ویکی‌تجربهجستجو
تیم یار
تجربهٔ کاری

کارشناس

تجربهٔ کاری کارشناس در تیم یار — امتیاز ۲.۰ از ۵.

۲.۰· کارشناس

سلام به عنوان یک نیروی تیمیار تا 3 سال پیش که یک منشی نالایق بخواد بشه مدیر فروش همه چی عالی بود. شرکت تا وقتی مدیران ارشد خوب داشت واقعا رو به رشد بود مدیر تیم توسعه بعد از تغییر به آدم لایقی رسید ولی تیم فروش بعد از تغییر از یک مدیر کاربلد و خوب رسید به منشی خانم شرکت و خودتون حدس بزنید چه داستان هایی خواهد داشت. تصمیمات کل سازمان زیر نظر این خانم گرفته میشد. از هر کی بدش میومد اخراج میشد. باید برای مدیر فروش کمرخم کنید تا بتونید در اون شرکت بمونید اگر یک نظر منفی راجب ایشون داشته باشید مدیرعامل هم باهاتون چپ میافته. داخل شرکت در تک تک جاها دوربین وصل شده. همه جه شنود داره در حدی که در مورد یک مساله حرف میزنی از منابع انسانی یا مدیریت بهت زنگ میزنن و در مورد همون موضوع بهت گوش زد میکنن. خلاصه بخوام بگم تیمیار به عنوان یه استارتاپ و از لحاظ مدیریتی و رشد تا قبل از اومدن این خانم منشی به عنوان مدیر فروش واقعا عالی بود. حیف از تیمیار که توسط ایشون رو به نابودی میرود. امسال آخر سال حدود 40 نفر تعدیل نیرو داشت. براشون آرزوی موفقیت دارم...

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۲.۰
مدیریت
۲.۰
حقوق و مزایا
۲.۰
تعادل کار-زندگی
۲.۰
فرصت رشد
۲.۰
توصیه به دیگران
۲.۰

تجربه‌های مشابه

تیم یار
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس
۱.۰
کارشناس

این‌هایی که دوستان قبلا در مورد تیم‌یار نوشتن درسته؛ چون همه را من شخصا دیدم و تایید می‌کنم به غیر از اینها، شرکتی‌ که مالک‌ و مدیرعاملش ایران نیست .. و وظایف خودش را به دیگران محول کرده؛ فروش را بیش از ۶ماه (در نیمه دوم سال ۱۴۰۲) متوقف کرده (به امید فروش خارج از ایران) و بعد هم حدودا نیمی از پرسنل شرکت را تعدیل می‌کند .. و هرچه پرسنل (متاسفانه باید بگم) ارزان را حفظ می‌کند.. فکر نمی‌کنم محل مناسبی برای کار باشد. دیگه بعد از ۱۳ سال کار، تغییرات این شکلی غیرقابل قبول است .. شرکت استارت‌اپ نیست که تغییرات رادیکال را بشود توجیه کرد. بماند که بسیاری راه‌حل‌ها عالی را سرپرستانش نپذیرفتند و زیربار نرفتند .. که تیم‌یار به اینجا رسیده. قضاوت با خودتون.

تیم یار
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·
۲.۰

شرکت تیم یار قبلا ساختمانش در تهران بوده ولی مدتی ه توی پارک علم و فناوری دانشگاه تهران (ساختمان البرز) در شهرک بنفشه کرج هست. و شرط استخدامش هم اینه که ساکن کرج و اطراف کرج باشی. اکثر اونایی تو اون شرکت کار میکنن یا از رفت و آمد هر روزه بین تهران و کرج برای کار کردن خسته شدن، یا ترجیح میدن نزدیک محل زندگی شون سر کار برن. در نگاه اول شرکت یه ساختمون بزرگ 5 طبقه نزدیک مترو کرج داره که دسترسی ش خوبه، داخل ساختمون هم تمیزه و خیلی خوب دیزاین شده، در وهله اول آدم حس میکنه وارد یه شرکت خفنی شده. ناهار گرم و رایگان، پارکینگ رایگان، سالن بازی (میز بیلیارد، میز پینگ پونگ و فوتبال دستی) ! تا همین جاش فقط خوبه.... برای مصاحبه که چندبار می یارن می برنت و شایدم بگن 3 روز آزمایشی بیا کار کن تا بهت اوکی بدن. موقع بستن قرارداد هم میگن که بیمه و سنواتت پایه وزارت کار رد میشه! و یه سفته به مبلغ 200 میلیون تومن هم ازت میگیرن!! قراردادت هم به هیج عنوان بهت نمیدن!!! برای مبلغ قرارداد هم سر 100 تومن 200 تومن باهات چک و چونه میزنن! بعد حقوقت که واریز میشه متوجه میشی که عددی که توافق کردی ناخالص بوده و یه بیمه هم ازت کم شده!! حقوقش همیشه سر وقت واریز میشه، ولی در 2 قسمت!!! یعنی واریز اول پایه وزارت کاری هست که طبق اون بیمه رد میکنن و قسمت دوم به عنوان پاداش یا هر اسمی دیگه از حساب شخص (مثلا منشی شرکت) واریز میشه!!! آخر هر سال عیدی تقریبا به اندازه سقف عیدی که هر ساله اعلام میکنن واریز میشه ولی سنوات بعد اتمام همکاری با شرکت تسویه میشه. تاریخ چک تسویه هم تقریبا یک سال بعد از اتمام همکاری با اون شرکت هست!!! این شرکت یه دفترچه قوانین حدود 20 یا 30 صفحه ای داره که قبل از امضای قرارداد باید همه صفحاتش رو امضا کنی. این قوانین هر 6 ماه یکبار یا هر وقت که مدیران صلاح دونستن متمم و اصلاحیه میخوره و کارمند هیچ گونه اراده ای در امضا نکردن اون نداره و بعد از امضا حتما باید بهش پایبند باشه. طبق این قوانین پرسنل شرکت حق استفاده از گوشی همراه رو در زمان کاری ندارن و گوشی رو باید تو کمد مخصوص گوشی قرار بدن. در صورت انجام ندادن این کار جریمه نقدی میشن! طبق این قوانین بعد از استعفا گذاشتن باید 3 ماه تو شرکت بمونی تا نیرو جدید بگیرن و کار تحویل اون شخص داده بشه، در غیر این صورت شرکت میتونه از مطالباتی که پیش شون داری و یا سفته هات طلب خسارت کنه و ..... همه جای شرکت دوربین مداربسته هست که هم صدا و هم تصویر ضبط و آرشیو میشه!!