برنامه نویس اندروید
تجربهٔ کاری برنامه نویس اندروید در خانومی — امتیاز ۴.۰ از ۵ (مرداد ۱۳۹۸ تا مرداد ۱۳۹۹).
مصاحبه کاملا عملی بود که من خیلی دوست داشتم ساعت کاری منعطف مدیریت و همکاران بسیار خوب و خوش برخورد حقوق و پاداش خوب محیطی راحت و آرام
امتیاز چندمعیاره
تجربههای مشابه
کار توی خانومی دورنمای بسیار خوبی داره، اما اگر از مدیرای شرکت نباشید و صرفا یک کارمند عادی باشید، مثل یک کارگر باهاتون رفتار میشه که پیامش اینه : همین ک داری اینجا کار میکنی از سرت هم زیاده، حالا میای میگی فلان مشکلو دارم؟ نارضایتی از مدیران و منابع انسانی یک چیز مداوم و روزمره است. نقطه مثبتی صورت نمیگیره مگر این ک عکس برای لینکدین باشه. کارمندا به صورت مداوم تغییر میکنن و اینو حتی همسایه ها و راننده تاکسی ک مسیرش اونجا بود فهمیده بودن. نکته بعدی هم اینه ک شما اینجا هیچ پیشرفتی ندارین و درصورت لزوم شما رو ارتقا نمیدن، بلکه براتون آقا بالاسری میارن ک هیچی بلد نیست و شما باید جور اون رو هم بکشید در خصوص حقوق هم اگر وارد نباشید رفته تو پاچتون بدم رفته مدیرای شرکت بجز عده معدودی که میمونن زشت نباشه زود از یجا با اسم و رسم خانومی اومدن بیرون، بقیه همه دانایی سطحی دارن یکی دونفرم ک کار بلدن و موندن حقوقای خوب میگیرن و به مدیریت وصلن نتیجه این که ظاهر خوبی داره، اما حس خوبی نداره. تمام انگیزه و انرژی رو ازتون میگیرن. میکرومنیجمنت اصول شرکته و شما همیشه مقصرین و باید جواب پس بدین. منابع انسانی هم خواصش از گلدون دم در کمتره.
زمان محاسبه جوری با خوش رویی برخورد میکنند که فکر میکنید بهترین شرکت هست ولی وقتی شروع به کار میکنی متوجه میشی که باهات مثل یک کارگر به دردنخور رفتار میشه و بهت میگن همینجا کار میکنی از سرت هم زیادی هست و هیچ تعطیلی نداشتیم به خاطر اینکه همش تخفیف داشت و کارش هم به شدت سنگین و باعث کمر درد زیاد میشد جوری ک اکثرا باید استعلاجی میگرفتن
از دور خیلی شرکت خوبی هست ولی زمانی ک شروع به کار میکنی متوجه میشی که چه آدم های بی مسئولیتی وجود دارن که هیچی از کار سر در نمیارن هیچ تعطیلی نداری و حقوقش رو نسبت به کارش افتضاح پایینه و اصلا صرف ندارم به خاطر همینه که ماهی یک بار کل پرسنل عوض میشه چون کسی نمیمونه
اول یک مصاحبه اچ ار برگزار شد و بعد یک جلسه فنی ، سطح و نوع سوالات فنی بد نبود ولی نتیجه مصاحبه اعلام نشد ، بعد از یک ماه در خصوص نتیجه تماس گرفتم ، گفتند اعلام میکنیم ولی بازم اعلام نکردند. وقتی مجددا پیگیر شدم ، گفتن فعلا جذب نداریم مگه کارجو مسخره شماست بعد یک ماه و کلی فرایند اینو میگید
من سه ماه در شرکت کار کردم و اصلا فضای خوبی ندارد و به هیچ عنوان نمیتوانند حقوق و ساعت کاری که هستیم رو درست محاسبه کنند و و مرخصی هم نمیدهند
همیشه یک سری تارگت داشتیم که بیشتر شبیه توهم بود و همیشه باید به هر قیمتی بهشون میرسیدیم. خوبه که شرکت هدف داشته باشه اما توهم بحثش با هدف داشتن جداست. بی نظمی در سطح مدیریت بیداد می کنه اما از شما انتظار هدف دارن. تنها نکته خوبش بعضی دوستای خوبی بود که اینجا پیدا کردم. کلا توصیه نمیشه کلی شرکت بهتر هست.