ویکی‌تجربهجستجو
تاژان سیستم
تجربهٔ کاری۲۳ فروردین ۱۴۰۰ · اردیبهشت ۱۳۹۹ تا اردیبهشت ۱۴۰۰

برنامه نویس وب

تجربهٔ کاری برنامه نویس وب در تاژان سیستم — امتیاز ۲.۰ از ۵ (اردیبهشت ۱۳۹۹ تا اردیبهشت ۱۴۰۰).

۲.۰· برنامه نویس وب

مدیر عامل این شرکت در کانادا حضور دارند و با افراد گزارشده و دوربین و اسکایپ شرکت را کنترل میکنندپد - یک framework وجود داره که تمام پروژه های شرکت با اون انجام میشه ( asp.net 4 webform VB.net ) !!!! - شما هیچ جایه پیشرفتی ندارید ، اتفاقا پسرفت میکنید چون باید کد vb.net webform بزنید ! - محیط شرکت اصلا خوب نیست ، افرادی یک دست که همه مثل هم عجیب هستند و با شما ارتباط برقرار نمی کنند (‌مثلا باید بعد از دستشویی رفتن ، کف دستشویی با دستمال تمیز کنید که یک قطره آب وجود نداشته باشه ! اگر این کار را انجام ندید با شما برخورد میکنند !) - امکان داره از منشی شرکت ضربه های سختی بخورید ! مثلا گزارشهایی که بوسیله ایمیل دریافت خواهید کرد که رونوشت به مدیر عامل و مدیر پروژه هم زده شده - گول مراسم های تولد را نخورید ،‌پشت سر شما همیشه در حال دسیسه هستند - برنامه timesheet وجود داره که مدیر برای شما تسک تولید یک فرم آن هم در ۳ ساعت را وارد میکند ،‌اگر شما در یک روز ۲ فرم تولید کنید با شما برخورد خواهد شد که چرا ۳ فرم نزدید ! - فقط خود این افراد اجازه بلند بلند صحبت کردن را دارند و کوچکترین صدایی از شما به گوش برسد باز گزارش میدهند ! - شما نه تنها امکان رشد از نظر فنی را ندارید همچنین از نظر پست اداری هم نمی توانید رشد کنید ، چون برای ۱۰ سال پست مدیران ثابت شده است ( البته اخیرا با خروج یک سری ، یک سری دیگر مدیر شده اند ) - ۱۳ برنامه نویس (‌کپی پیست کار ) بالغ بر ۷۰ پروژه را در دست دارند ، هر نفر حداقل ۵ پروژه را پشتیبانی میکند - کمتر شخصی برای مدت زیاد در این شرکت ماندگار خواهد شد پس از آن حتما به تراپی نیازمند خواهید شد - قرارداد ساعتی است ! هروقت اراده کنند فسخ میشود

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۲.۰
مدیریت
۲.۰
حقوق و مزایا
۲.۰
تعادل کار-زندگی
۲.۰
فرصت رشد
۲.۰
توصیه به دیگران
۲.۰

تجربه‌های مشابه

تاژان سیستم
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس
۵.۰
برنامه نویس

سلام. من 7 سال با این شرکت همکاری داشتم. برای من مثل یک مدرسه بود و خیلی چیزها یاد گرفتم. دوستای خوبی پیدا کردم و الان که 3 سالی هست در آلمان مشغول به کار هستم تجربه های تاژان به من خیلی کمک کرد. در هر صورت هر شرکتی نقاط قوت و ضعف داره ولی در مجموع در تجربه شخصی من نقاط قوت این شرکت خیلی بیشتر بود.

تاژان سیستم
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مستند ساز
۵.۰
مستند ساز

من چهار سال با این شرکت همکاری داشتم و خیلی از این موضوع خوشحالم چون باعث شکل گیری اینده من شد هرچند که به دلایل مسائل خانوادگی نتونستم تهران بمونم به همه عزیزان پیشنهاد میکنم اگه میخوان واقعا یه تجربه خوب و همکاری طولانی مدت داشته باشن تاژان رو هدف قرار بدن قطعا جواب میگیرن . شرکت خوبیه تو لول واقعا قابل قبولیه حقوق و مزایای خوب تیم مدیریت فوق العاده خوش قلب که همیشه در کنار همکاران و کارمنداشون بودن . ایراد هایی هم بوده قطعا همه شرکت ها دارن ولی من راضی بودم و هنوزم دوستانی توی تاژان دارم که باهاشون در ارتباطم راضی به نظر میان در کل .

تاژان سیستم
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس وب
۱.۰
برنامه نویس وب

قرارداد ساعتی است (آدمهایی پست که حتی حاضر نیستند حق کارگر را بدهند) اکثر افراد بعد از قبولی در مصاحبه پس از اینکه متوجه روش پرداخت و محاسبه حقوق میشوند کنسل میکنند ولی از اول به کسی شفاف نمی گویند قضیه از چه قرار است اضافه کاری ضریب ندارد شما اصلا مرخصی نداری یعنی اگه مرخصی بگیری در واقع حقوقت کمتر خواهد شد همه جدا خدا خدا میکنن تعصیلی در تقویم باشه، تو این شرکت برعکسه چون باعث میشه حقوقشون کمتر بشه واقعا نسبتی بین کار و زندگی نیست و تعادل زندگی شما به هم خواهد خورد حقوق فروردین بچه ها (به لطف حقوق ساعتی) بین نصف تا یک سوم حقوق توافقی خواهد بود یعنی عملا فروردین حقوقی ندارید یک ساختار خیلی مسخره وجود داره که تمام پروژه های شرکت با اون انجام میشه که vb.net هست هیچ چالش فنی وجود نداره و هر روز پسرفت می کنید با تکنولوژی 20 سال پیش کار میکنید دانش فنی مدیران در حد صفر هست، یک نفر هست که از بقیه بهتره از نظر فنی (برای مدیریت و البته بقیه مدیران)که حکم خدایی داره که در واقع آدم توانمندی هست ولی نه در اون حدی که شرکت فکر میکنه امکان داره منشی شرکت زیر آب شما رو بزنه و هر لحظه با دوربین شما رو چک میکنه و دائم به صاحب شرکت که خارج ایرانه گزارش میده توی این شرکت افراد به 2 دسته تقسیم میشن افرادی که اونجا رو به صورت هیئتی مدیریت میکنن و دور هم خوش و خرم و حقوق های خوب و کار کم و یه جورایی تایید شدن و سایرین که گروه اول هر کاری بخوان میتونن بکنن و گروه دوم هیچ کاری نمیتونن بکنن این شرکت انتظار بیجا زیاد از بچه ها داره، اگه صحبت کنید سریع برخورد میکنن میگن کمتر صحبت کنید و صداتون خیلی بلنده (که در واقع بلند نبوده) اما گروه اول بلند بلند میخندن، حرف میزنن کسی نیست بهشون بگه چه خبره، پیش امده بود که حتی با صدای بلند آهنگ میذاشتن اما کسی کاری نداشت چون اونها از همه چیز مُبرا بودن شما نه تنها امکان رشد از نظر فنی را ندارید همچنین از نظر پست اداری هم نمی توانید رشد کنید ، چون برای ۱۰ سال پست مدیران ثابت شده است شرکت تیم تولید و پشتیبانی جدا ندارد و شما همه کار میکنید باید کد بزنید و پشتیبانی هم بکنید و استقرار هم بر عهده شماست و خلاصه باید جواب همه را بدهید این اواخر حتی زمان و هزینه را هم باید اعلام می کردید و جواب نامه های بانک را هم میدادید تمرکز روی کار کاملا بی معنی هست در وسط کار میگفتن برو بانک (پشتیبانی) فلان سیستم خراب شده و حتی در محل بانک کارت تموم شده بود میگفتن فلان سیستم هم کارشو انجام بده (کاری که هیچ اطلاعی نداشتی و مربوط به تو نبود) و ... هر نفر حداقل ۵ پروژه را پشتیبانی میکند و در صورت لزوم بیشتر هم خواهد شد برای من در مدت کمتر از 2 سال حتی به بیشتر از 10 سامانه هم رسید محیط شرکت استاندارد نیست کمترین صدا از دستشویی به وضوح شنیده میشود و ... در این شرکت ساعت ناهار 30 دقیقه هست پنجشنبه ها تعصیل نیست

تاژان سیستم
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۳.۰

پونه حدیدچی مال منابع انسانی هست که با وجود اینکه قد کوتاهی داره همه رو از بالا نگاه میکنه مغرور و متکبر هست و آدم واقعا حالش ازش بهم میخوره. پونه حدیدچی متاسفانه مال منابع انسانی این شرکت در پیت هست و دستمال کاغذی کشیدن کف دستشویی خیس از دستورات پونه حدیدچی است. شاهکار این شرکت :D

تاژان سیستم
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۵.۰

من چند سالي با اين مجموعه همكاري داشتم. نقطه قوت اين شركت تيم و جو صميمي انها هست. از وقتي يه سري از پرسنل رفتن كه خيلي هم حاشيه داشتن جو شركت خيلي بهتر هم شده. كار اونجا خيلي جدي هست و با حداقل نيرو پروژه هاي بزرگي رو انجام مي دن. معمولا بچه هايي كه اونجا هستن طولاني مدت تو اين شركت مي مونن. وقتي مكان شركت فرمانيه بود دسترسي سختي داشت ولي بعد از تغيير محل شركت دسترسي شركت خوب شد. اينكه ٥ شنبه ها باز هستن يكم سخته ولي كلا روي مرخصي خيلي حساس نيستن. اين شركت هميشه حقوق سر موقع پرداخت ميشه و اين يكي از نقاط قوت اش هست.

تاژان سیستم
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۵.۰

بهترین تجربه کاری را در این شرکت تجربه کردم. محیط بسیار صمیمی، همکاران دلسوز، مدیریت عالی. جّوِ شرکت واقعا جامعه دوستانه یی هست و امکانِ پیشرفت هم خیلی وجود داره.