ویکی‌تجربهجستجو
حامی مهاجر
تجربهٔ کاری

تحصیلدار

تجربهٔ کاری تحصیلدار در حامی مهاجر — امتیاز ۱.۰ از ۵.

۱.۰· تحصیلدار

سلام درود خدمت مردم عزیزم.شگرد اینا با همه اینجوریه که خوب کارمند و مشتری رو تحویل میگرن بعد که سوءاستفاده کردن یهو رفتارشون عوض میشه آنقدر هم قرداداشون به نفع خودشونه که هیچ کاری نمیتونی بکنی چنان خوردت میشی که نگم برات.کاشکی یکی باشه تو اطلاعات یا هرجای دیگه تمام پرونده های مشتریاشو با پرسلنو دربیاره زنگ بزنه و تمام این دولایی که از این مردم بدبخت کشیده بزونو ازشون بگیره.این آدما میلیاردها تومان بدون دادن خدماتی از مردم کندن...

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۱.۰
مدیریت
۱.۰
حقوق و مزایا
۱.۰
تعادل کار-زندگی
۱.۰
فرصت رشد
۱.۰
توصیه به دیگران
۱.۰

تجربه‌های مشابه

حامی مهاجر
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس
۱.۰
کارشناس

تقریبا یجوری باهاتون برخورد میکنن فکر کنین برده این .......یعنی احترام صفر......محیط سم خالص.......دقیقا شما صرفا یک کلفت و نوکر هستید و اونا هم ارباب هاتونن

حامی مهاجر
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۱.۰

اول کار یه حقوق بالاتری گفتن و موقع پرداخت مبلغ خیلی کمتری پرداخت کردن(قرارداد هم خبری نیست و وزارت کاری میبندن)بعد هم زدن زر حرفشون و وقتی اعتراض کردم من و چند نفر دیگه بی هیچ دلیلی اخراج شدیم و گفتن اگه تسویه و سفته میخوای باید استعفا بنویسید ولی الان چند ماهه از پولم هم خبری نیست

حامی مهاجر
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۱.۰

من اصلا تجربه خوبی از کار در موسسه حامی مهاجر ندارم. بسیار مدیران بی انصاف، بی اخلاق و زیر آب زنی داره. شرایط کار طوریست که انگار در زندانی به نام حامی مهاجر هستیم. نه وقت استراحت آنچنانی داریم نه آرامش روانی داریم نه حق کوچکترین اعتراض. درست مثل یک زندانی... اگر مدیرت هم خدایی نکرده باهات لج بیفته همش جنگ اعصاب داری و تحقیر میشی.. در آخر هم مجبور به استعفا میکنن و یه نامه میگذارن جلوت که با رضایت کامل از شرکت رفتی.. بعدم باید بدوی تا حق و حقوقتو بگیری..

حامی مهاجر
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۱.۰

اصلا اصلا تجربه کاری خوبی نداشتم. واقعا من حتی یک نفرم تو این شرکت ندیدم که تجربه خوبی داشته باشه و راضی باشه. هیچ احترامی نمیبینید تو این شرکت. به هیچکسی نمیشه اعتماد کرد. اگر پیشرفت کاری و کار تو محیط با پرستیژ و حرفه ای و از همه مهمتر سلامت روان براتون مهمه اصلا سمت این شرکت نننننننننرید….. حقوق بسیار بسیار کم. افزایش حقوق اصلا ندارید و فقط حقوق وزارت کار میگیرید که اونم کلی ازش کم میشه و ته ماه یه حقوق ناچیزی دریافت میکنید. مدیرای این شرکت نهایت بی احترامی رو در طول ساعات کاری به شما میکنن. همیشه همه با گریه از این شرکت خارج میشن. به زور شما رو مجبور به استعفا میکنن و بعداز استعفا هم نه حقوق شما رو میدن نه سفته!!! همه مجبور به شکایت میشن تا بتونن پول و سفته بگیرن از اینا و همیشه هم چه کارمند و چه مشتری میبینید تو این شرکت که با دعوا همراه با مامور اومدن

حامی مهاجر
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس
۱.۰
کارشناس

شرکت بر پایه زور نهادینه شده، مدیر زورگو و مستبد که با کارمند مثل برده برخورد میکنه و انگار کارمند وقت و زندگیش از سر راه اورده فقط و فقط خدمت به اینا داشته باشه و اظهار نظر هم نکنه فقط میخوان کارمند مطیع باشه نظرشم اصلا مهم نیست هیچ انگیزه ای بهتون نمیدن اخرشم مجبورین به استعفا و بیرحمانه بیرون میکنن و باید دنبال حق و حقوق بدویین ، مسخره ترین شرکت و محیط کاری که دیدم فقطم بخاطر ضعف مدیریتی زن و شوهر مدیر !

حامی مهاجر
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۱.۰

این شرکت هیچی به معلومات شما اضافه که نمیکنه هیچ از اطلاعات شما هم استفاده میکنه و وقتی سواستفادش تموم شده اخراجتون میکنه مدیریت این مجموعه دست یه زن و شوهر بسیار بسیار بیمار و عقده ای هستش که به شدت بی ادب هستن و یکدفعه به این حد از رفاه رسیدن خدا نکند که گدا معتبر شود مصداق همین ها هست این آقا حتی چندین مورد اذیت و آزار دخترا هم‌ داشته که با تهدید ساکتشون کرده اگر جویای کاری به هیچ عنوان سمت این شرکت سم نرو اگر پدر و مادری اصلا نزار پای فرزندت به این شرکت باز بشه اصلا همین چند روز پیش پلیس ریخت و همه بچه هارو با خودش برد و مدیر و زنش هم دیوارو سوراخ کردن فرار کردن بعد هم با پول حل کردن مشکلو و دوباره کلاهبرداریشون شروع شد