ویکی‌تجربهجستجو
تیوا سافت
تجربهٔ کاری۳ خرداد ۱۴۰۵

“تجربه کاری در شرکت تیوا سافت: تیوا سافت = هدر دادن عمر ، عدم دریافت حقوق 🙂”

تجربهٔ کاری “تجربه کاری در شرکت تیوا سافت: تیوا سافت = هدر دادن عمر ، عدم دریافت حقوق 🙂” در تیوا سافت — امتیاز ۱.۰ از ۵.

۱.۰· “تجربه کاری در شرکت تیوا سافت: تیوا سافت = هدر دادن عمر ، عدم دریافت حقوق 🙂”

من در شرکت تیوا سافت بصورت تمام وقت و به مدت کمتر از یکسال کار کردم و آخرین سال همکاری من ۱۳۹۹ بوده.

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۱.۰
مدیریت
۱.۰
حقوق و مزایا
۱.۰
تعادل کار-زندگی
۱.۰
فرصت رشد
۱.۰
توصیه به دیگران
۱.۰

تجربه‌های مشابه

تیوا سافت
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس
۵.۰
برنامه نویس

من حدودا سه سال با این مجموعه همکاری داشتم. سختی های خودشو داشت ولی اینقدر هم که اینجا میگن بد نبوده چون اصولا وقتی کسی وقتی خوبی میبینه جایی ثبت نمیکنه و فقط بدی رو میگن چون من دیدم بی انصافی داره میشه گفتم بیام و پیام بنویسم چون من حقوقمو سر وقت گرفتم و بدون مشکل کار کردم باهاشون فقط فشار کاریش زیاد بود که اونم توی بازه های کوتاه کم هم میشد تا پروژه جدید بیاد

تیوا سافت
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مدیر پروژه
۵.۰
مدیر پروژه

سلام خدمتت دوستان ما یک تیم 21 نفری هستیم که سال 98 99 بخاطر دو تا پروژه که کنسل شد و بچه ها افتضاح بودند چون من مدیرشون بودم و تاییدیه اخراجشون رو دادم و کلا 5 نفر از تیم جدا شدن و 15 نفر موندن و دارن کار میکنن که حداقل 4 ساله هستند و محیط دوستانه ولی وقتی به مشکل میخوریم باید تیم یک صدا به فکر جمع کردن کار باشه که خودش مقصر بوده نه اینکه از زیر کار فرار کنه. در کل اگر از خودت مطمئنی عااااااااااااااااااااااااااااااااالیه (امروز یکی گفت پیش شرکتمون بد گفتند و ما بهمون بر خورده چون واقعی نیست نظرات و از روی دقت نیست

تیوا سافت
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·طراح گرافیست
۵.۰
طراح گرافیست

عاااااااااااااااااااااااالیه چون همه جوره با من دانشجو راه میاد و حقوقم سر وقته و تا حالا دیر نکردن (نهایت 2 3 روز) البته عیدی رو یک سال دیر تر دادند و ما هم درک کردیم چون خیلی یک دل و یک صداییم

تیوا سافت
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس
۵.۰
برنامه نویس

خدایی اگر بگم همه چیز تمومه دروغ نگفتم. البته قهوه ساز خوب ندارن که برام خیلی مهمه و همچنین مدیرش خیلی فشار کاری میاره ولی همون مدیر بعد از ظهر توی پینگ پونگ میبرتت و مجبوری شیرینی بخری و بیای فرداش ولی در کل خیلی محیط باحالی داره چون من سنم از همه کمتره ولی از کارآموزی همینجا بودم و دمشون گرم هوامو داشتن حسابی

تیوا سافت
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس
۳.۰
برنامه نویس

نحوه کار در شرکت : این شرکت پروژه میگیره (طراحی سایت و اپلیکیشن ) انجام میده و تحویل میده . نحوه کار : تنها چیزیه که اهمیت داره تمام کردن پروژه هستش ، به این صورت که زمان انجام کار را شما مثلا میگید 1 ماه ، خود مدیر عامل میگه 2 هفته بعد فشار کاری روی شما زیاد میشه که 2 هفته ای کار رو برسونید و در انتها نمیرسه . استفاده از تکنولوژی های جدید و یادگیری : به علت فشار کاری بالا امکان استفاده و یادگیری را ندارید و فقط مشغول کد نوشتن هستید تا پروژه تمام بشه . محیط کاری و امکانات : سیستم بهتون نمیدن ، باید خودتون لپ تاپ ببرید . صندلی ها کاملا بی کیفیت و کمر درد میگیرید . در کل تنها چیزی که تو شرکت هست ، میز ، صندلی ، یخچال ، چایی ساز . پرداخت حقوق : شما به عنوان نیروی تمام وقت مشغول به کار شدید و در انتهای ماه خبری از حقوق نیست ، پس از مدتی بهتون میکن اگه پروژه رو به کارفرما تحویل بدیم ، ازش پول میگیریم پول شما رو می دیم ، یک چند ماهی همین حرف تکرار میشه ، در نهایت با 3و4 ماه حقوق نگرفته از شرکت خارج میشید ، و باید بیوفتید دنبال پولتون . میانگین حقوق هم در اینجا اشتباه ثبت شده و نهایت 6 میلیون هستش .