شرکت اصلا به درد کار و یاد گیری نمیخورد نه تنها چیزی یاد نمیگیریذ بلکه وقت خود را هم هدر میدهید به عنوان به شخص هیچ بهره ای از این شرکت نبردم و حتی حقوق بنده را هم ندادند فقط دروغ و امروز و فردا کردند . همچنین یه تیم به شدت ضعیف با تحربه کم هم در امجا مشغول کار هستند که باید فقط گند کاری انها را جمع کنید نه حقوق میذن نه قرار داد میبندن نه بیمه اصلا هیچ تسک منیجری نیست همه چی رو هوا
امتیاز چندمعیاره
تجربههای مشابه
امیدوارم وقتی این پیام میخونی دیر نشده باشه. روزای اول کلی وعده الکی میدن ولی به هیچکدوم عمل نمیکنن. به بهونه اینکه منابع انسانی ندارن هی امروز و فردا میکنن و قرارداد نمیبندن بعد یه مدت هم یه قرارداد الکی میبندن و چندتا برگه باطله امضا میکنی. حقوق هم که نمیدن و بهونه های مختلف میارن و میگن حساب شرکت بستس و ما هیچ کاره ایم و از شرکت شکایت شده و صبر کنید. در آخر هم تهدید میکنن که کار نکردید و ازتون شکایت میکنیم و جواب تلفنتون هم نمیدن و میگن برید شکایت کنید . حقوق منو که ندادن فقط واگذارشون میکنم به خدا و امیدوارم از گلوشون پایین نره
جو شرکت اصلا حرفه ای نیست و بیشتر شبیه مهدکودک میمونه نیرو های کار این شرکت میانگین سنشون به ۲۰نمیرسه و اصلا محیط خوبی برای پیشرفت نیست معیار خاصی برای استخدام ندارند و همینطوری افراد رو راه میدن به امون خدا کارشونم دادن پروژه های کوچیک به دانشجو هاست و با وعده ی حقوق و بیمه و استخدام افراد رو گول میزنم اصلا پیشنهاد نمیکنم
اولین تجربه کاریم بود که علاوه بر اضافه شدن به دانشم منجر به ثبت خاطرات خوب شد، دوستانی که میگن حقوق دریافت نکردن تعجب اوره چون در طول مدتی که من بودم حقوقم رو کامل دریافت کردم و یک بارم افزایش خوردم. شاید قرارداد اصلی باهاشون بسته نشده و مدت اموزشی بودن( البته یه وقتایی حقوق ها دیر پرداخت میشد که برای هرشرکتی پیش میاد) تایم شناوری هم داشت. در کل شرکت، خوب و مدیران خوبی داره.
این شرکت کارش اینه که پروژه های کوچیک میگیره بعد چنتا برنامه نویس خوب میگیره و بهشون میگه پروژه داره دیر میشه و باید زود تحویل داده بشه. یک قرارداد هم که در یک نسخه تنظیم شده میان الکی ازت امضا میگیرن که مثلا قرارداد بستن و سرتو شیره میمالن. کلی هم وعده وعید و دروغ میگن و موقعی که زمانش برسه شروع میکنن به پیچوندن بعدشم کلا جوابتو نمیدن و حقوق و مزایا رو هم میخورن یک آبم روش تازه خیلی هم باهات دوست میشن که اعتماد کنی بهشون ولی یه مشت درغگوین
من تجربه اول کاریم بود که به این شرکت اومدم. در کل به عنوان تجربه اول بد نبود. به کارمند ها با توجه به تواناییشون تا حد قابل قبولی بهاء داده میشه تا نظراتشون رو در مورد کار بگن و راهی که فکر میکنن درست است رو پیاده سازی کنند. پرداخت حقوق ها دیر انجام میشد معمولا بعد از ۲۰ ام هر ماه ولی بیمه پرداخت میشد. صبح ها هم ۱ ساعت شناوری داشت. وعده اضافه کردن حقوق ۲ بار دادن ولی فقط دفعه اول انجام شد. بعضی از تسک ها هم فورس میشدن همراه با جلسات زیاد ولی بعد انجام یا استفاده نمیشد یا بعد از مدتی میگفتن که غیر فعال بشه. تو دوران کرونا هم اکثرا دورکار بودیم.
من 15 سال در صنعت IT مشغول به کار بودم میتونم بگم که همکاری با این شرکت بهترین تجربه کاریم بوده. همه شرکت ها به نوعی ضعف دارن و میتونم بگم که بهار سامانه در قیاس با اکثر شرکت هایی که تو این صنعت هستن ، کمترین مشکلات رو داشته. من نظرات باقی دوستان رو هم خوندم و احساس میکنم که اکثر این دوستان از روی عصبانیت لحظه ای نظراتشون رو نوشتن و بهتر بود به این موضوع دقت میکردن که در مدت 1 ماه نمیشه هیچ شرکتی رو قضاوت کرد. به هر حال در مجموع میخوام بگم که من توی این شرکت پیشرفت کردم و این پیشرفت رو مدیون بهار سامانه هستم و اگر هم روزی از این شرکت برم هیچ وقت خاطرات خوبی رو که با بچه های این شرکت داشتم فراموش نمیکنم.